Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka inhoavat maastoautoja?

Vierailija
12.06.2020 |

Ruma tyyli ja liian isoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi

Vierailija
2/8 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten hanki sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Citymaasturi" on kyllä typeryyden huipentuma, se ei sovellu kaupunkiajoon ja on kelvoton maastossa.

Vierailija
4/8 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma katumaasturi ainakin paras auto mitä olen omistanut. Aina hymyilyttää lähteä ajamaan, ja hybridin kulutuskin on hyvin maltillista. 

Vierailija
5/8 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin sellaisen vanhan land rover defenderin, 2 ovisen.

Vierailija
6/8 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Citymaasturi" on kyllä typeryyden huipentuma, se ei sovellu kaupunkiajoon ja on kelvoton maastossa.

Eipä sitä maastoon olekaan tarkoitettu.

Vierailija
7/8 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Yleisestikin inhoan "möhkäleen" muotoisia autoja, eli maasturit, katumaasturit, koppimaisen korkeat pikkuautot. Tykkään matalista ja virtaviivaisen muotoisista autoista, coupé-mallisista. 

Möhkäleautomuoti on valitettavasti nyt niin vahva, ettei linjakkaita matalia autoja tahdo useimmilta merkeiltä edes saada. Päädyin ostamaan Hyundai Ioniqin, koska se on sentään normaalin auton näköinen eikä möhkäle. 

Vierailija
8/8 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustat tuon väitteen, ettei sovi kaupunkiajoon? Ehkä jos ajelee jossain Italiassa pikkukatuja pitkin, mutta eipä ole täällä tullut vastaan katua jolla ei mahtuisi ajamaan. No oikeat maasto-ominaisuudet tietenkin puuttuvat, mutta korkeaa maavaraa silti arvostaa etenkin talvella ja miksei nelivetoakin. Katumaasturithan ovat lähinnä korotettuja farmariautoja, ja tilan takia niitä monet ostavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme