Olen kieltäytynyt viidestä viimeisestä häävieraskutsusta, koska velho ei saa avecia itselleen
Enkä halua olla se vanha setä, joka tulee aina häihin yksin. Lähetän vain lahjan ja pahoittelen, että en päässyt paikalle.
Kommentit (20)
Kysytäänkö kutsussa oletko harrastanut seksiä?
Luulin ensin, että se velho = vapaaehtoisesti lapseton homo
Vierailija kirjoitti:
Häät eivät ole sua varten. Mene ja ole paikalla, koska sua ei kukaan muista.
Kyllä ja ei. Eivät ole mua varten, mutta miksi menisin paikalle, jos tuntisin itseni ulkopuoliseksi ja yksinäiseksi? Onko häät mukavat, jos vain katson miten muut pitävät hauskaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Kysytäänkö kutsussa oletko harrastanut seksiä?
Hyvä kysymys. Ei ole kysytty. Mutta jos tulen joka kerta häihin yksin niin kai siinä epäily herää.
ap
Jos nyt ensin selität mikä on velho?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kerrottu, että velho on yli 30-vuotias mies, joka ei ole harrastanut seksiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kerrottu, että velho on yli 30-vuotias mies, joka ei ole harrastanut seksiä.
ap
Ja? Miksi tuollainen ei voisi mennä häihin?
Ai. Olen ikisinkku enkä ikinä vienyt häihin avecia. Siitähän nyt riemu ratkeaksikin, jos joskus sen tekisin, kukaan ei todellakaan odota mua juhliin muuta kuin yksin. Mutta me naiset suhtaudutaankin sinkkuuteen paremmin kuin te miehet, jos sallit yleistyksen.
Et menetä mitään, kun et mene. Häät on tylsiä bileitä, kamalan kaavamaisia ja täynnä odottelua. Lisäksi morsian on usein kireä kuin viulunkieli enkä ainakaan itse jaksa kuunnella tiuskimista ja kiukuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja? Miksi tuollainen ei voisi mennä häihin?
Ei varmaan suoraan pidäkään kieltäytyä, mutta, jos tulen vaikka kymmenen vuoden säteellä aina ilman avecia niin huhut alkavat kiiriä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ai. Olen ikisinkku enkä ikinä vienyt häihin avecia. Siitähän nyt riemu ratkeaksikin, jos joskus sen tekisin, kukaan ei todellakaan odota mua juhliin muuta kuin yksin. Mutta me naiset suhtaudutaankin sinkkuuteen paremmin kuin te miehet, jos sallit yleistyksen.
Et menetä mitään, kun et mene. Häät on tylsiä bileitä, kamalan kaavamaisia ja täynnä odottelua. Lisäksi morsian on usein kireä kuin viulunkieli enkä ainakaan itse jaksa kuunnella tiuskimista ja kiukuttelua.
Hyvä suhtautuminen.
Lähdetkö seuraaviin häihin avecikseni?
ap
Tiedätkö, kun ketään ei oikeasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä suhtautuminen.
ap
Juuri kerroin, että häät ovat mielestäni tylsiä bileitä. Miksi siis lähtisin yksiinkään ylimääräisiin häihin? :D Käyn vain ne, joissa on ns velvollisuus näyttäytyä ja poistun ennen morsiamen romahtamista.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, kun ketään ei oikeasti kiinnosta.
Tämä keskustelu vai se kenen kanssa tulen häihin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä suhtautuminen.
ap
Juuri kerroin, että häät ovat mielestäni tylsiä bileitä. Miksi siis lähtisin yksiinkään ylimääräisiin häihin? :D Käyn vain ne, joissa on ns velvollisuus näyttäytyä ja poistun ennen morsiamen romahtamista.
Teit tämän hankalaksi. Ehkä katsomme morsiammen romahtamisen nauttien sipsiä ja sitten poistumme parempiin bileisiin?
ap
Jos et mene sinne häihin? Et edes etsi avecia?
Olet varmasti Suomen ainoa, joka ajattelee tällaista. Muut vain menevät häihin.
Hääpari on vain mielissään kun ei tarvitse maksaa sun kutsumisesta tuplana. Eihän iso osa edes anna tuoda mitään avecia ollenkaan. Ei tuo ole mikään ongelma tai kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Jos et mene sinne häihin? Et edes etsi avecia?
Ehkä. Silti on aina hankala tehdä noin kaverille.
ap
Sanotaanko näin, että kokemattomia miehiä ei häihin haluta ahdistelemaan naisia. Lähetä lahja ja pysy kotona.
Häät eivät ole sua varten. Mene ja ole paikalla, koska sua ei kukaan muista.