Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät pidä turvaväliä?

Vierailija
14.06.2020 |

En voi käsittää tätä ihmisten käyttäytymistä! Miksi eletään täysin huomioimatta, että korona on vielä täällä? Jos tartunnat lisääntyy ja kaikki taas suljetaan, on turha syyttää thl:ää ja asiantuntijoita. Varoitettu on, mutta ihmiset ei välitä. MIKSI?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelen minäkin. Korona ei ole kadonnut minnekään.

Ai ei vai? Kaksi ihmistä enää teholla ja 23 sairaalassa. Tämä siis koko maassa! Todennäköisyys sille, että joko sulla tai mulla olisi korona ja tarttuisi kaupan kassajonossa on äårettömän pieni!

Mites se nyt menikään-kuinka monta ihmistä voi yksi oireeton kantaja tartuttaa? Korona on tehokas leviämään, se on sen tehtävä. Halloota!

Vierailija
42/49 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hysteerikot määkii taas. Vit un lampaat, mitään koronaa ei edes ole. Mutta ettehän te tajua mitään kun ootte nii vajaita, että teidät voi aivopestä niin helposti.

Trollaa ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat liian itsekkäitä noudattamaan näitä ohjeita yhteisön hyväksi.

Sen seurauksena korona leviää, eikä siitä päästä eroon.

Ihmiset ovat asian leviämisen ongelma.

Vierailija
44/49 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hysteerikko, olen elänyt niin normaalia elämää kuin tänä keväänä on pystynyt, käynyt normaalisti töissä, ostoksilla vain tarvittaessa. Kuitenkin huomioin turvavälit, pesen käsiä jne. Teen tämän siksi, että en haluaisi olla se kuka tautia levittää. Tilanne koko maassa nyt onneksi suht hyvä, mutta näiden toimieni takia minä olen se joka saa huvittuneita kommentteja koronaan liittyen.

Naureskellaan pelkäänkö tartuntaa, en pelkää, en vain halua asettaa muita mahdolliseen riskiin jos se on vältettävissä. (Olin mm. työreissulla Helsingissä, joten vältin lähikontakteja sen jälkeen muihin heidän turvallisuuttaan silmällä pitäen, sain ivallisen naurun mm. sisarukseltani, että noinko paljon pelkään, että saan tartunnan. Eikä auttanut sanoa että teitä minä tässä etenkin ajattelen).

Äitini joka on yli 80v. ja kuuluu riskiryhmään, ymmärtää ettei suositella liikkumista, mutta silti ei ymmärrä etten halua mennä hänellä käymään sisälle. Pihalla voimme olla sopivan välimatkan päässä ja jutella yhtä hyvin. Moittii niitä jotka eivät pidä turvavälejä, mutta kun minä pidän, moittii minua. Kävi lääkärissä ja samalla oli otettu koronatesti, joka myöhemmin ilmeni negatiiviseksi. Mitä tekee heti testin jälkeen, käy apteekissa ja kaupassa. Eikä nähnyt siinä mitään väärää. Olin ihan, ettei voi olla totta. Jos näin toimivat muutkin, ei ihme että tartuntoja tulee.

Viimeksi kun kävin kaupassa, vain minä ja lapseni pesimme kädet sisääntulon luona olevassa vesipisteessä. Kukaan ei laittanut edes käsidesiä.

Otan hysteerikko maineen, jos sillä saan omalta osaltani estettyä yhdenkin tartunnan. Suku ja muut ajatelkoot mitä huvittaa.

Vierailija
45/49 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miksi kukaan järkevä omilla aivoillaan ajatteleva ihminen pelkää koronaa, jollei satu olemaan vanhus tai liikalihava.

Eikä koko virusta käytännössä enää edes ole. Ulkomailta sen voi kyllä käydä hakemassa.

Niin, itäaasialaisethan ovat tunnetusti tyhmiä, kun virusta pelkäävät.

Heidän kokemuksensa SARS-epidemian kanssa aikoinaan selvästi mädätti heidän aivonsa. Mitä hölmöjä!

Vierailija
46/49 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihminen on tyhmä. Tämä käyttäytyminen on todettu jo niin monta kertaa. Ensin mennään paniikkiin ja tapellaan kaupassa jostain vessapaperirullista mutta parin kuukauden päästä unohdetaankin koko korona vaikka on vielä elinvoimainen ihan täällä Suomessa. Ihminen on sellainen että ensin menee paniikkiin mutta sitten unohtaakin asian nopeasti.

WTC:n piti muuttaa kaikki, ei muuttanut, tsunamin piti muuttaa kaikki, ei muuttanut, finanssikriisin piti muuttaa kaikki..ei muuttanut. Aina on kestänyt todella vähänä että ihmiset unohtavat ja asiat palautuvat ennalleen vaikka itse ongelma on vielä olemassa. Aivan uskomatonta tyhmyyttä. Mieti että kyseiset ihmiset saavat vielä äänestää.

Vierailija
47/49 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miksi kukaan järkevä omilla aivoillaan ajatteleva ihminen pelkää koronaa, jollei satu olemaan vanhus tai liikalihava.

Eikä koko virusta käytännössä enää edes ole. Ulkomailta sen voi kyllä käydä hakemassa.

Noin parikymmentä uutta päivittäistä todettua tartuntaa olisi ollut aivan epidemian alussa huolestuttavaa, mutta jostain syystä nyt se ei olekaan enää mitään. Onko sinulla tietoa, että nuo parikymmentä tapausta olisi ulkomailta hankittuja, vai leviääkö korona edelleen tuntemattomista lähteistä?

Vierailija
48/49 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkäät ihmiset tappavat kaikki koronallaan.

Miksette tilaa kotiin kaupasta?

En tilaa kotiin, koska haluan kökkiä kotona mahdollisimman vähän tähän aikaan vuodesta. En oikeastaan tilaisi muutenkaan, koska mieluummin asioin kaupassa ihan itse. Olen käynyt koko ajan ihan normaalisti töissä, enkä koe, että minulla olisi juuri muuta vaihtoehtoakaan, koska jollain ne laskut pitää maksaa!

Vierailija
49/49 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää.

Ensin lempeä mulkaisu, sitten softi sanominen, jos ei aukea, niin painava sanominen.

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan