Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia miehenne käyttämiä vaatteita ja asusteita häpeätte?

Vierailija
13.06.2020 |

Itse häpeän mieheni pyöräillessä käyttämiä pyöräilytrikoita ja nopeita laseja. En ymmärrä, miksi sellaisia on edes tehty, niin hirveitä ne ovat. Ei tekisi edes mieli pyöräillä mieheni kanssa, mutta pyöräilen silti.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen tyyli on edelleen sama, kuin vuonna 1997 tavatessa. Vetää varmaan päätyyn saakka leveälahkeisissa farkuissa ja t-paidoissa.

Vierailija
62/76 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mistä olen miehelle pukeutumisessa antanut kritiikkiä on, puolisääreen pitkät sukat shortsien kanssa, osti kyllä sitten niitä varrettomia :D.

Ja hänellä on myös Ecco-tennarit, ihan ok:n näköiset mun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran nauratti kun värisokean mieheni matkalaukku viivästyi ja hän joutui ostamaan itselleen sukat kaupasta yksin (normaalisti vaatturinsa hommaa vaatteet), ja hän ilmestyi tapaamiseen räikeänvihreissä sukissa luullen niitä harmaiksi (merkki oli nimeltään joku Gray tms). Muuten mies pukeutuu tyylikkäästi.

Vierailija
64/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä muotivillitystä misä kopioidaan naisten tyyliä, eli valkoiset kengätm valkoinen vyö, vaaleanpunainen paita jne. Näyttää ihan kauhealta miehen päällä. En halua mieheni yrittävän näyttää naiselta.

Vierailija
65/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kerran nauratti kun värisokean mieheni matkalaukku viivästyi ja hän joutui ostamaan itselleen sukat kaupasta yksin (normaalisti vaatturinsa hommaa vaatteet), ja hän ilmestyi tapaamiseen räikeänvihreissä sukissa luullen niitä harmaiksi (merkki oli nimeltään joku Gray tms). Muuten mies pukeutuu tyylikkäästi.

Mun miehellä on ihan kivoja vaatteita, mutta on värisokeutta. Ei kovin paha diagnoosi, mutta asuissa se korostuu harmillisesti. Koska ei itse erota joitain värejä, ei kirjavuus häntä häiritse tietenkään. Vakka ja kansi löytäneet toisensa, koska mulla on testatusti tavallista tarkempi värinäkö. 

Vierailija
66/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perinteinen villapaita-reisitaskuhousueräjorma. Ei ole tarvinnut hävetä. On sillä kapeat farkut ja pikkutakkikin, jos on ihan pakko. Niille en mäkään lämpene.

Vierailija
67/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikaystävä kulki kaikkialle työvaatteissa. Siis sellaisissa työmiehen vetimissä ja turvakengissä, yltä päältä kivipölyssä. Ei suostunut vapaalla vaihtamaan niitä kun olivat käytännölliset ja mukavat. Häpesin niin paljon.

Sen jälkeen en ole kyllä vaatteista kellekään marissut, jos vaan on olleet ehjät ja puhtaat. Nykyisenkään kengistä en pidä, mutta aivan sama, ovat vapaa-ajan jalkineet kuitenkin eivätkä mitkään raksamiehen saappaat. Ja muuten kyllä tykkään hänen tyylistään tosi paljon. <3

Vierailija
68/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex käytti liian pieniä vaatteita. Kuvitteli olevansa laiha kun ahtautui koon M vaatteisiin, vaikka XL olisi ollut oikea koko. Esim. vaaleat kaksi kokoa liian pienet persvakoon porautuvat housut, joissa vehje änkeytyi lyttyyn toiseen lahkeeseen olivat sellainen vaate, jota kielsin miestä pitämästä seurassani. Hihat ja paidan helma 10cm liian lyhyitä.

huutikset

Vierailija
69/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia mistä olen miehelle pukeutumisessa antanut kritiikkiä on, puolisääreen pitkät sukat shortsien kanssa, osti kyllä sitten niitä varrettomia :D.

Ja hänellä on myös Ecco-tennarit, ihan ok:n näköiset mun mielestä.

Noita sukkia on alkanut näkyä nykyään sen näköisillä nuorilla, jotka seuraavat trendejä.

Vierailija
70/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä käytti joskus vanhan miehen huopahattua. Hän oli vähän yli kahdenkymmenen.

Vierailija
71/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset on nopeat lasit?

Oikeanlaiset kulmat ja tummennus. Ns amfetamiinilasit.

Pirikiikarit. Katumuotia siinä piritorin nurkilla.

Vierailija
72/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on muutama vanha, kulahtanut, muodottomaksi venynyt t-paita, joiden kanssa vilkkuu maha ja alaselkä jos vaikka kumartuu tai nostaa kädet ylös. Ovat varmasti todella mukavia päällä kun kangas on kulunut pehmeäksi, ja kotona ei missään nimessä haittaa että käyttää niitä. Mutta kyläilemään tai kauppaan lähtiessä voisi kyllä vaihtaa johonkin siistimpään ja sopivampaan paitaan 😅

Vierailija
73/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tavatessa hoikka ja hyväkuntoinen M-kokoa. Nyt oikea koko olis lähempänä XXL. Pitää edelleen niitä M-koon vaatteita. Napa vilkkuu, puristaa ja tursuaa yli. Vaikka vaatteet jättää ihoon painaumia ja hiertymiä niin sopivat ne kuulemma on. Oon vaivihkaa hommannut sopivan kokoisia vaatteita.

Ainiin ja melkein kaikki vaatteet on saanut maali tai liimatahroihin jotka ei lähde pesussa. Lempihousut on "vähän lahkeesta rispaantuneet" eli toinen lahje on yhtä reikää polveen asti.

Oli alussa hyvin tarkka ulkonäöstään ja katsoi tarkkaan minkälaisena lähtee ulos.

Vierailija
74/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä häpeä toisten vaatteita. Jos niissä on jotakin hävettävää hävetkööt itse. Jotakin vaatteita miehellä on niin rumia että minä en niistä pidä, mutta jos mies niitä haluaa pitää pitäkööt.

Täällä maalla mies lähtee käymään kaupassa työvaatteissa (työvaatteissa käy monet muutkin), joskus saatan sanoa oletko tosiaan ajatellut lähteä noissa vaatteissa, mutta jos hän niin menee niin menkööt miksi minun sitä pitäisi hävetä?

Vierailija
75/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan muu häiritse, paitsi miehen amisajoilta periytyneet T-paidat, joissa on jokin juntti teksti, esim. "äijä" tai "tappelin huonosti, nyt turvottaa". Ne saattoivat olla ok joskus alle parikymppisenä, mutta kun alkaa 40 vuotta olla kasassa, on aika jo ajanut ohi.

No, onneksi käyttää noita vain baarireissuilla kavereiden kanssa, eikä minun tarvi olla siellä katselemassa.

Vierailija
76/76 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varovasti kouluttanut valitsemaan oikeankokoisia ja värisiä vaatteita. Miehelläni on hyvä kropppa, mutta jostain syystä  piti sellaisia löysiä farkkuja ja kiristi ne vielä vyöllä ylös niinkuin 80-luvun mammat.

Nykyisin osaa kyllä itsekin ostaa sopivia vaatteita tai sitten niissä hänen käyttämissään liikkeissä on hyvät myyjät.

Eikä mua se hellävarainen  ohjailu yhtään hävetä, näyttää puoliskokin olevan nykyisin tyytyväisempi ulkonäköönsä. Mutta en toki koskaan hävennyt hänen pukeutumistaan.