Syötkö joka viikko sipejä?
Kommentit (40)
sipi -> sivin, vrt mopo -> movon tai pöpö -> pövön
Kysymyksen oikeinkirjoutus monikossa kuuluu kuitenkin olla muodossa "Syöttekö joka viikko sivejä?"
Syö sipejä niin paljon että paskasi on keltaista
Sipsit-sanassa on oikeastaan kaksi monikkoa eli vastaa suunnilleen samaa kuin jos englantilainen sanois perunalastuts. Chip on lastu/siru, chips on monikko lastut/sirut ja suomalaisen mielestä monikko chips muuttuu yksiköksi sanoo sen muomalaisittain ku panee iin perään. Toki perään pannaan suomalainen monikko-pääte "t"
Voisikin yhtä hyvin sanoa perunalastuttut kuin sipsit, tai sitten englismänni voisi sanoa chipss tai perunalastuts
SYötkö ribsejä vain kylkiluutseja?
Syön sipsejä pussillisen melkein joka viikko, enkä ole pallo. Riippuu paljon siitä, mitä syö muulloin.
Jos sipsei niin aika usein viikonloppuna mulla on sellainen pikkupussi sipsei.
Syön megapussin joka viikonloppu. En ole pallo. :)
t. 53 kg
Minä laitan ulos mennessäni aina shoesit legsseihin ja kloovsit händseihin. Ja mulla menee fiilingsseihin se, että tunteisiin meneminen on jonkun mielestä ymmärrettävää selkosuomea
Syön sipsejä harva se päivä, etenkin kesällä, kun suolanhimo jyllää(juu voisin vaan lisätä suolaa terveellisempänkin evääseen, muttne halua). olen hoikka, alhainen verenpaine aina ollut. Ekana taas hyvedignaloijat jeesustelemassa ketjussa(yllätys tällä palstalla)"en ikinä syö sipsiä/napostele"...Mitali on jo postissa!
syön joka viikko melkein! nytkin Pringlesejä,nam :P
En syö juuri koskaan, koska en oikeastaan tykkää sipseistä. Olen ylipainoinen.
Jos tähän voi laskea linssinaksut niin niitä syön aina kun raaskin ostaa eli pari kertaa kuussa, on kova kilohinta jos vertaa perunalastuihin joista en välitä.
Juustonaksuja söin ennen usein mutta nyt niissä on muuttunut joku ainesosa ja niistä jää hampaisiin sentin muhjukerros.
Juureschipsejä joskus ostan myös.
Multa näyttää puuttuvan joku lihomisgeeni, syön paljon varsinkin makeaa mutta en liho.
Vierailija kirjoitti:
Jos tähän voi laskea linssinaksut niin niitä syön aina kun raaskin ostaa eli pari kertaa kuussa, on kova kilohinta jos vertaa perunalastuihin joista en välitä.
Juustonaksuja söin ennen usein mutta nyt niissä on muuttunut joku ainesosa ja niistä jää hampaisiin sentin muhjukerros.
Juureschipsejä joskus ostan myös.
Multa näyttää puuttuvan joku lihomisgeeni, syön paljon varsinkin makeaa mutta en liho.
...ja just tänään söin melkein pussillisen caramel-popcornia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muita Sipejä kuin Santapukin ja voin vannoa, että ikinä en oo häntä kyllä ees maistanut.
Vaikka mieles tekisi kuitenkin!
Haukkasin Sipsejä niitä Lidlin ja nyt vähän hankala wc:ssä. Poikaystäväni kertoi, että pieruni haisevat aivan zilille :( Vähän kyllä pyllynreikää kirvelee
Perunaa aina kuorittuna ja välillä paistettunakin.
Syön sipsejä ( niistä ilmeisesti kyse) ehkä pari kertaa vuodessa.
Kausittain saatan syödä. Sit pitkä tauko ja sit taas sipsiviikot.