Ennustus toteutunut pelottavan hyvin
Kävin vuonna 2004 selvänäkijä Naomin vastaanotolla. Halusin tuolloin selvyyttä vaikeaan ihmissuhdeasiaani ja työkuvioihini. Kysyin voinko kirjoittaa ylös asioita johon hän sanoi sen olevan turhaa, että muistaisin sitten kun niiden aika oli. Ensimmäinen oli kun kesälavalla mies pyysi tanssiin ja menimme sen jälkeen ulos vilvoittelemaan. Palatessamme kompastuin ja mies veti minut itseään vasten. Sain portaasta naarmun jalkaaani ja samassa muistin kaikki, mitä Naomi oli sanonut tuosta illasta tulisi seuraamaan , se meni kuin filminauhaa, jopa mekkoni väri oli mitä oli sanonut. Toinen oli reissu ulkoimaille, jossa olikin sitten todellinen vaaratilanne, kävi samin ja osasin varautua ja vältyttiin likipiti tilanteelta. Nyt ihan hiljattain tapahtui vielä asia, jonka olin jo unohtanut, mutta jonka muistin Naomin sanoneen tapahtuvaksi, se oli muuttoa koskeva. taas tuli se sama tunne että elin hetken kuin hidastetussa filmissä. Tämä on ollut todella hämmentävää, minulla on tunne että oli vielä muuta mutta en saa muistikuvaa. Tuolloin käydessä en osannut varmaan edes ymmärtää että jollakin voi olla todellakin kyky nähdä tulevaan, silloin oli varmaan ajatus vaan että kun nyt jotakin selkeyttä saisin. Onkohan muilla kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (4)
Itselle tulee välillä unissa tapahtumia, joista tietää niiden tulevan tapahtumaan myös tosielämässä. Näiden unien ja tositapahtumien välillä on ollut vuosia, ja joskus ne kuvaavat esimerkiksi käymättömiä keskusteluja tai muuta vastaavaa. Tietyt ajatukset ja tunteet myös ennakoivat tapahtumia. Muutenkin olen elänyt viime vuodet jotenkin oudosti ennakkoon valmistautuen tuleviin tapahtumiin, mikä nyt ei sinänsä haittaa. Joihinkin asioihin, joihin muut reagoivat, olen itse suhtautunut rennosti, ja asiat ovat järjestäytyneet järjestämättä. Elämä ei enää siis "yllätä" kuin ennen.
Lisäksi olen vahvasti yhteydessä välittömään ympäristööni. Usein, kun tulee vaikkapa himo appelsiineihin, on lähikauppaan tilattu niitä iso satsi ja lyöty tarjous päälle. Ihmisten kanssa koen heidän tunteitaan ja ajatuksiaan, mikä on joskus hieman kiusallista. Ennustajat lienevät kaupallistaneet näitä kykyjä. Omaan toimintaani eivät ole vaikuttaneet muuta kuin siten, että olen alkanut olemaan tarkempi omistaajatuksistani ja seurastani.
Päh .. luulin, että puhut minusta.
Zinc
Minulle kans on sanonu ettei kannata kirjoittaa eikä äänittää että se voi jopa lykätä asioitten tapahtumista jos alkaa jotakin erityiseti seurata. On samanlaista kokemusta tuosta unohtamisesta ja myös kun häntä ennen käytiin mun opiskelukaverin kanssa toisella selvännäkijällä. Olin tyystin unohtanu mitä sanoi mitä tulis tapahtuun mun perheessä kun Naomi sanoi sitten sen saman ja se tapahtu sitten aika pian sen jälkeen. Juuri sen takia uskon kyllä että joillakin voi tosiaan olla se kyky koska toi asiaki mikä tapahtu oli sen verran erikoinen ja heille molemmille se nous samalla tavoin elikkä että sitä ennen tapahtuisi asia josta toi tapahtuma sitten oli seurauksena. Molemmat kuvaili jopa sen tapahtumaan liittyvän henkilön melkein samoilla sanoilla.
Työkaveri kävi ennustajalla, joka ennusti, että hän menee naimisiin parrakkaan miehen kanssa ja he saavat 2 lasta. Valitettavasti se mies on petturi ja saat suuren surun takiaan.
Ja mitä tekee työkaveri: etsii vain parrakkaita miehiä ja lopulta menee sellaisen kanssa vihille, saa 2 lasta (sitten kierukka, varmat päivät ja kaikki muu ehkäisy samanaikaisesti käyttöön) ja sen jälkeen alkaa mustasukkaisena vahtimaan miestä, että koska se käy vieraissa. Kun sitä urkkii ja utelee 3 vuotta, niin meneehän mies vieraisiin, kun ennustajakin niin ennusti!
Eikä tarvinnut kirjoittaa mitään muistiin ja kaikki tapahtui juuri kuten ennustaja sanoi.