Monet teistä aikoo nyt myydä tietsikkanne?
Itse ainakin myyn, koska PS5 on erittäin lupaava. On minulla onneksi tabletti netin surfaillua varten ja e-kirjojen lukemiseen, en kuitenkaan enään tarve tietsikkaa :)
Kommentit (27)
Kasaan uuden pöytäkoneen, kun muutamme miesystävän kanssa yhteen. Tarkoitus olisi myös ostaa ps5, tiettyjen pelien takia, mutta olen silti pääosin pc-pelaaja.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
No eipä kestäny kauaa ku palstahullut alotti henkisen väkivallan ilman mitään syytä.
-AP
No en aio myydä kun konsolipelit on ihan paskoja nykyään verrattuna 90-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat jankata joka päivä tietokoneista? Hankkisit apua.
Unohditko lääkkeet vai mikä palstahullua vaivaa?
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
No eipä kestäny kauaa ku palstahullut alotti henkisen väkivallan ilman mitään syytä.
-AP
Etkö sinä luuseri kestä kritiikkiä internetissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
-AP
Ok
Valitettavasti joskus pitää jotain hyödyllistäkin tehdä digilaitteilla.
Jos mun pitäisi valita tietokoneen ja älypuhelimen väliltä, luopuisin empimättä puhelimesta.
Onneksi ei tarvitse valita.
Tietokoneesta en luovu koskaan.
Miksi täällä on Joka. Ikinen. Päivä. tällaisia ”aiotteko myydä tietsikkanne?”, ”siis onko jollakulla vielä pöytäkone?” -tyylisiä keskusteluja? Kuka näitä tehtailee?
Minulla on tällä hetkellä vain älypuhelin ja peliläppäri, mutta pöytäkone on hankinnassa, jotta saa kätevämmin useampia näyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan aio myydä tietsikkaa jonkun paskastationin takia.
Tähän asti piti lukea, että tietää tai osaa päätellä mistä puhutaan :)
En todella vaihda läppäriä pois.
PS5 ei oikein sovellu opiskeluun, joten en ole myymässä tietokonettani. Suosittelisin ap sinullekin opiskelua. Ei näytä edes alakoulutasoinen suomi olevan vielä hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on Joka. Ikinen. Päivä. tällaisia ”aiotteko myydä tietsikkanne?”, ”siis onko jollakulla vielä pöytäkone?” -tyylisiä keskusteluja? Kuka näitä tehtailee?
Minulla on tällä hetkellä vain älypuhelin ja peliläppäri, mutta pöytäkone on hankinnassa, jotta saa kätevämmin useampia näyttöjä.
Tietäisimpä. En käytä internettiä joka päivä, sillä tärkeät asiat voi hoitaa sähköpostilla ja whatsapilla. Voisit varmaan valaista minua, jos olet aktiivinen täällä?
-AP
Pyöritän 5 Youtubekanavaa, kirjoitan esikoiskirjaa, tutkin työjuttuja Excelilla ja editoin videoita. En harrasta paljon pelaamista vaikka xbox one x löytyykin. Tabletti taas on vuoden turhake palkinnon arvoinen eiks niiden myynti jo romahtanut.
Vai niin.