Pienet ärsyttävät piirteesi -peukutusketju
Oletko joka paikasta aina myöhässä? Kelpaako sinulle kaupasta ainoastaan tietyn merkkiset oliivit ja kieltäydyt syömästä muita oliiveja? Haluatko aika riidellessä sanoa viimeisen sanan? Usein palstalla nuristaan muiden ärsyttävistä piirteistä, mutta nyt listataan tähän ketjuun ärsyttäviä piirteitä itsessämme. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = mäkin oon samanlainen! Peukku alas = en itse käyttäydy näin.
Ap aloittaa:
Kun hankin tai saan jotain kivaa lahjaksi, niin säästelen sitä enkä raaski ottaa käyttöön. Jos saan esimerkiksi lahjaksi ihanalta tuoksuvan vartalovoiteen/kivan vaatteen/erikoisteetä tms, nostan sen kaappiin odottamaan käyttöä. Lopulta tuote jää käyttämättä (lähes kokonaan), kun se ehtii vanhentua, vaate käydä pieneksi jne. Tämä jaksaa ärsyttää itsessäni joka kerta.
Ap
Kommentit (24)
Muistutan päivä päivältä enemmän äitiäni.😅
Olen ärsyttävän ahkera, sellainen touhutiina. Ymmärrettävästi työkaverit eivät tykkää, kun paahdan iloisena töitä hyvällä teholla ja muutenkin saan elämässä asioita aikaiseksi. Tulen vain puuhastelusta hyvälle tuulelle. :)
Vierailija kirjoitti:
Pahoitan mieleni herkästi ja inhoan itse tätä herkkyyttäni. Olisinpa ihminen, joka ei olisi moksiskaan tilanteissa, joissa toiset ovat tylyjä tms.
Opettele meditoimaan, se auttaa hillitsemään tunteita. Itse itkin kanssa aina todellahelposti ja mulla oli tapana itkeä myös silloin kun olin vihainen, mikä oli todella kiusallista esim. töissä. Nyt kun olen vuoden verran meditonnut en enää juurikaan anna tunteille noin paljon valtaa.
Olen laiska.