Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisko täällä paikalla noitaa, shamaania, poppamiestä, velhoa .. tai ketä vaan joka..

Vierailija
11.06.2020 |

osaisi loitsia mut näkemään asioiden hyvät puolet ?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, pimeyden voimia ei kiinnosta sinun hyväsi, paitsi ehkä hetkellisesti saadakseen sinut ansaan.

:(

Jeesukselta kysyt apua niin saat. Hän ei sitten loitsi, pimeyden voimat loitsivat.

Höpöti höpö! Suomalaitset ovat vanhaa loitsijakansaa!!!!

Sillä ei taivaat aukea.

En ole menossa taivaaseen vaan meinasin ihan maatua ja kasvaa kukkaseksi :)

Entäpä jos Jumala tahtookin sinun elävän.

On aika paska heppu. Kyllä jokaisella on oikeus omaan itseensä!

Jumala on siltikin kaiken luonut.

Pakotettu ylösnousemus olisi raisk aus, mutta jumal ahan on mies ja sitähän se ja sen omat kuvansa tekevät koko ajan.

Oliko syntymäsikin "pakotettu syntymä" ja ikävä juttu kun sinulta ei kysytty?

Vierailija
42/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, pimeyden voimia ei kiinnosta sinun hyväsi, paitsi ehkä hetkellisesti saadakseen sinut ansaan.

Jeesukselta kysyt apua niin saat. Hän ei sitten loitsi, pimeyden voimat loitsivat.

Sillä ei taivaat aukea.

Minä uskon että ihmisellä on sielu.

Usko ihan rauhassa. Minä en halua jatkaa elämää missään muodossa vaan maatua olemattomaksi <3

Tuo kertoo siitä, että elämäsi on ollut liian raskasta etkä tiedosta, että on ikuinen elämä, jossa kaikki murheet poistuvat ja voit vaan iloita ja oll a onnellinen joka ikinen päivä. Senkö haluat missata? Ei kannata!

Kuules jos joku jeesus, jumala mikä lie yrittää herättää minut kuolleista niin turp iin tulee!

Sinä et  voi mitään kun Jumala määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei taivaat aukea.

Usko ihan rauhassa. Minä en halua jatkaa elämää missään muodossa vaan maatua olemattomaksi <3

Tuo kertoo siitä, että elämäsi on ollut liian raskasta etkä tiedosta, että on ikuinen elämä, jossa kaikki murheet poistuvat ja voit vaan iloita ja oll a onnellinen joka ikinen päivä. Senkö haluat missata? Ei kannata!

Kuules jos joku jeesus, jumala mikä lie yrittää herättää minut kuolleista niin turp iin tulee!

Se on sairas narsisti joka joutaisi terapiaan.

Vierailija
44/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

test

Vierailija
45/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei taivaat aukea.

Entäpä jos Jumala tahtookin sinun elävän.

On aika paska heppu. Kyllä jokaisella on oikeus omaan itseensä!

Jumala on siltikin kaiken luonut.

Pakotettu ylösnousemus olisi raisk aus, mutta jumal ahan on mies ja sitähän se ja sen omat kuvansa tekevät koko ajan.

Oliko syntymäsikin "pakotettu syntymä" ja ikävä juttu kun sinulta ei kysytty?

Syntymäni johtui siitä kun isäni ja äitini harrastivat seksiä ilman ehkäisyä. Sillä lailla oli pakko syntyä kun muut siittiöt olivat kuolleita ja virta oli liian voimakas. Yritin uida takaisin, mutta minkäpä tek minkäpä mahto. Ei kysytty. Ei kysytty myöskään minkä hiusvärin, silmien värin, vartalon muodon ja äo:n haluan.

Vierailija
46/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalta tulee kaikki hyvä. Rakkaus ei halua mitään pahaa. Aika eksyksissä ja pimeässä ovat ihmiset maailmassa jos hyvä pelottaa. Silti huudetaan Jumalalle.

Vierailija
47/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa TV kanavalta TV7 niin kun sitä vähän aikaa seuraat, huomaat että mikä tämän elämän tarkoitus oikein on. Samalla saat kaupan päälle positiivisen luonteen ja ilon. Usko mua. Enkä ole mikään hihhuli todellakaan. En kuulu mihinkään seurakuntaan, enkä tunne yhtään ns. uskovaista. Sieltä se silti vaan löytyy ja voi löytyä sullekin<3

Minäkin olen kristitty ja jotkut TV7-ohjelmat vaikuttavat minusta erikoisilta mutta makunsa kullakin kai? Entisten vapaamuurareiden paljastushaastattelut olivat hyvä ja siitä täydet pisteet kanavalle.

Mitä niissä sitten kerrottiin?

Vierailija
48/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei taivaat aukea.

Jumala on rakkaus ja tekijänoikeus ihmiseen.

