Saako ruma ja lihava mies flirttailla naisille?
Vai koetteko, että se on ahdistavaa tai jotain?
Kommentit (26)
Saa jos osaa. Se että ylipäätään kysyy tätä viittaa vähän siihen että ahdistelu ja flirtti menee sekaisin. Minulle flirttailee vanhat papatkin ja se on vain hauskaa, silloin kun tosiaan osaavat sen.
Ei tietenkään. Komeille ja jännittäville miehille sensijaan jopa lievä ahdistelu on sallittua ja naiset innostuu.
Jos sen tekee hienovaraisen tyylikkäästi ja ymmärtää hienovaraisesta vihjeestä, ettei toinen ole kiinnostunut, ulkonäkö ei sinänsä merkitse asiassa.
Osaamisestahan se on kiinni onko kokemus ahdistava vai ei. Mitä sille voi jos mies toimii niin että ahdistaa. Ei se ahdistus mihinkään sillä mene että sen kieltää. Esim jos sulla on vaikka teini rannalla ja joku ruma vanha mies tulee siihen, miten vältät tytönä kokemasta sitä ikävää harmistuksen ja säälin sekaista tunnetta? Kumpikin osapuoli tietää ettei flirtti tule johtamaan yhtään mihinkään. Se on yksinkertaisesti sen nuoren ihmisen ahdistelua alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Osaamisestahan se on kiinni onko kokemus ahdistava vai ei. Mitä sille voi jos mies toimii niin että ahdistaa. Ei se ahdistus mihinkään sillä mene että sen kieltää. Esim jos sulla on vaikka teini rannalla ja joku ruma vanha mies tulee siihen, miten vältät tytönä kokemasta sitä ikävää harmistuksen ja säälin sekaista tunnetta? Kumpikin osapuoli tietää ettei flirtti tule johtamaan yhtään mihinkään. Se on yksinkertaisesti sen nuoren ihmisen ahdistelua alusta loppuun.
Tuossa ei mielestäni olisi paljon parempikaan tilanne, vaikka iäkäs mies olisi komea.
Vierailija kirjoitti:
Saa jos osaa. Se että ylipäätään kysyy tätä viittaa vähän siihen että ahdistelu ja flirtti menee sekaisin. Minulle flirttailee vanhat papatkin ja se on vain hauskaa, silloin kun tosiaan osaavat sen.
No justiinsa joo. Mistä joku edes tietää onko hyvä flirttailemaan, ennen kuin on kokeillut sitä jokusen kerran käytännössä? Ehkä jopa tarkoituksellisesti harjoitellut. Tai onko kaikilla naisilla edes sama käsitys siitä mikä on flirttiä, saati sitten mikä on hyvää flirttiä. Vähän veikkaan, että ei ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tekevät tätä sitruunan nielleiden rupsuvaimojensa vieressä samalla näille ikään kuin paikan näyttäen.
Miksei saisi? Lihavuus ja rumuus eivät ole este. Ja rumuus, sekin on katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Komeille ja jännittäville miehille sensijaan jopa lievä ahdistelu on sallittua ja naiset innostuu.
söSe että autisti ei kykene tulkitsemaan milloin nainen näyttää vihreää valoa miehelle ei tee komean miehen flirtistä ahdistelua. Tai se ettei autisti havaitse tai kykene tulkitsemaan tapahtumia jotka johtivat "ahdisteluun".
Jos et tee sitä epätoivoisesti pillunkiilto silmissä VAAN aidosti sen takia että toinen on kiinnostava, flirtti on ok minkä tahansa painoiselle. Muistat vaan perääntyä jos toiselle ei iske. Itse juuri viehätyin eräästä tv-sarjan vaikeasti ylipainoisesta henkilöstä jolla on luonne kohdillaan ja itse olen 179/72 ihan perusnätti.
Tietysti saa, mutta ei taida tuottaa juurikaan tulosta? Hukkaan heitettyä aikaa siis.
Jos olet sosiaalisissa tilanteissa täysi käsi niin voit olla varma siitä että olet sitä flirttailussakin. Kannattaa lähteä tutustumaan ihmisiin toista kautta. Uskokaa miehet että yhdessä tekeminen on yksi parhaita tapoja päästä tutustumaan ihmisiin ja näyttää parhaita puoliaan. Menkää mukaan erilaiseen toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa, mutta ei taida tuottaa juurikaan tulosta? Hukkaan heitettyä aikaa siis.
Mikä sinusta on flirttailu tarkoitus? Mitä "tulos" tässä kontekstissa tarkoittaa?
Ap
Tottakai kaiken näköisillä ja kokoisilla ihmisillä on siihen oikeus. Ainoastaan se täytyy pitää mielessä, että se muuttuu ahdisteluksi, jos ei lopeta vastapuolen pyynnöistä huolimatta.
Ei kiitos. Kokeile vaikka Tinderiä tai jotain, jossa et vahingossakaan voi ahdistella naisia ilman että he ovat oikeasti osoittaneet jotain mielenkiintoa sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi? Lihavuus ja rumuus eivät ole este. Ja rumuus, sekin on katsojan silmissä.
Eivät ehkä este, mutta kyllä ne vaikuttavat siihen, miten toivottua flirttailu on.
Ei taida olla laissa kielletty rumien ja lihavien flirttailu, joten anna mennä vaan
Kevyt, huumorintajuinen flirttailu on hauskaa, kun sitä tekee joku jolla on homma hanskassa. Ihan ulkonäöstä ja painosta riippumatta.
Minulle ainakin saa flirttailla. Muille luultavasti ei.