Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka kärsii pimeän puutteesta?

Vierailija
14.06.2020 |

Mä en saa nukuttua kuin pari tuntia
yössä. Välillä vähän enemmän.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Laadukkaat pimennysverhot ja unimaski ovat minulle ihan korvaamattomia. Unimaskeista paras on ollut Sleepmaster.

Kaipaisin pimeitä iltoja toki ihan sosiaalisessa mielessä. Mikään ei ole niin ihanaa kuin järjestää puutarhaillallisia leppoisessa ilmassa niin että saa käyttää ihania valoja yms.

Vierailija
2/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan hartaasti pimeneviä iltoja.

Mitä enemmän tulee ikää sitä huonommin

nukun.

Nytkin olen niin vihainen että puren sääreen

jos mua ärsytetään.😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan tätä valoisuutta, alkukesä on ihan parasta aikaa! Heinäkuussa alkaa paras aika jo olla ohi, eikä elokuusta voi edes puhua. Kesälomani haluan aina touko-kesäkuuksi.

Vierailija
4/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen päälle tämä helle. Olisi parempaa viileällä tuulella +17°.

Vierailija
5/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimennysverhot.

Vierailija
6/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimennysverhot ovat kyllä korvaamattomat. Paljon parempi nukkua.

Vierailija
7/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan tätä valoisuutta, alkukesä on ihan parasta aikaa! Heinäkuussa alkaa paras aika jo olla ohi, eikä elokuusta voi edes puhua. Kesälomani haluan aina touko-kesäkuuksi.

Saatko kunnolla nukuttua valoisassa, vai onko sinulla pimennysverhot?

Vierailija
8/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimennysverhot on yötäpäivää ikkunoiden edessä kesällä. Ilman valoa pärjää hyvin, mutta ilman pimeää ei.

Vierailija
9/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Siksi syksy on parempaa aikaa, kun pimeys jopa tulee klo 20 maissa. Se on luonnollista, niin elämme suuren osan ajasta. Suomen kesä on siinä mielessä jopa shokki keholle, kun sitä pimeää vaan ei näe käytännössä koskaan. Eikä se ole hyvä asia.

Vierailija
10/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan. Ylivaloisuus ja helle tekevät minut aidosti huonovointiseksi, kai se on sitten sitä suomalaisuutta että tarvitsee myös kylmää ja pimeää.

Vierailija
11/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut kun ihmiset valittaa

syksyn pimeyttä. Musta se on ihanaa, lempeää aikaa. Hämärä ja pimeä. Valoja ja kynttilöitä. Saa nukkua rauhassa.

On jotenkin väkivaltaista herätä kun päivä loimottaa.

Tutkin pimennysverhot. Se on varmaan tietynlaista kangasta.

Vierailija
12/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Oli oikein valoshokki tämä alkukevät.

(Ja on kyllä unet ollut sekaisin koko talven.

Pimeyden vika, heh.

Nukuin ekan kerran nyt vihdoin kesäkuussa.)

Tarkastakaa muuten:

- hormonit

- kofeiini pois ainakin ip.stä alkaen

- melatoniinia testiin jos ei johdu hormoneista. Nyt tais tulla apteekkeihin uutuus, nopeavaikutteinen melatoniini suihkeena kielen alle.

Vierailija
13/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vielä D vitam. liikasaanti voi valvottaa.

Vierailija
14/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pimennysverhoja. Valosta saan energiaa ja huomaan tarvitsevani vähemmän unta kuin kaamosaikaan. Ei väsytä, nukun n 6 tuntia yössä kun talvella menee 8,5. Rakastan tätä vuodenaikaa ja energiaa mikä tähän liittyy.

Vierailija
15/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki pimennysverhomn nimellä kulkevat tehokkaita?

Vierailija
16/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nukun paremmin, kun on valoisaa.

Vierailija
17/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin tästä. Nukahdan nopeasti, mutta herään muutaman tunnin päästä valvomaan. Pimennysverhot on, mutta pitäis varmaan hankkia toiset, kun tuntuu, ettei nämä ole kovin hyvät.

Haluaisin nauttia valoisuudesta, mutta valitettavasti en kykene tällä uni määrällä.

Vierailija
18/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pimennysverhoja. Valosta saan energiaa ja huomaan tarvitsevani vähemmän unta kuin kaamosaikaan. Ei väsytä, nukun n 6 tuntia yössä kun talvella menee 8,5. Rakastan tätä vuodenaikaa ja energiaa mikä tähän liittyy.

Minulla lisääntyy keväällä/kesällä unen tarve 1-1.5 tuntia koska valoisassa ei nuku yhtä sikeästi kuin pimeässä. Kesällä on siksi myös aina väsynyt ja unelias.

Vierailija
19/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla lisääntyy keväällä/kesällä unen tarve 1-1.5 tuntia koska valoisassa ei nuku yhtä sikeästi kuin pimeässä. Kesällä on siksi myös aina väsynyt ja unelias.

Oho, näin me ihmiset olemme erilaisia! Kohta kuljemme sinun onneksi taas pimeää hohti.

20/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Pyörin sängyssä viiteen asti viime yönä. Nyt meinaan nukahtaa pystyyn ja ottaa päähän kaikki asiat. Tykkään muuten valoisista öistä, mutta tämä nukkuminen on ongelma. Pitäisi ostaa pimennysverhot. Lisäksi olen saanut jonkun verran apua apteekin nukahtamisvalmisteista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan