Kysymys naisille
Kumman ikäisen ottaisit ja kerro miksi valitsit.
Kommentit (8)
Oon melkein 30 ja 18-22. Mieluiten 22. Vanha mies ei kiinnosta seksuaalisesti vaikka platonisesti voin kokea jotain mielenkiintoa harvojen "alfakoiraiden" kohdalla. Ei vaan näytä enää hyvältä ja jaksaminen on mitä on. Se vaikuttaa aika paljon siihen haluanko seksiä jonkun kanssa harrastaa. Nuori mies yrittää yleensä päästä mahdollisimman nopeasti jyvälle siitä mistä nainen pitää. Vanhempi sitten ehkä osaisi jotain, mutta jos mies ei viehätä silmää niin ei viehätä. Ja vanha ei kyllä pääse enää jyvälle mistään jos pitäisi.
Itse tykkään vanhemmista; ovat huomaavaisempia, eivät laukea niin nopeasti ja mikä parasta oikein homoitsevat nuorta vartaloani joka onkin katseen kestävä. Ihanaa tuntea olla haluttava.
Nainen 25 kirjoitti:
Itse tykkään vanhemmista; ovat huomaavaisempia, eivät laukea niin nopeasti ja mikä parasta oikein homoitsevat nuorta vartaloani joka onkin katseen kestävä. Ihanaa tuntea olla haluttava.
”Homoitsevat”?
HIMOITSEVAT! Höh tuli kirjoitusvirhe!
En kumpaakaan. Mieluummin ilman kimppaa jos nuo on vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
HIMOITSEVAT! Höh tuli kirjoitusvirhe!
Älä harmistu. Kirjoitus mokia tulee joskus kaikille. Se on hyvä että himoitsevat. Ainakin olet haluttava. Toivon että sulla on myös itsellä haluja/himoja. Kerran mulle yksi nainen valitti että miehet katsoo hänen perään. Kysyin että olisiko parempi jos eivät katsoisi? Oli hetken hiljaa ja vastasi että oikeasti parempi jos kiinostaa.
Mä olen tämmöinen vähän flirtti ja pahimmillaan naisten naurattaja. Pitää sitä yrittää vielä kun pystyy. Meikä ei ole pahasti ikärasisti. Pitää kuiteski olla vähintään täsikäinen että pääsee tämän kanssa huvittelemaan .
Nuorten miesten kanssa on parempi pitää hauskaa. Olen kolmekymppinen ja nuoret miehet pyytävät vieläkin jatkoille. 18-22 -vuotiaat ovat parasta seuraa, jota voin kuvitella.
Miksi ottaisin vanhan, kömpelön, impotentin, orgasmivaikeuksista kärsivän vaarin? On tuo parikymppinen liian nuori mutta noista vaihtoehdoista.