Tänään olin todella kiukkuinen pienistä asioista ja koin itseni yksinöiseksi.
Nyt illan tullen oloni on tasaantunut ja olen taas iloinen enkä koe enää itseäni yksinäiseksi.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ai, mua vtuttaa edelleen.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä että fiilis parani :)
Ehdottomasti. Suomessa on kauhea jännittynyt ilmapiiri ennen juhannusta ja minä ahdistuin ilman fiilistä tulevasta juhannuksesta päivällä ym... nyt olo on parempi.
Väsyneenä usein pienet asiat ärsyttää ja stressaa. Tuntuu muutenkin väsyneenä sattuvan kaikkia pieniä harmeja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Väsyneenä usein pienet asiat ärsyttää ja stressaa. Tuntuu muutenkin väsyneenä sattuvan kaikkia pieniä harmeja enemmän.
Olin aamulla umpi väsynyt ja päivällä vetelä.
Toivottavasti et piristy liikaa yötä kohti. Jospa hyvin nukuttu yö tekisi huomisesta paremman.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et piristy liikaa yötä kohti. Jospa hyvin nukuttu yö tekisi huomisesta paremman.
Sitä toivoessa. Viellä en tiedä nukahdanko seuraavaan pariin tuntiin.
Koko tuon ap:n aloitus tarkoittaa sitä, että hän oli itse syypää koko päivän huonoon oloonsa.
Miksi helvetissä on aina jonkin muun syy, jos itsellä paska olo ja kaikki on p.rseestä?
Kannattaisi kuulostella omia fibojaan, että olenko itse syyllinen siihen, että tuntuu niin helvetin yksinäiseltä ja kurjalta.
Vierailija kirjoitti:
Koko tuon ap:n aloitus tarkoittaa sitä, että hän oli itse syypää koko päivän huonoon oloonsa.
Miksi helvetissä on aina jonkin muun syy, jos itsellä paska olo ja kaikki on p.rseestä?
Kannattaisi kuulostella omia fibojaan, että olenko itse syyllinen siihen, että tuntuu niin helvetin yksinäiseltä ja kurjalta.
Sanoinko minä että fiilikseni oli huono jonkun toisen takia?
Ai, mua vtuttaa edelleen.