Vierailija
49/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalalta tulee kaikki hyvä. Rakkaus ei halua mitään pahaa. Aika eksyksissä ja pimeässä ovat ihmiset maailmassa jos hyvä pelottaa. Silti huudetaan Jumalalle.

Sehän se koko paskan loi teidän harhojenne mukaan.

Vierailija
50/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei taivaat aukea.

Jumalasi loi murh aajia, pedof iilejä, tapp ajia, raisk aajia jne. Aika pieleen mennyttä koko luonti. Paskan luontia.

Vierailija
51/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa TV kanavalta TV7 niin kun sitä vähän aikaa seuraat, huomaat että mikä tämän elämän tarkoitus oikein on. Samalla saat kaupan päälle positiivisen luonteen ja ilon. Usko mua. Enkä ole mikään hihhuli todellakaan. En kuulu mihinkään seurakuntaan, enkä tunne yhtään ns. uskovaista. Sieltä se silti vaan löytyy ja voi löytyä sullekin<3

Minäkin olen kristitty ja jotkut TV7-ohjelmat vaikuttavat minusta erikoisilta mutta makunsa kullakin kai? Entisten vapaamuurareiden paljastushaastattelut olivat hyvä ja siitä täydet pisteet kanavalle.

Ainakin yhdessä haastattelussa taisi haastateltava sanoa suoraan että Luciferia palvotaan.

Tämä on tietenkin kirkon jäsenenä kiinnostavaa koska heitä on kirkon päätöksenteossa mukana.

Vierailija
52/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitaa, Shamaania, poppamiestä, velhoa...? No ei ole koskaan mitään noista edellämainituista ei ole olemassa eikä koskaan olekaan ollut.

On vain ihmisiä jotka kuvittelevat noita asioita tai sitten uskottelevat muille ihmisille olevansa jotain tuollaista.

Oikeasti noita ei kuitenkaan ole.

Pystyt ihan itse suggestoitumalla loihtimaan pahan olosi pois.

Vierailija
53/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala rakastaa sinua hyvin paljon ja haluaa että pääsisit ikuisiksi ajoiksi Hänen luo. 

Mutta rikkomukset joita synniksi kutsutaan ovat esteenä. 

Tarvitaan virheetön uhri. 

Jumalan Poika kuoli ristillä mutta nousi kuolleista. 

Jos uskot tämän, niin Jumala lähettää sinuun asumaan Pyhän Hengen.

Ja kun kuolet, niin elät ja Jumala iloitsee pelastumisesta.

Vierailija
54/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan sivusta,ota tv7,arkisto haku vapaamuurari.

Vierailija
55/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä johonkin positiivisen mielen tai enkeliparantajaan. Niitä löytyy nykyään Suomesta, parin päivän kurssin kokemuksella. Voi liittyä joogaakin. Höpöttävät sinulle ympäripyöreitä siitä mitä haluat kuulla.

Vierailija
56/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei taivaat aukea.

Jumalasi loi murh aajia, pedof iilejä, tapp ajia, raisk aajia jne. Aika pieleen mennyttä koko luonti. Paskan luontia.

Jumala loi täydellisen paratiisin mutta synti tuhosi sen  ja ihmiset voi olla kuvailemisiasi.

Vierailija
57/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei taivaat aukea.

Hulluinta mitä olen kuullut. Mutta toisaalta niin totta eräiden uskovaisten keskuudessa, jotka eivät ota vastuuta tekemisistään, vaan syyttävä niistä jumalaa. Mitä mieltä olet lasten kaltoinkohtelijoista ja muista rikollisista, turvaudutko vain maniaasi että kun jumalalla on tekijänoikeus? Jos joudut ryöstän kohteeksi, oletko vain hiljaa ja hyväksyt ryöstön, ehkä hakkaamisenkin ja ra*skauksen, koska ryöstäjä on luotu sellaiseksi kun on? Vakuutuksia sinulla tuskin on ja kotisi ovet ovat lukottomia. Ketään tuskin rakastat, etkä rakkautta kylvä ihmisille ympärillesi, koska vain jumala on rakkaus? Oletko koskaan harkinnut terapiaa, millainen menneisyys sinulla on, miten sinua on lapsena kohdeltu?

Vierailija
58/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain yhden viattoman loitsun ja tästä tulikin joku Jeesus väittely

Vierailija
59/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noitaa, Shamaania, poppamiestä, velhoa...? No ei ole koskaan mitään noista edellämainituista ei ole olemassa eikä koskaan olekaan ollut.

On vain ihmisiä jotka kuvittelevat noita asioita tai sitten uskottelevat muille ihmisille olevansa jotain tuollaista.

Oikeasti noita ei kuitenkaan ole.

Pystyt ihan itse suggestoitumalla loihtimaan pahan olosi pois.

Onko leikkimielisyys paljon pyydetty? Tiedän vastauksesi: joo.

Vierailija
60/76 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin vain yhden viattoman loitsun ja tästä tulikin joku Jeesus väittely

Sait sen joten voit poistua.