Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥SYYSVÄEN VIIKONLOPPU♥

08.07.2006 |

Pinoon hop!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli puuhamaassa lämmin,minä yleensä tykään kuumasta ja olen auringossa mut nyt piti välillä varjoa etsiä..uima-altailla oli ihanan lämpöstä!Vähä rasittavaa kyllä..mies kävi pojan kans liukumäissä ja mä juoksin typyn kans.Neiti altaassaki huus vaa et ite ja samantien humpsahti vedenalla ku irti laskin-oli tokaa kertaa uimassa,eka kerta kylmäs meressä.

Ei malttanu typykkä nukkua vaa piti puuhata,kotii lähettii 7jälkee ja samantien simahti autoo-otti illalla aikansa et uni tuli!!!

Voi kurja Saamuska isääsi!!!! :-( Tuntuu tosi pahalle!!!!Mun isä sanoo välistä tosi kurjasti pojasta,kun se on oikeesti niin villi...mut onhan se eriasia sanoa alle2vstä ku kohta 6vstä,mut kyllä seki tuntuu pahalle!!!

Ite tiiän millanen poika on ja tiiän millasta käytöstä odotan..ja tiiän et se ei monien mielestä ole lähellekään hyvää mut minkäs teet..Minun rakas poika se on!!!

Aialle onnea plussasta!!!!!++++ :-)

Ja tuo äiti-tytär suhde...Nyt on mun äidillä ollu sellanen asenne et teepäs tyttä niinku äiti sanoo,äiti on vihanen ja isi se vasta vihanen onki!!!Mulla heräs oikein murkkukapina ja meni yöunetki pidin pääni ja äiti rauhottunu-ainaki puhelimes!!!Saa nähä ku ens viikol mennää!!!

Allille jaksua!!!!Ja tukea!

Ens viikol ollaa kouvolaa menos,meinattii olla ihan 3yötä mut taitaa naapuri jota aattelin kysyä kissanruokkijaks lähtee reissuu..muita en talosta niin hyvin tunne!!

Enkeli:Mä en ole sun osotelistas s-postis...maili tuli mulle kai yniksen lähettämänä....

Täytys nukkumaa,aika poikki olo!!!!

Ja Kukkuun kanssa jännitän ja tuskailen..typyhän synty 41+1 joten jotain on muistissa..ei kyl ollu helle!

öitä!

Niin ja voih..T@hdellä vauvatuoksua jo kotona!!Ihanaa!!!

jatu

Vierailija
22/30 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiwan ensimmäiseksi Saamuskalle äidillinen, sellainen välittävän äidillinen, halaus. Muistelen kirjoittamiasi, jossa kuvaat kuinka teidän lasten mielestä kotona ja perheen kanssa on kivointa. Mietin silloin, että jos meillä joskus olisi yhtä välitöntä, voisin kokea olevani onnistunut kasvattaja. Asioiden arvostus voi olla niin monessa erilaisessa kohdassa.

Aialle onnea!

Kohta kuullaan T@hden ja pojan ensihetkistä, niisk. Messevimpiin synnytysmuistoihin voisi ehkä laittaa merkinnän, " ei pian synnyttäville" , ettei mene pupu pöksyyn, vaan vauva.

Palasimme eilen mukavalta reissulta anoppilasta (jossa siis ei ollut anoppi paikalla). Miehen sisko oli suureksi avuksi, oli kuin olisi lomalla ollut. Vastasi itse asiassa melko lailla paratiisipäiväkuvitelmaani. Olin pihalla ja luin ison nivaskan naisten- ja kodinlehtiä, söin hyvin ja tein vähän kotitöitä.

Kotiinpaluu olikin sitä masentavampi. Piha täynnä romua, sata projektia kesken ja nenä levänneenä hometta haistelemaan. Lapsilla ei kavereita, meillä ei tuttuja lähellä niin kuin anoppilassa. Tunnelma melkolailla pohjassa miehellä ja minulla. Ehkä ilmassa on pieni epäilys, että haukkasimme liian ison palan kakkua. Onneksi ja helpotukseksi tähän sotkuun syntyy pian uusi ihmistaimi, jee jee, joka todennäköisesti tekee yhtälön vaikeusasteen potenssiin sata.

