Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laskin juuri ettei minulla ole ollut ystävää nyt 16 vuoteen... Miten ystäviä tehdään? Mistä kannattaisi aloittaa?

Vierailija
11.06.2020 |

Ei mitään käryä miten tutustuisi ihmisiin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillonhan sä olet itse valinnut yksinäisyytesi. Käytökselläsi varmistat että se myös jatkuu.

Näitä mä en jaksa. Olen sosiaalinen ihminen. En ikipäivänä viitsisi tutustua sinuun saati kaveerata kanssasi. Olen tuntenut perässävedettäviä passiivisia, joille on aina ihan sama! Heitä ei huvita eikä kiinnosta tehdä mitään. Seurassa he kyräilevät nurkassa ja alkavat arvostella kun kohde poistuu.

Olen kerran ollut jopa matkalla tämmösen kanssa, enkä välitä muistella tylsää matkaa.[/quote]

Olipa harvinaisen ilkeä kommentti :/  Selvästikään et tajua mitään sosiaalisten tilanteiden pelosta...Mitenkäs se sananlasku menikään? Jos et osaa sanoa mitään kaunista niin älä sano mitään

Vierailija
22/22 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko jotain? Minkä luulet olevan syynä kavereiden puutteeseen?

Harrastuksen vähän niin ja näin. Aina aloitan joksikin aikaan kun on energiaa ja kossain vaiheessa jää.

Olen syrjäytynyt. En tee mitään. En käy missään. En tunne, vanhemmat ja teraåeutti mukaan laskematta, ketään.

No sillonhan sä olet itse valinnut yksinäisyytesi. Käytökselläsi varmistat että se myös jatkuu.

Näitä mä en jaksa. Olen sosiaalinen ihminen. En ikipäivänä viitsisi tutustua sinuun saati kaveerata kanssasi. Olen tuntenut perässävedettäviä passiivisia, joille on aina ihan sama! Heitä ei huvita eikä kiinnosta tehdä mitään. Seurassa he kyräilevät nurkassa ja alkavat arvostella kun kohde poistuu.

Olen kerran ollut jopa matkalla tämmösen kanssa, enkä välitä muistella tylsää matkaa.

Kiitos avusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla