Iltasanomat: Linnea sisusti ihastuttavan yksiönsä edullisesti !
https://www.is.fi/asuminen/art-2000006539188.html
"Minua on jopa pyydetty avuksi sisustamaan"
okei... Miksi tälläinen lehtijuttu on pitänyt tehdä? Tuossa sisustuksessa ei ole mitään ihmeellistä. Niin perus sisustus, kun voi vaan olla. Onko joku toimittajan tuttu? Oikeesti miksi?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Meille oman mielen mukaan sisustajille on ihan helmeä että nää "muodin mukaan " sisustajat myyvät huonekalujaan tosi halvalla pois kun väärä väri jne. Itse suosin ehdottomasti puisia huonekaluja on tollaset Ikean lipasto- sisustukset ovat kyllä vähän sama kuin ei mitään sisustusta tai kuka nyt oikeasti lastulevyhuonekaluja arvostaa??
Kaikista suurin kunnia vanhoille puuhuonekalujen tuunaajille tai niitä itsessään käyttäjille. Mikään halpiskaupan katalookikuvaston mukaan sisustaminen on todellakin niin typerää. Mutta kun...?:D
Saa ikeastakin puuhuonekaluja. Ihan turha niitä on ylenkatsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille oman mielen mukaan sisustajille on ihan helmeä että nää "muodin mukaan " sisustajat myyvät huonekalujaan tosi halvalla pois kun väärä väri jne. Itse suosin ehdottomasti puisia huonekaluja on tollaset Ikean lipasto- sisustukset ovat kyllä vähän sama kuin ei mitään sisustusta tai kuka nyt oikeasti lastulevyhuonekaluja arvostaa??
Kaikista suurin kunnia vanhoille puuhuonekalujen tuunaajille tai niitä itsessään käyttäjille. Mikään halpiskaupan katalookikuvaston mukaan sisustaminen on todellakin niin typerää. Mutta kun...?:D
Ikean puuhuonekalut?
:DDD
Hirveitä nämä uusien talojen yksiöt, kun puolet kämpästä on kylppäriä ja keittiö on vain yhdellä seinällä olkkarissa tai pahimmillaan eteisessä. En oikein ymmärrä miksi iltsikka jatkuvasti hehkuttaa kuinka ihanaa on asua pyllynreiän kokoisessa asunnossa. Onneksi omalla kohdallani nuo ajat ovat takanapäin.
Mustavalkoinen sisustus on kyllä nähty jo niin moneen kertaa ja tuo Ikean hirveä Malm-lipasto! Miksi se on kaikilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikean puuhuonekalut?
Kyllä Ikeastakin saa puisia huonekaluja. Käypäs kurkkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä nämä uusien talojen yksiöt, kun puolet kämpästä on kylppäriä ja keittiö on vain yhdellä seinällä olkkarissa tai pahimmillaan eteisessä. En oikein ymmärrä miksi iltsikka jatkuvasti hehkuttaa kuinka ihanaa on asua pyllynreiän kokoisessa asunnossa. Onneksi omalla kohdallani nuo ajat ovat takanapäin.
Mustavalkoinen sisustus on kyllä nähty jo niin moneen kertaa ja tuo Ikean hirveä Malm-lipasto! Miksi se on kaikilla?
K
kyllä avokeittiö silti on parasta. Kuka muka nykyään haluaa että keittiö on erillinen huone? Sellaiseen asuntoon en ikinä muuttaisi. Menee neliöitä hukkaan ja kokkaaja on eristyksissä + kaikkien pitäisi sypödä keittiössä?? No way!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikean puuhuonekalut?
Kyllä Ikeastakin saa puisia huonekaluja. Käypäs kurkkaamassa.[/quote
Saa joo varmaan kauheeseen hintaan jotain kevyttä puutavaraa tai sitten isoon hintaan jotain, mitä kukaan oikea sisustaja ei halua ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikean puuhuonekalut?
Kyllä Ikeastakin saa puisia huonekaluja. Käypäs kurkkaamassa.[/quote
Saa joo varmaan kauheeseen hintaan jotain kevyttä puutavaraa tai sitten isoon hintaan jotain, mitä kukaan oikea sisustaja ei halua ostaa.
Oikea sisustaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K
kyllä avokeittiö silti on parasta. Kuka muka nykyään haluaa että keittiö on erillinen huone? Sellaiseen asuntoon en ikinä muuttaisi. Menee neliöitä hukkaan ja kokkaaja on eristyksissä + kaikkien pitäisi sypödä keittiössä?? No way!!
