Halla-aho korostaa kansallismielisyyttä eikä irtisanoudu vanhoista blogiteksteistään
Kommentit (60)
Tätä miettiessä sinun kumpakin aivosolusi törmäsi vauhdilla yhteen ja molemmat kuljetettiin sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Repeän kyllä aina kun kuulen sanat persujen ajatushautomo. Siellä varmaan neuronit törmäilevät toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että persujen kannatus on nyt nousussa, kun aletaan olla tyytymättömiä tiettyihin hallituksen päätöksiin. Saattoi Haavisto ja hallitus pelata nyt persujen laariin, ja kuin tilauksesta vasemmisto löysi sen kirjan, jonka avulla yritetään taas kammeta persujen suosiota alas. Ihan huolimatta nyt siitä, mitä on kirjoiteltu, en usko että kääntyy persuja vastaan laajemmalti. Halla-aho on alkanut tulla nyt enemmän esille, niin luulen tajuavan tilanteen nyt olevan otollinen nostattaa kannatusta.
*tyrsk*
Että oikein sattumalta vasemmisto löysi sen kirjan, jota Perussuomalaiset julkistivat oikein puheenjohtajan kunnioittaessa tilaisuutta läsnäolollaan.
Tässähän hän myös on hyvää pataa tuon sattumalta löydetyn kirjan kirjoittajan kanssa persujen tuumaustunnilla:
Jussi Halla-aho oli kyllä tuossa videolla aika innoissaan kirjasta ja sen sisällöstä. Antoi hyvin positiivisen arvion. :D
Onneksi on Perussuomalaiset, jotka ovat ymmärtäneet ottaneet asian omakseen ja liittävät kansallisuusaatteen lasten riskausten puolusteluun uudessa manifestossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että persujen kannatus on nyt nousussa, kun aletaan olla tyytymättömiä tiettyihin hallituksen päätöksiin. Saattoi Haavisto ja hallitus pelata nyt persujen laariin, ja kuin tilauksesta vasemmisto löysi sen kirjan, jonka avulla yritetään taas kammeta persujen suosiota alas. Ihan huolimatta nyt siitä, mitä on kirjoiteltu, en usko että kääntyy persuja vastaan laajemmalti. Halla-aho on alkanut tulla nyt enemmän esille, niin luulen tajuavan tilanteen nyt olevan otollinen nostattaa kannatusta.
*tyrsk*
Että oikein sattumalta vasemmisto löysi sen kirjan, jota Perussuomalaiset julkistivat oikein puheenjohtajan kunnioittaessa tilaisuutta läsnäolollaan.
Tässähän hän myös on hyvää pataa tuon sattumalta löydetyn kirjan kirjoittajan kanssa persujen tuumaustunnilla:
En luule, että vassarit löysi sen sattumalta, 'tirsk'
Mutta siinähän ”Totuus kiihottaa” -kirjassa kirjoittaja puolusteli heteromiesten harrastamaa groomausta mikä oli ymmärrettävää ja normaalia, koska alaikäiset koulutytöt pihtasivat eivätkä antaneet nussia.
Missä persu, siellä tuki seksuaalinen väkivallalle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin tämä aloitus samoilla sanoilla olisi ollut täällä sen sata kertaa jo aiemminkin...
Todennäköisesti onkin, koska aloitukseen linkitetty artikkelikin on kolme vuotta vanha.
Onko Hankamäki Persujen uusi Halla-ahoon verrattava älykkö? Oliko Hankamäki pääministeriainesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*tyrsk*
En luule, että vassarit löysi sen sattumalta, 'tirsk'
Niin, kuka olisi voinut kuvitella, että joku jaksaisi avata yli 400-sivuista kirjaa jossa ei ole edes kuvia? Jopa oikeasti lukea, mitä siihen on kirjoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Onko Hankamäki Persujen uusi Halla-ahoon verrattava älykkö? Oliko Hankamäki pääministeriainesta?
Tasan samaa tavaraahan Halla-aho tarjoili scriptoissaan, kunnes piti hovikelpoistua.
Miksi Jussi Halla-aho ei ole sisäministeri, vaikka hän selväsanaisesti ilmoitti heti vaalipäivän iltana olevansa käytettävissä tehtävään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin Halla-ahon fb-sivua, siellä oli tieto, että THL oli poistanut sivultaan uutisen laittomista ympärileikkauksista.
Mitä mieltä onkaan persuista (joita en äänestä), on näitä asioita todellakin nostettava esille.
No tuota on tuonut esille juuri nyt esim. Suomen Kuvalehti ja Seura, myös siis netissa. Eivät Persut juurikaan ihan itse mitään esille nosta vaan löytävät juttuja muualta ja sitten esittävät ne ikäänkuin omina ainutlaatuisina löydöksinään.
Miten tuo toiminta eroaa muista puolueista?
Kaikki tekevät samaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronakriisi on hyvin osoittanut kansallisvaltioiden ja oman rajavalvonnan tärkeyden.
T. Epäpersu
Uusimaa voitiin laittaa eristyksiin aivan hyvin vaikka se ei mikään oma kansallisvaltionsa olekaan.
Kansallisvaltio Suomi sen teki. Jos ei olisi kansallisvaltiota, mikä taho hoitaisi tartunta-alueiden eristyksen?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jussi Halla-aho ei ole sisäministeri, vaikka hän selväsanaisesti ilmoitti heti vaalipäivän iltana olevansa käytettävissä tehtävään?
Koska perussuomalaisia ei otettu hallitukseen. SDP voitti vaalit vain 6000 äänen erolla. Ottaen huomioon, että Suomessa on korruptiota siinä kuin muuallakin, olen monta kertaa ajatellut, onko tämä 100% rehellinen vaalitulos?
Miksi Halla-ahon pitäisi irtautua aikaisemmista kirjoituksistaan? Tämän uuden kirjan takia vai? Ne ovat 2 ensinnäkin eri asiaa ja jos halutaan keskustella blogista - niin keskustellaan sitten siitä. Löydä ensimmäinen asiavirhe Halla-ahon menneiden vuosien blogitesteistä, niin saat euron.
Vaan kun et löydä... vastaat vain jotain yleistä, että "niiden sävy on ikävä". Mutta asiavirhettäpä et vain löydä. Sorry about your feelings.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Halla-ahon pitäisi irtautua aikaisemmista kirjoituksistaan? Tämän uuden kirjan takia vai? Ne ovat 2 ensinnäkin eri asiaa ja jos halutaan keskustella blogista - niin keskustellaan sitten siitä. Löydä ensimmäinen asiavirhe Halla-ahon menneiden vuosien blogitesteistä, niin saat euron.
Vaan kun et löydä... vastaat vain jotain yleistä, että "niiden sävy on ikävä". Mutta asiavirhettäpä et vain löydä. Sorry about your feelings.
Jussin pitäisi olla vaan jussi. Tekee pellen itsestään kun yrittää olla poliitikko, vaikka on rasse pelle jussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussin pitäisi olla vaan jussi. Tekee pellen itsestään kun yrittää olla poliitikko, vaikka on rasse pelle jussi.
Eiköhän se ole toisin päin. Eiralainen eliittisivarihumanisti yrittää esittää rassepelleä, "kansanmies Jussia", mutta pinnan alla hän on aina vain eiralainen eliittisivarihumanisti.
Se on ihan sama, onko oma vai jonkun muun ajatus. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin harva ajatus on kokonaan jonkun ihan oma intuitio, millään puolueella.