Monet teistä aikoo nyt myydä tietsikkanne?
Itse ainakin myyn, koska PS5 on erittäin lupaava. On minulla onneksi tabletti netin surfaillua varten ja e-kirjojen lukemiseen, en kuitenkaan enään tarve tietsikkaa :)
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on Joka. Ikinen. Päivä. tällaisia ”aiotteko myydä tietsikkanne?”, ”siis onko jollakulla vielä pöytäkone?” -tyylisiä keskusteluja? Kuka näitä tehtailee?
Minulla on tällä hetkellä vain älypuhelin ja peliläppäri, mutta pöytäkone on hankinnassa, jotta saa kätevämmin useampia näyttöjä.
Tietäisimpä. En käytä internettiä joka päivä, sillä tärkeät asiat voi hoitaa sähköpostilla ja whatsapilla. Voisit varmaan valaista minua, jos olet aktiivinen täällä?
-AP
Et käytä internettiä mutta käytät sähköpostia. Jos tietämyksen taso on tuota luokkaa, niin ei paljoa kannata tietokoneista palstoilla huudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS5 ei oikein sovellu opiskeluun, joten en ole myymässä tietokonettani. Suosittelisin ap sinullekin opiskelua. Ei näytä edes alakoulutasoinen suomi olevan vielä hallussa.
Olet siis persu, ok ;). Muutin suomeen 10v sitten minkä lisäksi olen nelikielinen. Persulla ei varmaan taida sujua edes ruotsi, eikä englanti :D
-AP
Kymmenessä vuodessa luulisi oppineen edes alakoulutason suomea. Hyvin näyttää tuo persu kuitenkin taittuvan. Ilmeisesti se opeteltu ensin, mikä on omaa sydäntä lähinnä.
Miten PS 5 sujuu koodaushommat? Entä renderöinti ja kuvankäsittely? Auto CAD jo julkaistu ps5? Pieneltä ruudulta ikävä katsella (kannettava) joten mieluummin kotona kunnon pöytäkoneella teen nämä jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on Joka. Ikinen. Päivä. tällaisia ”aiotteko myydä tietsikkanne?”, ”siis onko jollakulla vielä pöytäkone?” -tyylisiä keskusteluja? Kuka näitä tehtailee?
Minulla on tällä hetkellä vain älypuhelin ja peliläppäri, mutta pöytäkone on hankinnassa, jotta saa kätevämmin useampia näyttöjä.
Tietäisimpä. En käytä internettiä joka päivä, sillä tärkeät asiat voi hoitaa sähköpostilla ja whatsapilla. Voisit varmaan valaista minua, jos olet aktiivinen täällä?
-AP
No jos sinä et käytä internettiä joka päivä, niin olet henkisesti ja fyysisesti jälkeen jäänyttä biomateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, enkä osta ikinä pleikkaa. PC pwns
Samaa mieltä ehkä ole en, mutta oikeuttasi mielipiteeseen puolustan kuolemaan asti ;)
-AP
Olet siis persu, ok ;). Muutin suomeen 10v sitten minkä lisäksi olen nelikielinen. Persulla ei varmaan taida sujua edes ruotsi, eikä englanti :D
-AP