Tänään ei enää murehdita. Aurinko paistaa ja linnut laulaa. On KESÄ!

Seuraavaan raporttiin,

Kukkuu

joka muuten täältä saa vahvistusta sille, että vauvat on kumminkin ihania, syntyi ne sitten eläinsuojaan, kaaoksen keskelle tai listoitettuun ja puunattuun kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh! Mutta navetessa nukkuminen oli mukavaa. Jännää tuntui olevan meidän kaikkien mielestä. Pientä melusaastetta oli kuitenkin ilmassa. Asuisimpa minäkin Ruisrokin lähellä. Mutta kun en asu. Tuo hemmetin tanssilava soittaa humppaa joka juukelin kesälauantai. Välillä meinaa mennä nerne nenään. No musiikkimakunsa kullakin. Täytyy toivoa että ajavat talkooporukan loppuun. Ilmassa on jo sitä ollutkin. Ehkäpä tulevaisuudessa humpat harvenee. " Toiveikkaaana"

Tervetuloa takaisin Äitikuu!

Kukkuu, niin tuttuja fiiliksiä. Siis tuo kaiken keskeneräisyys. Viimesunnuntaina mies sai isäni kanssa kasattua Sinin saaman liukumäen. Sellainen iso puinen rotisko. Kiva että kasasivat. Minä kun olin töissä. Mutta se paikka. Näytin ja selitin rotiskon paikan niille ja puutarhasuunnitelmaan se oli piirretty. Arvaa vain olivatko saaneet sen paikalleen.. Aarrgg, miehet... Selitin ja piirsin mutta olisi nähtävästi pitänyt tehdä pienoismalli ja vääntää vielä rautalangasta. Liukumäki on 3metriä taaempana mitä piti.. Ja sitä ei siirretä kuin osiin purettuna. Näyttää tosi tukkoiselta tuossa paikassa. :-/ Meillä ei yleensä ehdi mitään pihalla tehdä ja sitten kun ehditään, niin ohitetaan pirttihirmun ohjeet.. Ja sitten mies lupaa asian joskus korjata. Arvatkaa korjaako. Liukumäkiasia on siis edelleen keskeneräinen. Viikko sitten se piti vain kasata. Nyt pitää purkaa ja kasata.. Ja valmista tulee..

Toisaalta kaikki on kesken, niinkauan kuin on parimetriä multaa arkun päällä. Ei tarvitse sitä multakerrosta ihan hetkeen odottaa, menee tällävauhdilla n. 100v ennenkuin piha saadaaan edes jonkinlaiseen kuosiin..

Mitäs minä oikein täällä valitan ja marisen??? Ei tästä tälläinen hapannaama viesti pitänyt tulla...

Hyvin nukuttu yö takana, aurinkoinen päivä edessä ja pakastimessa on jätskiä.. :-) Leppoisaa kesäsunnuntaita kaikille! :-)

Vierailija
24/30 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan tukalan kostea ja painostava ilma! Ysiltä lähdettiin aamulla Linnanmäen takana olevaan puistoon ja sitten Nekku leikki vielä meidän takapihalla. Lämpötila oli siinä vaiheessa vielä ihan siedettävä. Nyt tyttö nukkuu ja iltapäivällä mennään vielä keskustassa käymään. Mun pitäis saada joku säädyllinen keveä yöasu, kun ei viitsi appiukon ja miehen veljen edessä sitten lomalla hyppiä pikkuhousuissa ja pienessä topissa tms.. Mulla kun on vaan tollasia talvikäyttösiä yöpukuja ja t-paitakin näillä helteillä liian tukala.

