Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kieltäytynyt viidestä viimeisestä häävieraskutsusta, koska velho ei saa avecia itselleen

Vierailija
14.06.2020 |

Enkä halua olla se vanha setä, joka tulee aina häihin yksin. Lähetän vain lahjan ja pahoittelen, että en päässyt paikalle.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät eivät ole sua varten. Mene ja ole paikalla, koska sua ei kukaan muista.

Vierailija
2/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytäänkö kutsussa oletko harrastanut seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin, että se velho = vapaaehtoisesti lapseton homo 

Vierailija
4/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häät eivät ole sua varten. Mene ja ole paikalla, koska sua ei kukaan muista.

Kyllä ja ei. Eivät ole mua varten, mutta miksi menisin paikalle, jos tuntisin itseni ulkopuoliseksi ja yksinäiseksi? Onko häät mukavat, jos vain katson miten muut pitävät hauskaa?

ap

Vierailija
5/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytäänkö kutsussa oletko harrastanut seksiä?

Hyvä kysymys. Ei ole kysytty. Mutta jos tulen joka kerta häihin yksin niin kai siinä epäily herää.

ap

Vierailija
6/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ensin selität mikä on velho?

Vierailija
7/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kerrottu, että velho on yli 30-vuotias mies, joka ei ole harrastanut seksiä.

ap

Vierailija
8/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kerrottu, että velho on yli 30-vuotias mies, joka ei ole harrastanut seksiä.

ap

Ja? Miksi tuollainen ei voisi mennä häihin?

Vierailija
9/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Olen ikisinkku enkä ikinä vienyt häihin avecia. Siitähän nyt riemu ratkeaksikin, jos joskus sen tekisin, kukaan ei todellakaan odota mua juhliin muuta kuin yksin. Mutta me naiset suhtaudutaankin sinkkuuteen paremmin kuin te miehet, jos sallit yleistyksen.

Et menetä mitään, kun et mene. Häät on tylsiä bileitä, kamalan kaavamaisia ja täynnä odottelua. Lisäksi morsian on usein kireä kuin viulunkieli enkä ainakaan itse jaksa kuunnella tiuskimista ja kiukuttelua.

Vierailija
10/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja? Miksi tuollainen ei voisi mennä häihin?

Ei varmaan suoraan pidäkään kieltäytyä, mutta, jos tulen vaikka kymmenen vuoden säteellä aina ilman avecia niin huhut alkavat kiiriä.

ap

Vierailija
11/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Olen ikisinkku enkä ikinä vienyt häihin avecia. Siitähän nyt riemu ratkeaksikin, jos joskus sen tekisin, kukaan ei todellakaan odota mua juhliin muuta kuin yksin. Mutta me naiset suhtaudutaankin sinkkuuteen paremmin kuin te miehet, jos sallit yleistyksen.

Et menetä mitään, kun et mene. Häät on tylsiä bileitä, kamalan kaavamaisia ja täynnä odottelua. Lisäksi morsian on usein kireä kuin viulunkieli enkä ainakaan itse jaksa kuunnella tiuskimista ja kiukuttelua.

Hyvä suhtautuminen.

Lähdetkö seuraaviin häihin avecikseni?

ap

Vierailija
12/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, kun ketään ei oikeasti kiinnosta.

Vierailija
13/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä suhtautuminen.

ap

Juuri kerroin, että häät ovat mielestäni tylsiä bileitä. Miksi siis lähtisin yksiinkään ylimääräisiin häihin? :D Käyn vain ne, joissa on ns velvollisuus näyttäytyä ja poistun ennen morsiamen romahtamista.

Vierailija
14/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, kun ketään ei oikeasti kiinnosta.

Tämä keskustelu vai se kenen kanssa tulen häihin?

ap

Vierailija
15/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä suhtautuminen.

ap

Juuri kerroin, että häät ovat mielestäni tylsiä bileitä. Miksi siis lähtisin yksiinkään ylimääräisiin häihin? :D Käyn vain ne, joissa on ns velvollisuus näyttäytyä ja poistun ennen morsiamen romahtamista.

Teit tämän hankalaksi. Ehkä katsomme morsiammen romahtamisen nauttien sipsiä ja sitten poistumme parempiin bileisiin?

ap

Vierailija
16/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mene sinne häihin? Et edes etsi avecia?

Vierailija
17/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti Suomen ainoa, joka ajattelee tällaista. Muut vain menevät häihin.

Vierailija
18/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpari on vain mielissään kun ei tarvitse maksaa sun kutsumisesta tuplana. Eihän iso osa edes anna tuoda mitään avecia ollenkaan. Ei tuo ole mikään ongelma tai kiinnosta ketään.

Vierailija
19/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et mene sinne häihin? Et edes etsi avecia?

Ehkä. Silti on aina hankala tehdä noin kaverille.

ap

Vierailija
20/20 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että kokemattomia miehiä ei häihin haluta ahdistelemaan naisia. Lähetä lahja ja pysy kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi