Olen saanut kasvohieronnalla uskomattomia ihonhoitotuloksia, voisiko joku selittää mistä tulokset johtuvat?
Olen hieronut kasvojani päivittäin n. 30 min, puolen vuoden ajan. Juonteet otsalla ja nenän ja huulten välillä, ovat siloittuneet silminnähden ja jopa syvät aknearvet siloittuneet, joihin ei ole tehonneet edes laserhoito! Voisiko joku selittää, mistä voi johtua näin suuri muutos, ja miten ihmeessä hieronta voi madaltaa arpia näin huomattavasti? Miksi en ole koskaan kuullut mistään, että arpia voi poistaa hieromalla?
Kommentit (55)
Voitko kertoa ohjeet tuohon kasvohierontaan? Voisihan sitä kokeilla, että toimiiko itsellä.
Voiskohan olla se, että verenkierto paranee ja iho uudistuu nopeammin? Jotain tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa ohjeet tuohon kasvohierontaan? Voisihan sitä kokeilla, että toimiiko itsellä.
Olen laittanut ensin iholle jotain öljyä (yleensä argan tai jojoba) sitten hieronut netistä löytyneillä ohjeilla. Kirjoita googleen: facial massage techniques.
Intialainen kasvojooga on paras tähän. Siksi intialaisten naisten ovat aina niin nuorekkaita ja juonteettomia, verrattuna muihin naisiin jotka asuvat lämpimillä alueilla joissa ilmasto vanhentaa.
Japanilaisilla ja eteläkorealaisilla naisilla myös hyvä iho, käyttävät paljon niitä korealaisia ihonhoitotuotteita kuten naamioita joita saa Suomestakin muutamalla eurolla.
Kasvohieronnalla voi edesauttaa kollageenin muodostumista :) eli siis sama vaikutus kuin mikroneulauksella :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut ensin iholle jotain öljyä (yleensä argan tai jojoba) sitten hieronut netistä löytyneillä ohjeilla. Kirjoita googleen: facial massage techniques.
Käännä. En osaa englantia.
Vierailija kirjoitti:
Intialainen kasvojooga on paras tähän. Siksi intialaisten naisten ovat aina niin nuorekkaita ja juonteettomia, verrattuna muihin naisiin jotka asuvat lämpimillä alueilla joissa ilmasto vanhentaa.
Japanilaisilla ja eteläkorealaisilla naisilla myös hyvä iho, käyttävät paljon niitä korealaisia ihonhoitotuotteita kuten naamioita joita saa Suomestakin muutamalla eurolla.
Ja välttävät aurinkoa kaikin keinoin, siinä se suurin syy (kauneuskirurgian ohella). Pukeutumalla peittävästi ja korkeasuojakertoimisilla aurinkosuojavoiteilla.
Verenkierron paranemiseen ja kasvojen lihasten käyttöön perustuu tuo hieronta ja jooga. Olen huomannut itsellänikin hyvät tulokset.
Kosmetologit jne eivät tietenkään näitä mainitse, koska tulot tippuvat kun kyseiset metodit ovat ilmaisia.
Voiko kasvoja hieroa ihan sikin sokin miten haluaa vai onko siihen jotain oikeaa tekniikkaa? Haluaisin apua roikkuviin poskiin ja sibeliusryppyihin.
Vierailija kirjoitti:
Niissä korealaisissa tuotteissa on paljon kemikaaleja, yäks..
Hieronta ja kasvojooga edesauttaa ihon pysymistä nuorena. Ilmainen joskin työläs kasvojenkohotus.
Syvä arpi ei millään hieronnalla lähde. Se tarvii järeät aseet. Laseria kymmennittäin tai vahvaa kemiallista kuorintaa tai kirurgiaa.
Vierailija kirjoitti:
Syvä arpi ei millään hieronnalla lähde. Se tarvii järeät aseet. Laseria kymmennittäin tai vahvaa kemiallista kuorintaa tai kirurgiaa.
Tämä oli yllätystulos myös minulle siksi tein tämän ketjun!!
T. Ketjun aloittanut
Vierailija kirjoitti:
Voiko kasvoja hieroa ihan sikin sokin miten haluaa vai onko siihen jotain oikeaa tekniikkaa? Haluaisin apua roikkuviin poskiin ja sibeliusryppyihin.
On oikea tekniikka. Netistä löytyy ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Kasvohieronnalla voi edesauttaa kollageenin muodostumista :) eli siis sama vaikutus kuin mikroneulauksella :)
En usko tätä väitettä.
Vannon myös kasvohieronnan nimeen.