Eilen aamulla suunnattiin uimastadionille ja Nea polskutti lasten altaassa, tosin hieman varovasti, kun oli eka kerta altaassa. Sitten keinui leikkipaikalla ja syötiin jätskit! Kivaa oli! Ja iltapäivällä oltiin Itiksessä, oli ihanan viileää ja suhteellisen vähän ihmisiä, hyvä päivä ostoksille! Illalla menin ystävän kanssa jäähallille kuuntelemaan Gary Wilkersonia (jos joku lukenut Juokse poika juokse tai Risti ja linkkuveisti, niin niistä tutun David Wilkersonin poika). Halli oli aikalailla täynnä ja luulin saavani lämpöhalvauksen. Join litrakaupalla vettä ja söin hätäpäissäni salmiakkia, kun päässä tuntui heittävän ikävästi. Varoittelin jo ystävääni, et kutsu sit apua, jos lysähdän maahan. Olin jo lähtemässä kotiin, mut onneks olo helpotti ja ilta oli lopulta ihana. Mies on nyt lähdössä vuorostaan toiseen tilaisuuteen, saan hetken olla yksikseni kun Nekku vielä nukkuu.

Kukkuu, jaksamisia odotteluun! :)

T@hti, tulethan heti kertomaan kuulumiset kun jaksat!

Lila, voi noita miehiä! Ja ymmärrän, et humppasoinnut ärsyttää! Meidän ikkunasta kantautuu välillä ärsyttävää rummutusta Töölönlahdelta. Siellä oon joskus nähnyt jonkun ihme porukan takovan rumpujaan..

Aia, onnea onnea! Ihania uutisia! :-)

Mimmu, voihan harmi! On se kumma, ettei mies ymmärtänyt suuttumusta! Höh!

Äitikuu, kiva kun palasit, juuri mietinkin, et missä olet!

Jatu, kiva et reissu meni ok ja harmi, etten tänään päässyt sun kans Itikseen, ois ollu kivaa!

Saamuska, voi miten surulliselta kuulosti. Harmittaa sun puolesta.. On kurjaa, ettei lapset saa olla omia uteliaita itsejään, vaan syytetään huonosta kasvatuksesta.

Tomera, kiva kun vaippattomuus sujuu! :) Meilläkin etenee mukavasti. Nea on nyt päivisin kokonaan ilman vaippaa. Ulos ja päiväunillekaan ei enää vaippaa laiteta ja hyvin on mennyt! Varmaan karmea takapakki odottaa, kun vauva syntyy!

Joskus oli puhetta, et sukupuolierot alkanu syyspaaperoita kiinnostamaan. Samaa meillä ilmassa. Ihan hirvittää nää Nean päättömät jutut, mitä se kailottaa..aika koomiselta kuulosti mm. ' isin pippeli ei yhtään tule Neaa kattomaan' (oli puhetta ystävästäni joka kävi Nekkua kattomassa), ' pippeli meni piiloon' ym letkautukset.. Niitä ei tarvitsisi ainakaan bussissa hoilata! :-D

Mitähän muuta. Ei muista ei.. Iloista sunnuntai-iltapäivää kaikille!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv 20+6

Vierailija
25/30 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tukala ilma,oisko ukkosta...Mietin just oliko 6vuotta sitten kuuma..pojalla on synttärit mutaman päivän päästä..

Enkeli:Mieskin toivoi et oisit päässy Itiksee-sano et jos oon kotona keksin kokoajan jotain puuhaa ;-) Tänää mies ei lähteny ulos ku eilen ulkoiltii kokopäivä-siivottii sitte!Mies imuroi ja mä pyyhin pölyt ja lattiat ja pesin vessat-hiki tuli!

MEiän makkarista hajoo kaappi-yks päivä ovi tuli kirjaimellisesti mun päähän!!onneks ei lasten!!!Sattu paljon!Nyt surffasin Ikeas et löytys halpa ja kestävä kaappi..ja ei haittasi jos näyttäski hyvältä!