Me haluamme. En tiedä miten muut elää, mutta meillä ei usein vieraita käy ja silloinkin ruuat on tehty valmiiksi. Emme myöskään kokkaa yhdessä, inhoan ruuanlaittoa. Mies sen hoitaa eikä kaipaa siihen mitään viihdyttäjää. Miksi se keittiössä syöminen sitten on kamalaa, jos sinne kerran kaikilla pitää olla silloin ruokaa tehdessä esteetön näköyhteys ja kaikki ilmeisesti haluavat siellä muutenkin pyöriä ja katsella niin että seinätkin pitää poistaa?
Vaikka itse sanonkin, niin kaikki minun kämppäni ovat olleet kodikkaampia ja persoonallisempia kuin nämä mustavalkoiset liukuhihnasisustukset. Enkä ole edes yrittänyt erityisesti sisustaa, vaan olen vain haalinut tarpeelliset tavarat ja sijoittanut ne sinne, missä niitä on ollut järkevintä pitää.
Nämä asunnot näyttävät siltä, että niissä ei asu kukaan.
Taas tuli osoitettua mihin suomalaisen naisen kyvyt riittävät; arvostelemaan toista naista.
Mun eka asunto vuonna 1978 oli 30neliön yksiö jossa oli keittokomero ja huone,toin sinne himasta sängyn,pöydän ja kirjahyllyn- miks kukaan ei tehny siitä lehtijuttua?
No onhan tuo ihan kiva. Mutta kuten jo todettua, ei mitään erityistä. Ihan samanlainen kuin monella muulla.
Toinen juttu joka tuli itselläni mieleen hänen instaa selatessa on, että asunto on verraten helppo sisustaa kun kaikki on siellä uutta ja nykytrendien mukaista. Upouusi kylppäri, uusi keittiö ja joko parketti tai puukuvioinen laminaatti.
Haaste on next level kun muutat asuntoon, jossa on kaikki vanhaa, vanhoja sisustusratkaisuja, muovimattoa lattiassa, ysäriboordeja, ruskeaa kaakelia jne. Jos joku tietää tällaisen sisustajan, joka saa asunnon näillä spekseillä näyttämään hyvältä, niin saa vinkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikean puuhuonekalut?
Kun vähän asentoa tässä sängyllä muutan, näkyy keittiön puisen baaripöydän kulma.
Halpaa 10 sentin journalismia taas.
Haluaisin nähdä oikeasti jotain hyviä säilytysvinkkejä esim. Valokuvat , kirjat jne . Aina joku ihme asetelma joissa roikkuu joku ah niin persoonallinen heinä ja Marimekon kippo. Nyt nuita heiniä ja makramee sekä amppeleita on joka " persoonallinen ja tyylikäs" koti täynnä. Sama kuin muutama vuosi sitten oli niitä tähtikuvioita, tikkaita ja valotauluja joka kämppä täynnä.
Välillä epäilen että nämä toimittelijat trollaa näillä jutuillaan.
Tuohan on ihan sievä koti, mutta samoin kuin kaikki muutkin iltalehdyköissä esitellyt kodit, se on sellaista valtavirran tusinakamaa, ja minusta se tuntuu epäkiinnostavalta. Siis olen ehdottomasti sitä mieltä, että kotiinsa saa olla tyytyväinen, vaikka se olisikin "tusinakamaa" ja noudattelisi tavanomaisia trendejä. Selvästi tuo koti tekee asukkaansa iloiseksi, ja se on tärkein.
Mä en enää lue sisustuslehtiä, mutta joskus näkee kiinnostavia koteja. Pari vuotta sitten oli Hesarin kk-liitteessä jonkun lavastajan koti. Se oli itse rakennettu, tosi erikoinen talo, jossa oli käytetty hyväksi kaikenlaista kierrätystavaraa, ja se sai sukat pyörimään mun jaloissa. Se oli todellista sisustamista.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä oikeasti jotain hyviä säilytysvinkkejä esim. Valokuvat , kirjat jne . Aina joku ihme asetelma joissa roikkuu joku ah niin persoonallinen heinä ja Marimekon kippo. Nyt nuita heiniä ja makramee sekä amppeleita on joka " persoonallinen ja tyylikäs" koti täynnä. Sama kuin muutama vuosi sitten oli niitä tähtikuvioita, tikkaita ja valotauluja joka kämppä täynnä.
Ei kaksikymppisellä opiskelijalla ole mitään valokuvia, kirjoja yms sälää paikat täynnä. Kunhan astiat ja vaatteet saa johonkin, niin hyvä on.