Olen selluliittimonster!
Mittaa on 173cm, painoa n. 65-67 kg kuukaudenajasta riippuen. Ei siis ollenkaan liikaa 34-vuotiaalle, olen tosi tyytyväinen painoon sinänsä, kun siitä iso osa on lihasta enkä halua olla kevyempi (nih, repikää siitä ;)
MUTTA! Miten mulla voi olla näin älyttömästi selluliittia?!? Mistä tahansa kohtaa kun puristaa, niin iho menee appelsiinimuhkuroille. Pahin tilanne on pakaroissa ja reisissä, mutta muhkuroita on myös mm. säärissä ja käsivarsissa.
Liikun kuitenkin reippaasti 2-4 kertaa viikossa ja syön kohtuullisesti.
Auttakaa! Mistä tää johtuu? Miten saan ne ällöt möykyt pois?
Kommentit (6)
mullä on kyllä jonkin verran ylipainoa 174/83, mutta tuskimpa laihduttamalla lähtee. elämä on.
Mä oon samanpituinen kuin ap ja " tiivistyin" 12 kiloa, kun aloitin karppaamisen. Sellut katos!! RUokavaliomuutos voi tehdä ihmeitä!
Perusperiaate on se, että kaikki ns. nopeet hiilarit jätetään ruokavaliosta pois. Paras keino startata karppaus on lukea esim. Antti Heikkilän tai Atkinsin kirjoja, niissä on ihan konkreettiset ohjeet.
Pois siis jauhot, sokerit, peruna kaikissa muodoissaan. Niiden tilalle kasviksia, proteiinia ja RASVAA!
ja olen karpannut viimeiset kolme vuotta, joskus enemmän, joskus vähemmän. Auttoi läskiini, ei selluliittiin :(
Kiitos vastauksista. Eli hieromaan vaan. Hmm, saiskohan miehen valjastettua tähän... :)
Ihanko niin, että hierontaöljyä ja lihashieronnan tyyppistä? Meinaan hermoratahierontaa teen kyllä (joskin liian epäsäännöllisesti) eikä se tietenkään tuohon auta.