Lähteää Itiksee ku typy herää,pojan synttärilahja pitäs ostaa..on onneks pitkä lista mistä valita,ei tarvi mietiskellä pahemmin :-/

KAhvia pitäs saada..

jatu

Vierailija
26/30 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopasta kuuluu jo ihania pikku ääniä, mutta voihan olla, että jotain kerkeän.

Kiitos tsemppauksista ja onnitteluista.

Kerettiin takaisin kotia (tai anoppilaan) ja mies isompien kanssa lasten kisoihin. Ja kotiin nukkumaan. Lasten nukahdettua soitettiin anoppia paikalle ja lähdettiin. Synnärilläkin ehdittiin olla pari tuntia. Ponnistusvaihe 2min. Ei tikkejä. Papereissa merkintä: äiti rauhallinen.Mies tuumi, että oikeastaan tämä ei oo niinkään iso muutos, vaan nyt meidän elämä taas normalisoituu.... juu....

Esikoisella oli ollu kova ikävä äitiä ja nyt on harmissaan, kun vauva vaan nukkuu ja Pekka ei yhtään hyväksy, että muut kuin äiti pitäis vauvaa sylissä.

Ajatuksissani oon kirjoittanut muutamaan kertaan teille koko version kuvan kera s-postiin,saa nähdä toteutuuko koskaan.

Kukkuulle kovasti tsemppauksia ja jaksamisia. Odottavan aika ON pitkä, vaikkei ees osaisi oikein sanoa, mitä lopulta odottaaa.

Saamuska. Voi harmi isäsi kommentteja. Valitettavan tutuntapaiselta kuulostaa :(

Aialle plussaonnea!

Enkeli. Toivottavasti kela-asiat selviää.

Allille myöhästyneet synttärionnittelut.

Hyviä reissuja ja lomia.

Jaksamisia kaikille!

Tervetuloa käymään!

Vauva on tosi söpö ja suloinen, kun on niin pieni ja siropiirteinen. Ja syö, nukkuu ja kakkaa. Vaipanvaihot ja pesut vaan on tosi tarkasti ja varoen hoidettava, kun vauvalla on aistiyliherkkyyttä, ilmenee lähinnä yli-morottamisena eli hoitopöydällä huiskii holtittomasti ympäriinsä ja hätääntyy tosi helposti, josta seuraa surkea itku joka aika helposti yltyy hysteeriseksi. Menee kuulemma aikanaan ohi, kunhan asian ottaa hoitaessa huomioon ja mieluusti kapaloi yöksi.

T@hti ja esikoinen 6v5kk, neiti 4v2kk, Pekka 1v10kk (vain univaipat) ja Iika 3vrk

Vierailija
27/30 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kotiutuneenakin. Voi, että kuinka suloista, taas uusi pieni ja suloinen elämänalku.

Sitten suoraan omaan napaan, tai lähinnä tylsähköön puuharaporttiin ;)

Oltiin tänään faijalla. Vuosi sitten rakennettu, ja silloin kavasti suureelliseksi parjaamani uima-allas, oli mitä loistavin paikka viettää tämä +30 päivä. Kepsu uiskenteli puhallettavassa altaassa " enonsa" 2,5v kanssa. Perun kaikki pahat puheeni pihauimalataista näillä leveyksillä ;)

Olikos Enkeli stadikalla ryysistä jo aamusta? *miettii aamuretkeä*

Hyvää kisastudiota kaikille muille fanaattisille (ainakin ankkikselle;)) Tää toivoo, et Italia korjaisi potin -Mietiskelee Roberto Baggion aiempia murheen hetkiä ja omaa jännityksen tunnetta mahassa rankkareissa. No, ehkäpä on tunteet hieman laimentunut. Ja muille eilistä matsia katsoneille. MInusta se viiden miehen lista oli aivan sieltä. *ainoastaan Zidanen olisi kelpuuttanut ;)

hk

Vierailija
28/30 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoisi, että on epäkunnioittavaa lukijaa kohtaan olla tarkastamatta tekstiään. Lupaan, ettei se ole sitä. Kunnioitus kohdallaan. Pahoista tavoista ei vain pääse eroon.

Raskautetuille paljon jääpalasuihkuja. *****;;;;; kas noin

Vierailija
29/30 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea T@hden vauvan tuoksuisia tarinoita! Onnea vielä kerran ja hyvää vointia!

Nyt tulee vain omaa napaa äkkiä.

Tänään löydetty 2 asuntoa. Toinen kolmio, toinen neliö ja neliössä hinta liian korkea meidän lainaan nähden mutta neliöhinnaltaan se on halvin mitä on löydetty. On vaan 102 neliötä alaa. Kolmiosta tehdään tarjous, siinä hinta/neliö on uuden asunnon tasolla. Mutta siitä asunnosta oltiin heti yhtä mieltä miehen kanssa ja tarjous siis jätetään!

Ja mitä vielä?!? Aamu alkoi tietty kello 6, eli Onni nukkui 8h yön. En kestä enää!!!

Niin se edistysaskel meillä. Aamupäivällä laitoin Onnille pikkuhousut pihalle jalkaan ilman vaippaa ja hyväksyi sen. Tähän astihan ei ole vaipatta suostunut oleen ollenkaan. Mutta tykkää kun pannaan " kalsarit" jalkaan, sanoo aina " kaisala" . No alle tunnin ulkona olon jälkeen oli kaksiin pikkuhousuihin tullut neljät pissat. Sitten laitoin sortsit, joiden lahkeesta lorahti, housuja kastelematta, parit kolmet. Sitten menin ja raotin housuja ja sanoin, että pissaa ja Onni sitten ruikki vähän. Sanoin, että anna tulla vaan kaikki ja Onni teki ison pissan pusikkoon! Niin ja ennen näitä aamulla pissasi pottaan, samoin ennen päikkyjä!!! Eli jotain toivoa meilläkin päästä vaipoista joskus:) Tosin ruokapöydässä ehti vain sanoa pissa ja samalla tuli housuun. Olikin ollut 1,5h ilman vaippaa ja ilman vahinkoa!

Italian voiton puolesta täälläkin liputan.

Pitääköhän mennä hätiin. Yritin että jos laittaa Onnin ajoissa sänkyyn, se myös nukahtais. Nukkui kyllä 3h päikyt puoli neljään asti huonon yön takia. Eikä meinannut herätä, kun piti jo mennä herättään että ehdittiin mun veljen synttäreille.

Veljestä tuli keski-ikäinen:) Eli 35-v. Sai vaimoltaan yllätyslahjaksi siis kolmen päivän matkan Prahaan!!! Vaikka olen ollut välillä jo ihan kypsä heidän tilanteeseen, joka ei tietysti mulle edes kuulu, olen aika tyytyväinen vaimonsa ratkaisuun. Ainahan kannattaa yrittää tehdä liiton eteen töitä vaikka tilanne olis jo huonokin. Veli kyllä ei ollut kovin innoissaan mutta mä sanoin, että pitää mennä matkaan oikealla asenteella. Samoin vaimonsa pitäs ymmärtää, ettei sille matkalle kannata kasata yhtään mitään paineita siitä, että romantiikka kukkisi tms. Mun mielestä silloin olis eväät onnistuneeseen matkaan heidän tilanteessa.

No, mitäpäs minä mun veljen liittoa täällä puin.

Tulipas mieleen, että Tealla oli jokunen aika sitten paljon huolia läheisten asioiden vuoksi. Toivottavasti asiat ovat valoisammalla kantilla.

Nyt peliä seuraamaan. Onnikin jo nukkuu.

T-P

Vierailija
30/30 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiaa kannatan. Jännää!

Onnea vielä kerran T@hti!

Ihana päivä taas mökillä, polskimista ja muuta kivaa. Huomenna retki isommalla veneellä mökiltä kauppatorille.

Onnea asunnosta T-P! Toivottavasti saatte sen.

Peli jatQ

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