Olisko täällä paikalla noitaa, shamaania, poppamiestä, velhoa .. tai ketä vaan joka..
osaisi loitsia mut näkemään asioiden hyvät puolet ?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Olen häpykarvoistaennustaja. Kuinka voin auttaa?
Loitsi mut! Voin ottaa housut pois jos se auttaa
Hah, pimeyden voimia ei kiinnosta sinun hyväsi, paitsi ehkä hetkellisesti saadakseen sinut ansaan.
Laita kuva pillukarvoistasi niin voin kertoa tulevaisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Hah, pimeyden voimia ei kiinnosta sinun hyväsi, paitsi ehkä hetkellisesti saadakseen sinut ansaan.
:(
Olen myrrysmies. Lähde kävelylle ja katso luontoa, näet hyvien ja luonnollisten asioiden tapahtuvan ja aivosi muokkaantuvat luonnollisempaa suuntaan. Ihminen oppii esimerkistä ja alitajuisesti opimme surkeita juonia tuijottaessamme näyteltyä elokuvaa telkkarista tai valehteleva poliitikkoja. Meitä opetetaan näkemään kammottavia kehityskulkuja jotta tuntuisi helpommalta luottaa vallanpitäjien tuomaan turvallisuusharhaan. Luonnossa näet oikeaa ja valehtelematonta toimintaa ja trollaa joen sijasta keskustelet itsesi kanssa
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva pillukarvoistasi niin voin kertoa tulevaisuutesi.
En mä mitään tulevaisuutta halua tietää vaan loitsun, joka laittaa mut näkemään asioissa hyvät puolet sen sijaan että näen kaiken huonolla tavalla
Liinavaatekaapissani on poppanoita.
Assburger kirjoitti:
Liinavaatekaapissani on poppanoita.
Oliko tämä loitsu?
Kyllä löytyy. Kuuntele tämä laulu 30 kertaa peräkkäin ja ajattele kaikki asiat hyviksi. Laulun kohdassa "bim bim bim bim, simsalabim, laula mukana taikasanat bim bim bim simsalabim!
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesukselta kysyt apua niin saat. Hän ei sitten loitsi, pimeyden voimat loitsivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesukselta kysyt apua niin saat. Hän ei sitten loitsi, pimeyden voimat loitsivat.
Höpöti höpö! Suomalaitset ovat vanhaa loitsijakansaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei taivaat aukea.
Avaa TV kanavalta TV7 niin kun sitä vähän aikaa seuraat, huomaat että mikä tämän elämän tarkoitus oikein on. Samalla saat kaupan päälle positiivisen luonteen ja ilon. Usko mua. Enkä ole mikään hihhuli todellakaan. En kuulu mihinkään seurakuntaan, enkä tunne yhtään ns. uskovaista. Sieltä se silti vaan löytyy ja voi löytyä sullekin<3
Vierailija kirjoitti:
Avaa TV kanavalta TV7 niin kun sitä vähän aikaa seuraat, huomaat että mikä tämän elämän tarkoitus oikein on. Samalla saat kaupan päälle positiivisen luonteen ja ilon. Usko mua. Enkä ole mikään hihhuli todellakaan. En kuulu mihinkään seurakuntaan, enkä tunne yhtään ns. uskovaista. Sieltä se silti vaan löytyy ja voi löytyä sullekin<3
Minäkin olen kristitty ja jotkut TV7-ohjelmat vaikuttavat minusta erikoisilta mutta makunsa kullakin kai? Entisten vapaamuurareiden paljastushaastattelut olivat hyvä ja siitä täydet pisteet kanavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei taivaat aukea.
En ole menossa taivaaseen vaan meinasin ihan maatua ja kasvaa kukkaseksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei taivaat aukea.
Minä uskon että ihmisellä on sielu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei taivaat aukea.
Täällä joku vastailee puolestani. Tässä asiassa ajattelen että minä olen energiaa, tavalla tai toisella.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei taivaat aukea.
Minä uskon että ihmisellä on sielu.
Usko ihan rauhassa. Minä en halua jatkaa elämää missään muodossa vaan maatua olemattomaksi <3
Enn tiedä että onko miehiä oikein luotu näkemään asioiden hyviä puolia, että se on ennemminkin tunnepuolta se sitten. Tarinoissa yleeensä tuppaa olemaa alku, käänne ja loppu sekä jokiin opetus. Nyt kun eletäään tavallaan valmiissa maailmassa niin ihmiset voiivat valita tarinoiita erilaisten joukoista.
Olen häpykarvoistaennustaja. Kuinka voin auttaa?