Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko hammaslääkärinaiset (ja ehkä muutkin lääkärinaiset) jotenkin poikkeuksellisen usein sinkkuja?

Vierailija
12.06.2020 |

Olen huomannut lääkärissä ja hammaslääkärissä käydessä, että 30-50v lääkärinaisissa on paljon sormuksettomia naisia. Erityisesti ilmiö tuntuu olevan yleinen hammaslääkärinaisissa.

Kuitenkin havaintojeni mukaan akateemisten keskuudessa naimisiinmeno on yleisempää kuin muiden ihmisryhmien keskuudessa, ja aivan erityisen yleistä se tuntuisi olevan kunnollisten naisten keskuudessa joilla on akateeminen tutkinto. Eli voisi arvioida, että kauppiksen heikkomoraalisilla naisilla on enemmän sitoutumattomia suhteita, kun taas lääkiksen naisille olisi enemmän sitoutuneita, pitkäaikaisia suhteita.

Tästä oletettavasta moraalisesta selkärangasta huolimatta monilla lääkärinaisilla puuttuu sormus, jolloin tulee mieleen, että olisivatko he ehkä ikisinkkuja jotkut. Jos näin on päässyt käymään, niin mistä se johtuu? Lääkärinaisten uskomattoman korkeista laatukriteereistä miehille, ehkäpä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormusten alle kertyy mikrobeja.

Eli hammaslääkärinaiset pitävät sormusta irti sormesta?

Hoitoalalla ei saa kellään olla sormuksia, rannerenkaita, rakennekynsiä, kynsilakkaa ym. jos noudattaa hygieniasääntöjä. Kaikilla on hoitoalalla siivoojasta lääkäriin lyhyet, lakattomat kynnet ja ei koruja. Ei edes sitä vihkisormusta.

Olen kyllä nähnyt hoitoalan ihmisillä sormuksia sormissa, ihan turha väittää muuta!

Anna asiasta palautetta, jos näet jonkun rikkovan määräyksiä. Ajaahan jotkut ammattikuskitkin ylinopeutta vaikka heidänkin pitää niitä noudattaa.

Vierailija
22/23 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyt hyvänen aika. Tää on varmaan trolli, mutta vastaanpa nyt kuitenkin. Eli kyllä niillä hammaslääkärinaisilla on usein puolisot, mutta eihän siellä töissä käytetä sormuksia. Sormukset, kellot, rannerenkaat, aktiivisuusrannekkeet, tekokynnet yms ovat täysin kiellettyjä työssämme, koska niiden alle kertyy hurja määrä bakteereja. Desinfioimme käsiämme jatkuvasti ja käytämme suojakäsineitä, niin ei siinä oikein edes voi käyttää mitään ylimääräistä käsissä. Vai haluaisitko sinä suuhusi sormet, joissa on sormus, jonka alla kasvaa miljoonittain bakteereja?

Okei. Myönnätkö tästä huolimatta etsineesi niin kovatasoisen miehen että vaikeaksi meni miehen etsintä? Tai että etsit sitä edelleen, kun et ole löytänyt lihaksikasta lääkärimiestä joka heittää firaabelihommina rahastojohtajan töitä?

Olen eri kuin lainaamasi kommentin kirjoittaja. Itse olen lääkärinainen. Meillä on opiskeluajoista lähtien ollut 10 naiset lääkäriporukka ja joka ikäisellä on lääkäri tai hammaslääkäri kumppanina. Myös minulla. Kyse ei ole siitä etteikö kelpuuttaisi muita miehiä. Kyse on siitä että kun opiskellaan lääkiksessä, ollaan kurssin kesken erittäin tiiviisti. Koulupäivät ovat pitkiä ja vapaa-ajalla runsaasti yhteistä tekemistä. Olisihan se nyt kumma jos ei 24/7 yhteiselosta ala pareja syntymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyt hyvänen aika. Tää on varmaan trolli, mutta vastaanpa nyt kuitenkin. Eli kyllä niillä hammaslääkärinaisilla on usein puolisot, mutta eihän siellä töissä käytetä sormuksia. Sormukset, kellot, rannerenkaat, aktiivisuusrannekkeet, tekokynnet yms ovat täysin kiellettyjä työssämme, koska niiden alle kertyy hurja määrä bakteereja. Desinfioimme käsiämme jatkuvasti ja käytämme suojakäsineitä, niin ei siinä oikein edes voi käyttää mitään ylimääräistä käsissä. Vai haluaisitko sinä suuhusi sormet, joissa on sormus, jonka alla kasvaa miljoonittain bakteereja?

Okei. Myönnätkö tästä huolimatta etsineesi niin kovatasoisen miehen että vaikeaksi meni miehen etsintä? Tai että etsit sitä edelleen, kun et ole löytänyt lihaksikasta lääkärimiestä joka heittää firaabelihommina rahastojohtajan töitä?

Olen eri kuin lainaamasi kommentin kirjoittaja. Itse olen lääkärinainen. Meillä on opiskeluajoista lähtien ollut 10 naiset lääkäriporukka ja joka ikäisellä on lääkäri tai hammaslääkäri kumppanina. Myös minulla. Kyse ei ole siitä etteikö kelpuuttaisi muita miehiä. Kyse on siitä että kun opiskellaan lääkiksessä, ollaan kurssin kesken erittäin tiiviisti. Koulupäivät ovat pitkiä ja vapaa-ajalla runsaasti yhteistä tekemistä. Olisihan se nyt kumma jos ei 24/7 yhteiselosta ala pareja syntymään.

Tulipa kirjoitusvirheitä, ei heti uskoisi että on yliopiston käynyt. Pahoittelut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi