Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää hyvät ihmiset kuvatko niitä varpaitanne

Vierailija
12.06.2020 |

On ne sitten nurmikolla, hiekassa, vedessä, riippumatossa tai taivasta vasten niin ne on rumia ja ällöttäviä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just tänään katsoin somessa kun kaveri oli ottanut varvaskuvan. Ainoa mitä ajatuksia herätti, oli että voi vitsi kun omatkin jalat olisi niin sirot/kauniit ja hoidetut. Oli nätit lakatut kynnet, joissa oli jotain kuvioita.

Omista varpaistani en ottaisi kuvaa. Jalkani eivät ole sirot muutenkaan ja tällä hetkellä puolet varpaankynsistä on mustia/puoliksi irronneita. Lisäksi jaloissani on kovettumia, jotka tosin tuollaisessa kuvassa tuskin näkyisi. (näin käy toisinaan kun käy pidemmällä lenkillä, jalkapalloilijoilla vaikuttaisi myös usein lähtevän kynnet). Joka tapauksessa ymmärrän että minun varpaani olisivat kuvassa varmasti oksettavat. Normaaleissa kauniissa jaloissa/varpaissa en näe mitään vikaa :)

Sisäistettyä varvasvihaa. :(

Vierailija
22/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. On ne tyhmiä.

Ykskin tuttu avaa jokaikisen kesäkauden

kuvalla parvekkeestaan, jossa kirja, kahvikuppi ja ne riivatut varpaat!

Näyttäisi naamansa vaihteeksi kun ei olla aikoihin tavattu.

Mä jo ajattelin että meillä on sama tuttu, mutta kyllä mun tuttu myös lärviään kuvaa ahkerasti.

Mutta parvekekuvat just noin. Joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä työpaikassa (vuosia sitten) törmäsin tietokoneeseen, jonka käyttäjä oli keräillyt sinne satoja kuvia naisten jaloista ja kaikesta kevyestä perverssiosta mitä niiden kanssa voi ihmismieli keksiä touhuta. Hetki meni, että tajusi mistä oli kyse. 

Vierailija
24/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa, koska pottuvarpaani ovat isot ja miehiset. Monet fiilistelykuvat jääny postaamatta :(

Vierailija
25/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl muutens kuvaan.

Vierailija
26/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hoidetut jalat ja varpaat sekä tietenkin huolellisesti lakatut varpaankynnet ovat tosi seksikkäitä!

Vierailija
27/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä vaivaisenluut, että komeat räätälinpatit jaloissa. Kyllä niistä kelpaa kuvia räpsiä, kun katsoja ei tiedä onko kyseessä optinen illuusio, vai onko minulla 7 varvasta per jalka.

Vierailija
28/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
29/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obeesit daamit postaa kuvia varpaistaan, koska se on ainut ruumiinosa, joka heillä on enää "somekelpoinen". Tämä on totuus.  Ja pulleita ovat parhaassa tapauksessa ne varpaatkin.

Vierailija
30/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisten tuomitsijoiden takia en laita itsestäni yhtään mitään kuvia nettiin. Näin netissä on vain jäljellä enää kauniit ja rohkeat.

Ootko herkkänahkainen?

Olen, miten niin? Yritätkö sanoa, että vain rohkeat saisivat olla netissä?

En.

Vaan että voisit paremmin jos et ottaisi

pultteja kaikesta mitä muut sanoo.

Mäkin olin ennen vähän tommonen.

Nykyään en piittaa, kaikilla on omat kantansa, eikä se ole ongelma.

Ja voin paremmin. Arvioin itse mikä on fiksua ja toimin sen mukaan.

Vierailija
31/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en y.märrä mikä idea on ottaa naamasta puolikas kuva ja pistää se profiilikuvaksi.

Vierailija
32/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kuvata ,iha vapaasti,varpaathan näkyy kesällä muutenkin.Luonnollista.Kaikki vaan näkyviin.Persvako,tipsvako.Oikeen piukeet läpinäkyvät paidat,ja shortsit.

Vierailija
33/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Obeesit daamit postaa kuvia varpaistaan, koska se on ainut ruumiinosa, joka heillä on enää "somekelpoinen". Tämä on totuus.  Ja pulleita ovat parhaassa tapauksessa ne varpaatkin.

Pyh! Kaikenlaiset kuvaa varpaitaan.

Yleensä ne jotka tykkää kynsilakasta

Miehet voisi vaihteeksi hoitaa oman ylipainonsa. Teillähän se on yleisempää.

Pahasti läskit on just miehiä, jotka ei ole vuosiin nähneet omia varpaitaan.

Vierailija
34/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh! Kaikenlaiset kuvaa varpaitaan.

Yleensä ne jotka tykkää kynsilakasta

Miehet voisi vaihteeksi hoitaa oman ylipainonsa. Teillähän se on yleisempää.

Pahasti läskit on just miehiä, jotka ei ole vuosiin nähneet omia varpaitaan.

Miksi aina oletetaan, että naiskriittiset kommentit ovat miesten kirjoittamia? Tiedoksesti, että tuon sinut kommentoimaan triggeröineen toteamuksen kirjoitti nainen eikä mies.

Vierailija
35/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shotti irti , mä kuvaan mun varpait päivin öin..

Vierailija
36/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu, älä katso varvaskuvia.

Vierailija
37/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ällöttävintä lähes, mitä tiedän.

jaa, ehkä mä kuitenkin pidän esim koirankakkaa etovampana, sitäkin katselen päivittäin kun ulkoilutan koiraa...

Se maatunee nopeammin kuin nämä varpaat.

Vierailija
38/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä ongelmat! Eipä siinä, vähällä pääsette jos varvaskuvat ovat harmituksen aiheena.

Vierailija
39/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Omista varpaistani en ottaisi kuvaa. Jalkani eivät ole sirot muutenkaan ja tällä hetkellä puolet varpaankynsistä on mustia/puoliksi irronneita. Lisäksi jaloissani on kovettumia, jotka tosin tuollaisessa kuvassa tuskin näkyisi. (näin käy toisinaan kun käy pidemmällä lenkillä, jalkapalloilijoilla vaikuttaisi myös usein lähtevän kynnet). Joka tapauksessa ymmärrän että minun varpaani olisivat kuvassa varmasti oksettavat. Normaaleissa kauniissa jaloissa/varpaissa en näe mitään vikaa :) "

No oletko muuten nähnyt ballerinan varpaita/jalkoja? Hyi helv . . . . ! 

Vierailija
40/40 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ottaneeni koskaan, mutta en mä niitä kuvia katsoessa tujota tai analysoi sitä miltä ne varpaat näyttää vaan minusta niillä viestitään enemmän kesä- ja lomafiilistä ja lämpöä. Kerran oli myös ihan hauska vastinen jonkun lomakuvaan, varpaat lumisella terassilla. Välitti hyvin humoristisen fiiliksen ja pienen kateuden siitä että toinen löhöili jossakin lämpimässä. En silti muista miltä kummankaan varpaat näytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi