Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonon auton omistaja ei välitä muiden omaisuudesta

Vierailija
13.06.2020 |

Mitä rupisempi auto, niin sitä varmemmin sen omistajat paukauttaa auton oviaan muiden kylkeen.
Paremman auton omistaja on aina tarkka siitä, että muidenkin omaisuus huomioidaan.

Tämän takia parkkeeraan mieluiten keskihintaisen autoni kalliimman Mersun, BMW:n tai Audin viereen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta voi olla että ei. Olen muutaman keski-ikäisen arvokkaalla autolla ajavan henkilön nähnyt olevan hyvin huoleton sen oman autonsa kanssa..

Vierailija
2/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vero saisi olla, että kun autolle tulee ikää 10 vuotta, kaikki ajoneuvoveromaksut ja vakuutusmaksut tuplaantuisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä parkkeeraan mahdollisimman kauakaiseen parkkiruutuun, josta on pitkä kävelymatka esim. kaupan oville. Yleensä ei kukaan tule viereen ja auton ovet säästyy kolhuilta. 

Vierailija
4/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä parkkeeraan mahdollisimman kauakaiseen parkkiruutuun, josta on pitkä kävelymatka esim. kaupan oville. Yleensä ei kukaan tule viereen ja auton ovet säästyy kolhuilta. 

Mä tein samaa, mutta huomasin et heti oli joku parkkaamassa siihen ihan viereen.

Vierailija
5/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman!

Kaverini myös huolettomasti hyppäsi autoni kyytiin koiransa kanssa ja oletin tietenkin ensin, että pitää koiraansa sylissä kun valkoiset nahkapenkitkin vielä.. NIIN EI!

Kun se koira piti päästää tallustelemaan sinne penkeille! Noloa alkaa siinä sitten kaverille sanomaan, että josko pitäisit sitä koiraa sylissä, kun meillä omatkin koirat matkustaa kopassaan kun ovat kyydissä.

Sitten kun hyppäsi ulos autosta, niin PAM ovi kiinni!

Vierailija
6/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman!

Kaverini myös huolettomasti hyppäsi autoni kyytiin koiransa kanssa ja oletin tietenkin ensin, että pitää koiraansa sylissä kun valkoiset nahkapenkitkin vielä.. NIIN EI!

Kun se koira piti päästää tallustelemaan sinne penkeille! Noloa alkaa siinä sitten kaverille sanomaan, että josko pitäisit sitä koiraa sylissä, kun meillä omatkin koirat matkustaa kopassaan kun ovat kyydissä.

Sinulla aika heikkotekoinen auto jos menee rikki oven kiinni pamautuksesta...

Vierailija
7/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vero saisi olla, että kun autolle tulee ikää 10 vuotta, kaikki ajoneuvoveromaksut ja vakuutusmaksut tuplaantuisivat.

Maakuntien duunarien autoilu tehtäisiin mahdottomaksi ja kaikki pakkautuisivat PK-seudulle työn perään. Hienoa?

Vierailija
8/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto se vaan on. Ei pari naarmua tai pientä lommoa vaikuta käytettävyyteen mitenkään.

Vierailija
9/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman!

Eli sinusta on oikein kohdella pas kasti toisten omaisuutta? Sähköovia varsinkaan tarvii paukutella!

Vierailija
10/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein samaa, mutta huomasin et heti oli joku parkkaamassa siihen ihan viereen.

Niin tämä! En ymmärrä miksi siihen viereen on pakko änkeä vaikka miten kauas jätttäisit autosi? Ei vissiin osata ajaa ruutuun oikealle kohtaa jos ei ole autoa vieressä. Ja tuo kaksiovinen kun tarvii vielä enemmän tilaa sivulle.

Vierailija
11/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto se vaan on. Ei pari naarmua tai pientä lommoa vaikuta käytettävyyteen mitenkään.

Joo mutta jälleenmyyntiin ne vaikuttaa!

Vierailija
12/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen sääntö pitäis olla, että saisin runtata sun paskan kotteron ruudusta pois mun hummerilla.

Vierailija
13/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman!

Ja sinä ajat varmaan Ladalla hamaan tappiin saakka, kun et näköjään paremmasta tiedä kommenttisi perusteella.

Vierailija
14/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni, lommoinen kärry vm -95 ja on pelkästään mukavaa, ettei tulla niillä ökymaastureilla tulla siihen viereiseen ruutuun. Öky nimkttäin täyttää koko ruudun, jolloin ovi aukeaa viivan ulkopuolelle. Ei ihme, että kolhiutuvat.

Vierailija
15/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kun tuntuu ettei ne velkaelvikset audeineen muista välitä tippaakaan, vaan parkkeeraavatkin päin vi**ua ja kehtaavat ovilla kolhia roppostani.

Yritän pitää autovanhukseni siistinä ja hyväkuntoisena.

Vierailija
16/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pysäköi autoani sellaisen auton viereen, jossa on sillä puolella lasten turvaistuin. Kerran tein sen virheen parkkihallissa ja seurauksena lommo ovessa. Kävin korjauttamassa, maksoi satasen. Kerrasta opin.

Vierailija
17/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovenkolhijat on kyllä alinta ihmiskastia. 

Itsekin parkkeeraan aina mahdollisimman kauas kaupan ovista, sinne missä ei muita autoja ole. 

Se nyt on ihan sama kävellä ne parikymmentä metriä enemmän, kun sillä säästyy kolhuilta. 

Varmin tapa saada kolhuja on parkkeerata jonkun tupla-v-t lapsiperheen 90-luvun Corollan viereen. 

Vierailija
18/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun LandCruiser saa aina olla parkissa ihan rauhassa.

Vierailija
19/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanha auto ja ruttunenkin, mutta katson parkkipaikan joka kerta niin,  että ovesta pääsee muutenkin kuin savuna. Jos tilaa ei ole niin jätän ennen menemättä kauppaa kuin hilaan autoni liian ahtaaseen rakoon. Varon tiukasti oven avaamista, koska liikun myös uusilla autoilla, kun työpaikalla on sellaisia, joten  on parasta pitää aina tyylistään kiinni.

Ihme nillitystä kylkien ruttauksista. Laittaa varoillee sopivan auton niin ei jokaisen nirhauman edessä tarvitse kuolemaa tai vararikkoa tehdä. Kukin tyylillään.

Vierailija
20/33 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vanha auto ja ruttunenkin, mutta katson parkkipaikan joka kerta niin,  että ovesta pääsee muutenkin kuin savuna. Jos tilaa ei ole niin jätän ennen menemättä kauppaa kuin hilaan autoni liian ahtaaseen rakoon. Varon tiukasti oven avaamista, koska liikun myös uusilla autoilla, kun työpaikalla on sellaisia, joten  on parasta pitää aina tyylistään kiinni.

Ihme nillitystä kylkien ruttauksista. Laittaa varoillee sopivan auton niin ei jokaisen nirhauman edessä tarvitse kuolemaa tai vararikkoa tehdä. Kukin tyylillään.

Laittaa varoilleen sopivan auton? 

Siis millä ihmeen logiikalla toisen omaisuuden tuhoaminen on hyväksyttävää? 

Samalla ajatuskaavalla minäkin saan käydä tuikkaamassa naapurin talon tuleen, mitäs rakensi niin kalliin talon että ei ole varaa sitä menettää.