Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PHKS(päijät-hämeen keskussairaalassa synnyttävät/synnyttäneet!!!)

08.07.2006 |

onko remontti jo synnytyssalien puolella valmis?millaista on nykyään?entä kätilöt,mukavia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni hoito oli upeaa. synnytysosastolla, mun aikana kerkes vuoro vaihtua kolmesti, eli monta kätilöä kerkes tapaamaan. erittäin ammattinsa osaavia ja empaattisia ihmisiä. samoin osaston lääkäri, aivan ihana!

vuodeosastolla, 3 päivän ajan mulla oli koko ajan samat kätilöt, erittäin ammattitaitoisia myös he!!

valitettavasti musta tuntuu, että olen yksin tätä mieltä... monta ystävää ja tuttua synnyttivät samoihin aikoihin ja lähes jokainen oli mielestään saanut huonoa hoitoa, liian vähän ohjausta, heidän toiveitaan ei oltu kuunneltu tms.

remontista en tiedä mitään. en edes tiennyt että siellä remontoidaan, tosin mun viime käynnistä siellä on jo puoli vuotta.... :)

t. niina

Vierailija
2/8 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin viime sunnuntaina PHKS:ssä ja hoitopolku sujui mielestäni hyvin ja jokainen kätilö oli ammattitaitoinen ja mukava. Remonttia ei synnytysosastolla ollut.

Erityisesti pidin synnytyksen loppuun hoitaneesta kätilöstä Katista ja vuodeosastolla meitä hoitaneista ja opastaneista Heleistä. :)

Mauinna ja tytär 6pv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ruoka oli myös tosi hyvää" :)

Vierailija
4/8 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin tiistaina 4.7 ja pidin paikasta. Itseasiassa tämä toka kerta oli vielä parempi kokemus kuin eka (tyttö 01/05 PHKS).

Oltiinkohan mauinna (menikö oikein?) samaan aikaan vielä osastolla? Saavuin sinne tiistaina klo 17 jälkeen.

Neppe ja max 4 vrk

Vierailija
5/8 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miten mukva kuulla, itsellä edessä ensi kuussa . Eka kertalainen olen ja pelottaa ihan pirusti..

Vierailija
6/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oltiin vielä tiistaina osastolla. Kotiuduimme torstaina aamupäivästä.

Osastolla (64) olimme perhehuoneessa ja kävin vain muutaman kerran yhteisissä tiloissa syömässä kipeän alapään vuoksi. Mutta ehkä törmäsimmekin - minä olin se joka näytti muumimammalta :P.

Mauinna ja tytär 1vk

Vierailija
7/8 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan tässä kovasti kaivella muistinystyröitä ja miettiä kenellä oli miehet mukana. Samana päivänä sitten myös kotiuduttiin =)

Neppe ja max

Vierailija
8/8 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löydät meidät: http://tiitiainen.blogs.fi/. Ollaan kirjoiteltu pikkuiselle blogia koko odotusajan. Tarina jatkuu...

Mauinna ja tytär