Turtiainen syytteeseen
Kommentit (23)
Arvaan että raijarouva on asialla. Olinko oikeassa?
Sivisty edes sen verran, että opettelet esitutkinnan, syyteharkinnan, syytteen ja tuomion käsitteiden erot.
Turtiainen on mäntti, eikä siinä mitään, mutta itse et ole juurikaan fiksumpi levittäessäsi valeita.
Mitään ei saa enää sanoa. Miehet on naisia ja homoudessa on tulevaisuus. Miehet tulee hiljentää ja naiset kostuvat arabi-kolonialisteille.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään olin. No ei ole uutta että demla tuomari hyökkää persuja vastaan. Tästäkin hankamäki kirjoitti uudessa kirjassaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei saa enää sanoa. Miehet on naisia ja homoudessa on tulevaisuus. Miehet tulee hiljentää ja naiset kostuvat arabi-kolonialisteille.
Siinähän nimenomaan sait sanoa monta kummallista ja epätotta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Valtakunnansyyttäjä on virassaan juristi eikä rouva. Kuka tahansa olisi toiminut samoin tuossa virassa, oli mitkä tahansa vehkeet jalkovälissä. Kas kun juristi käyttää aivojaan ja lakikirjaa.
Toki moni kikkeliväestöön kuuluva ei ole opetellut aivojen käyttöä laisinkaan ja siitä sitten seuraa Turtiais-tyyppistä ongelmaa heille itselleen ja sidosryhmille.
Ilokseni huomasin, että yhteistyöyritykset ovat irtisanoneet sopimukset hänen kanssaan ja PS harkitsee puolueesta erottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään olin. No ei ole uutta että demla tuomari hyökkää persuja vastaan. Tästäkin hankamäki kirjoitti uudessa kirjassaan.
Hankamäki ja sinä olette siis ällistykseksenne huomanneet, että maan lakia sovelletaan rikollisiin ja nämä tuomitaan. Hyvä, edistystä on noinkin pieni ja myöhäiseen ikään jäänyt oppimistulos.
Persu on persu. Pitää miettiä voidaanko persuja tuomita samassa tuomioistuimessa kuin kuita ihmisiä, persu ei voi ole vastuussa teoistaan samalla tavalla kuin muu ihminen.
Tuo Turtiaisen tapaus heitetään pakollisen silmäilyn jälkeen roskiin, koska apuaineiden aiheuttamat pysyvät vauriot ja syyntakeettomuus.
Mä sanon tämän nyt ei persuna, koska sitä lienee tärkeä korostaa, mutta mikä ihmeen vimma on nykypäivän Suomessa jatkuvasti olla esitutkimassa, syyttämässä ja haastamassa jotakuta hölmöä sen hölmöistä puheista? Siis tämäkin Turtiainen ei nyt todellakaan ole mikään järjen jättiläinen tai ajatusten hautumo, mutta ei jokaista idioottimaista juttua pidä tutkia. Ennen sosiaalista mediaa näitä ei ollut, koska ne jäivät käytäväpuheiden tasolle. Mutta käytäväpuheita ne ovat silti tänä päivänäkin. Antaisivat näiden idioottien puhua, sillä sittenhän se tulee kaikkien nähtäväksi. Persut on koonneet koko voimansa siitä, että asioita ei saa sanoa. Se patoaa sitä hauisjärven ukkojen vihaa ja inhoa niin, että tulee jopa sellaisia puolueita, jotka ammentavat voimansa tästä energiasta.
Antakaa puhua idioottimaisuuksia. Kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu.
Olen kuullut, että tuo kirja episodi tulee sen sijaan poikimaan nipun asioita, jotka käsitellään loppuun ja joista ei ole paljoakaan epäselvyyttä.
Kuollutta ei voi herjata lain mukaan, lisäksi herja liittyi henkilön nimeen eikä että tämä oli musta.
Eiköhän tuo valtakunnan ongelma-Raija ole itsekin vielä jonain kauniina päivänä ottamassa tuomiota vastaan kansallísmielisessä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankamäki ja sinä olette siis ällistykseksenne huomanneet, että maan lakia sovelletaan rikollisiin ja nämä tuomitaan. Hyvä, edistystä on noinkin pieni ja myöhäiseen ikään jäänyt oppimistulos.
Kympin tytöt ja pojat oppivat tuon jo yläkoulussa. Siksi heidän elämänsä onkin usein niin erilaista kuin pahaa oloaan oksentelevien turhakkeiden.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo valtakunnan ongelma-Raija ole itsekin vielä jonain kauniina päivänä ottamassa tuomiota vastaan kansallísmielisessä Suomessa.
Haaveilet vain. Suurin osa ei halua setämiehiä valtaan.
Mistä?