Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko tilata netistä paketin eri osoitteeseen kuin missä asun?

Vierailija
14.06.2020 |

Olen koko kesälomani eri paikkakunnalla ja haluaisin tilata verkkokaupasta tuotteen. Voiko paketin toimitusosoitteeksi valita siis muun kuin oman kotiosoitteeni?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valita toisenkin osoitteen. Usein verkkokaupoissa on laskutusosoite (oma osoitteesi) ja sitten erikseen toimitusosoite. Tuohon laskutusosoitteeseen pitää laittaa juurikin se osoite, jossa olet kirjoilla.

Vierailija
2/12 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki jos uskot että pakettisi toimitetaan lomasi aikana. Eli jos tilaat postin toimittamana niin toivottavasti lomasi kestää ainakin pari kuukautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit valita toisenkin osoitteen. Usein verkkokaupoissa on laskutusosoite (oma osoitteesi) ja sitten erikseen toimitusosoite. Tuohon laskutusosoitteeseen pitää laittaa juurikin se osoite, jossa olet kirjoilla.

Kiitos vastauksesta! ☺️🌸

Ap

Vierailija
4/12 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit. Minä olen tilannut paketin ystävälleni jopa toiseen maahaan. Siinä on erikseen laskutus- ja lähetysosoitteet. 

Vierailija
5/12 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voit. Minä olen tilannut paketin ystävälleni jopa toiseen maahaan. Siinä on erikseen laskutus- ja lähetysosoitteet. 

Yleensä on, mutta joskus kauppa vei salli toista toimitusosoitetta, vissiin vähän tuotteesta riippuu.

Vierailija
6/12 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvatan uusavuttomia täällä oikein majailee.

Vierailija
7/12 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi vaan pyytää, että laittavat sen jellyjortikan huomaamattomaan pakettiin?

Vierailija
8/12 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saat paketin, joku toinen saa laskun? En usko, että voi tehdä noin.

Vierailija
9/12 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä on, mutta joskus kauppa vei salli toista toimitusosoitetta, vissiin vähän tuotteesta riippuu.

Pakettiautomaattiin tilatessa voi valita ihan minkä tahansa automaatin mistä päin Suomea tahansa.

Vierailija
10/12 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi vaan pyytää, että laittavat sen jellyjortikan huomaamattomaan pakettiin?

Lähettäjä: Kaalimadon kurkkutarha.

Vierailija
11/12 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin sovelluksella voit määrittää oman noutopisteen, johon paketit toimitetaan aina osoitteista riippumatta. Vaihtaa vain mökkiä lähimmän automaatin.

Vierailija
12/12 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minullekin vakuutettiin, kun tilasin Kuopion Intersportista takin keväällä. Posti kuitenkin viisaudessaan toimitti paketin kotiosoitteeni lähellä olevaan K-kauppaan, eikä kesäasunnon lähelle, minne olin sen tilannut. Mitään viestiä paketin saapumisesta en saanut postilta, vaan lähettäjän lähetystunnuksella löytyi väärästä paikasta.