Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos keittiössäon astianpesukoneliitäntä, voiko paikalle laittaa pyykinpesukoneen?

Vierailija
12.06.2020 |

Eikä siis astianpesukonetta.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta nukkasihdin putsaaminen tilassa jossa ei lattiakaivoa aika ikävä prosessi

Vierailija
2/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta nukkasihdin putsaaminen tilassa jossa ei lattiakaivoa aika ikävä prosessi

Öööö, miksi? Pesuvati alle ja vedet pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs nykyisin nuo jutut menee? Pitääkö pyykinpesukoneen olla lattiakaivollisessa tilassa?

Vierailija
4/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin yhden asunnon, missä pyykinpesukone keittiössä, vasta rempattu keittiö.

Vierailija
5/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs nykyisin nuo jutut menee? Pitääkö pyykinpesukoneen olla lattiakaivollisessa tilassa?

On suositus, ei määräys.

Vierailija
6/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesiliitäntään kyllä menee suoraan kiinni mutta sen poistoliitännön voi joutua modifioimaan pyykinpesukonetta varten. Niissä kun on omia valmistajakohtaisia määräyksiä siitä millä korkeudella ja millaisella "mutkalla" sen poistoletkun pitää olla.

Vierailija
7/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa. Sihti pois, nukat huuhdellen ja sihti takaisin. En ole koskaan tarvinut lattiakaivoa nukkasihdin puhdistamiseen. 

Vierailija
8/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö, miksi? Pesuvati alle ja vedet pois.

Saa olla matala vati, itsellä varmaan 5cm korkeudella reikä

Vierailija
9/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa. Sihti pois, nukat huuhdellen ja sihti takaisin. En ole koskaan tarvinut lattiakaivoa nukkasihdin puhdistamiseen. 

Ehkä mulla sitten jotenkin erikoinen kone, mutta yleensä ne kukkii vedet pihalle kun sihdin avaa

Vierailija
10/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusyhtiön kanssa voi olla sitten mielenkiintoisemmat keskustelut jos jotain tapahtuisi.

Vierailija
11/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mulla sitten jotenkin erikoinen kone, mutta yleensä ne kukkii vedet pihalle kun sihdin avaa

Mulla ei tule kuin pikkuliraus vettä. Sitä varten laitan pakasterasian aukon alapuolelle ennen avaamista. Ehkä näissä tosiaan on konekohtaisia eroja. 

Vierailija
12/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla että tulet rikkomaan taloyhtiön ja myös asuntosi omia rakenteita jos linkoat niin että kone ravistaa ympäristöään.

Vierailija
13/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sääntö-Suomi ollut tässä kohtaa huolimaton?

Vierailija
14/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sopii suoraan. Säännöistä en tiedä.

Vierailija
15/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole muuten koskaan putsannut mitään nukkasihtejä meidän pesukoneesta.

Vierailija
16/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa koneissa ei ole mitään käyttäjän puhdistamia sihtejä. Viimeks ehkä 80-luvulla oli.

Vierailija
17/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa koneissa ei ole mitään käyttäjän puhdistamia sihtejä. Viimeks ehkä 80-luvulla oli.

Taitaa teille olle joku päivä ikävä yllätys tiedossa... En tiedä jostain megakalleista koneista, mutta ainakin ihan nykyään myytävissä 500e hintaluokan koneissa on kaikissa sihti, joka pitää säännöllisesti puhdistaa.

Vierailija
18/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuossa puhdistin sihdin ensi kertaa 12 vuoteen

siellä ei ollut muuta kuin vettä

Vierailija
19/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran avannut sen sihdin luukun katsoakseni. Joskus oli 5-senttinen, mitään muuta siellä ei ole ikinä ollut, ei nukkaakaan. Minulla on pyykkikone lattiakaivottomassa tilassa (vanha siivouskomero), koska talo on vanha. Uuninpelti on aika hyvä sinne alle, kun nukkasihdin avaa.

Aiemmin asuessani 50-luvun kerrostalossa, minulla oli pyykkikone keittiössä.

Vierailija
20/63 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, 

taas yks joka ei tiedä mistään mitään, vaik luulee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi