Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulle nauretaan jos asun äitini kanssa 30-vuotiaana?

Vierailija
11.06.2020 |

Ei ole minun vikani että olen mieleltäni sairas ja ettei kaupunki minulle tarjoa asuntoa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

Vierailija
2/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sille nauraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sille nauraa?

Sukulaiset, jotkut naapurit katsoo silleen ihmeissään pidätellen naurua

Vierailija
4/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotain vaajaaälyisiä, jotka nauravat.

Vierailija
5/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Keskity itseesi ja omasta elämästäsi nauttimiseen.

Joillain ihmisillä on rajallinen ymmärrys eikä se ole sinun vikasi.

Kaunista kesää sinulle!

Vierailija
6/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro laakarillesi, etta luuloharhaisuutesi on pahentunut.

Vierailija
7/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAAAAAHAHAHAA !!

Mä oon kolmekymppinen Mä oon kolmekymppinen 

Zinc

Vierailija
8/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä keino säästää rahaa: vuokran voi jakaa ja hankkia halvimman asunnon. Ei tuossa pitäisi olla nauramista, ehkä ovat kateellisia tuosta että säästät niin paljon. Minua lähinnä naurattaa enemmän sellaiset teinit jotka tottelevat aina vanhempia 24h ja käyvät lasten leikkipaikoilla leikkimässä, kun olin nuori ei kukaan teini olisi ikinä kehdannut leikkiä leikkipaikoilla. Käy lähes sääliksi nykyajan teinit: osa on aivan hukassa ja käy leikkimässä, osa polttaa tupakkaa ja on kovempi mitä oikeasti on. Pk-seudun meno.

Nauravatkohan ne naapurisi myös opiskelija-asuntoloissa asuville? kyllä varmaan. Joillain opiskelijoilla on (kaikkien kanssa) yhteinen jaettu keittiö, sekin on yksi asumismuoto ja turha nauraa. Kaikilla ei ole varaa ostaa omaa asuntoa/taloa ja kaikki eivät halua tai voi ottaa lainaa. 

Vierailija
9/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika oudot sukulaiset sulla. Eikö ne tiedä syytä, vai onko ne muuten vain mulkkuja? Naapureista en tiedä, ei meidän talossa kukaan toistensa asioista välitä tai edes tiedä. Ei pitäisi niille kuulua yhtään.

Vierailija
10/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kuvitella et sun mielisairaus olis sukulaisilla ja ehkä lähimmillä naapureillakin tiedossa, jolloin nauruun ei ole mitään syytä. Jos joku ei tiedä sun ongelmasta ja kuitenkin ulospäin vaikutat "normaalilta" niin tavallaan ymmärrän muiden hämmennyksen miksi 30-vuotias asuu vielä äitinsä nurkissa. Sun tapauksessa kyl vähän outoo et nauretaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan