Mitä te harrastatte? :)
Haluaisin aloittaa uuden harrastuksen, mutta en yhtään keksi mitä se voisi olla. Haluaisinkin kuulla mitä te muut harrastatte, josko minäkin innostuisin. :)
Kommentit (29)
Pitäisköhän tämän palstan lukijoilla 99% harrastuksena olla kodin- ja vauvan hoito, mutta näyttää suuri osa tekevän jotain ihan muuta. Sitten koti on kuin sikolätti ja mies ei saa seksiä eikä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän tämän palstan lukijoilla 99% harrastuksena olla kodin- ja vauvan hoito, mutta näyttää suuri osa tekevän jotain ihan muuta. Sitten koti on kuin sikolätti ja mies ei saa seksiä eikä ruokaa.
Voi miesparkaa kun on niin avuton. Ehkä hänen pitäisi palkata maksullinen nainen ja kokki tai henkilökohtainen avustaja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua kiinnostaa, ap?
Haluaisin saada inspiraatiota johonkin uuteen harrastukseen, mistä en ole tullut edes ajatelleeksi, että se voisi kiinnostaa minua. Siksi mieluiten kuulisin, mitä harrastuksia muilla on :)
- ap.
Opiskelen englantia koska kielitaito jäi nuoruudessa hankkimatta. Lisäksi harrastan retkeilyä ja pokerin opiskelua sekä pelaamista.
Mulla on muutama harrastus mistä vain lukemista olen harrastanut viime vuosina. Jostain itsellekkin oudoista syistä pössyttely on vähentynyt melkein loppunut. Joskus kauan sitten tyyliin 20 vuotta sitten harrastin puu tai tarkemmin pensaiden hoitoa.
Niinkin vähän aikaa kuin viime vuosi mulla oli myös yksi harrastus.. Silloin vielä sitä oli jonkin verran. Tein niin oudon jutun että miehenä lopetin suhteen. Seksin harrastaminen on parhaimmillaan erittäin mukavaa. Aika hurjaa että sama on väittänyt tehneen hänestä nymfon ja myöhemmin hyytyy.
Miten pieni poika voi edes yrittää ymmärtää naisia?
Nostan, haluaisin kuulla lisää teidän muiden harrastuksista :)
- ap.
Oikeestikko 18/ harrastaa kanin ja hevosen kakin haistelua? Pakko olla mies, jolla on joku fetishi.