Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinäkin nuoren näköinen?

Vierailija
11.06.2020 |

Siis häh. Miksi lähes kaikki ovat mielestään nuoremman näköisiä kuin muut.

Nykyään siis lähes jokainen yli 35-vuotias pitää itseään nuoremman näköisenä, kuin toiset samanikäiset ovat. Eikö ole vitsikästä, että oikeastaan kaikilla on tuo sama ajatus?

Kysynkin: moniko teistä näyttää mielestään ikäistään nuoremmalta ja tiedätkö oikeasti jonkun (ei Insta-kuva tuttu tai julkkis), joka oikeasti näyttää selvästi nuoremmalta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 29 ja näytän 17v . Tämä totta.

Vierailija
2/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35 v mies ja minua luullaan helposti 10 vuotta nuoremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ite luulette olevanne, mutta tunnetteko jonkun, joka oikeasti muiden mielestä on?

Vierailija
4/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään ikäistäni nuoremman näköinen, päinvastoin. Erittäin realistisen kuvan naamastaan saa, kun osallistuu videoneuvotteluun. Toinen puoli asiaa on kroppa, johon myös aika vaikuttaa. Mutta mitä väliä. Suuremmat on murheet terveydentilan kanssa.

Vierailija
5/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen melko mummoutunut. Mutta se ei haittaa minua. Naurattaa, jos jotakuta muuta haittaa.

Vierailija
6/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmisillä on pinttyneenä kuva mielessä 40- ja 50-vuotiaista, ja se kuva on syntynyt silloin kun itse oli lapsi. Lapsena tuon ikäiset näytti vanhoilta. Sitten kun on itse sen ikäinen, niin tunteekin olevansa nuori vielä, eikä peilissäkään näy vanhaa harmaantunutta permispäätä, vaan nykyaikainen ihminen. Siitä se varmaan johtuu.

Vierailija
7/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla pari kaveria jotka mun silmään näyttää edelleen ihan samalta kuin 20 vuotta sitten. Reilusti vuosiaan nuoremmasta menisivät joka tapauksessa.

Vierailija
8/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä ite luulette olevanne, mutta tunnetteko jonkun, joka oikeasti muiden mielestä on?

Tunnen montakin. Myös tunnen ikäistään vanhemman näköisiä. Mitä ihmeellistä siinä on.

Vierailija
9/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olen oikeasti muiden mielestä nuoremman näköinen kuin mitä oikeasti olen, en pelkästään omasta mielestäni. Ikäni on usein yllätys uusille tuttaville, se on jo hieman noloa. Myös siskoni kävisi helposti kolmekymppisestä, vaikka on neljäkymmentä.

T: 2

Vierailija
10/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aikoinaan pelamassa Apsilla peliautomaattia, kun kassa napsautti kaukosäätimellä pelin kiinni.

Olin silloin 58v....ja selin kassaan😁

Vierailija
11/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kokenut lääkäri luuli ainakin 10 vuotta nuoremmaksi. Olin siinä vaiheessa ollut jo ilman paitaa ja hyvä tovi keskusteltu oireista. Sitten hoksasi ikäni ja päivitteli ihan että ei kyllä yleensä mene näin pieleen arvaukset. Että todellakin nuoremman oloinen. Eikä ne oireethan sitten olleet niin huolestuttavia kun on jo tuota ikääkin.

Vierailija
12/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä näytänkö nuoremmalta, mutta ainakin ihoni on rypyttömämpi kuin monella muulla saman ikäisellä (=keski-ikäisellä). Se johtunee siitä, että en ole koskaan grillannut itseäni auringossa. Moni kaveri otti paljon aurinkoa ja solariumia nuorena, ja nyt se näkyy naamasta. 

Vierailija
13/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina se, jolta portsarit kysyvät paperit ennen kuin päästää baariin, vaikka kaveriporukassa olisi kuinka paljon muita samanikäisiä kavereitani, joilta papereita ei kysytä (27+v.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän