Meidän talon arvo on 30 000€
Ihanaa olla köyhä. Onko kenelläkään halvempaa taloa? Kalliimmista en halua kuulla.
Kommentit (14)
Missä talo on ja millainen? Mulla ei ole taloa ollenkaan ja olisin kiitollinen, jos edes jonkinlainen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Missä talo on ja millainen? Mulla ei ole taloa ollenkaan ja olisin kiitollinen, jos edes jonkinlainen olisi.
2 huonetta, keittiö, wc ja sauna. Ei ole hometta. 2000 neliön tontti ja 1960-luvulta.
Aika pieni tontti teillä ja talo. Missä päin Suomea mahtaa sijaita, mutta pääasia että on katto pään päällä.
Onnea! Etsin juuri tällaista, mutta hyväkuntoista.
Vierailija kirjoitti:
Aika pieni tontti teillä ja talo. Missä päin Suomea mahtaa sijaita, mutta pääasia että on katto pään päällä.
Pohjois-Suomessa mutta onhan näitä pikkukaupungeissa ympäri Suomea halpoja, vanhoja mökkejä.
Asun vuokralla asunnossa jonka arvo on n. 590 000€. Ihan yksi ja sama mikä omistaja paperissa lukee kun sitä ei hautaan saa mukaan. Ollut tässä jo 17 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Etuovi. Com sieltä niitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseutulaisittain tontti on suuri ja talo pieni. Mutta sijainti taitaa olla muualla Suomessa?
Meillä varmaan yhtä halpa, mutta ei ole tarkoitus ikinä myydäkään.
Teidän talon arvo tulee tippumaan puolella koronan jälkiaaltojen aikana
https://open.spotify.com/track/3krp82LuA6pj1cl8I1Gi6B?si=-WgBE18HSYerlV…
Vierailija kirjoitti:
Etsit siis hyvää ja halpaa, eli kahta taloa.
Jotain tuommoista halpaa olen etsiskellyt kesämökiksi. Sais olla vaan jotain isompaa vettä lähettyvillä.
Zinc
Varmaan aika monella arvo on lähellä nollaa.