Top 5 maata jossa haluaisit asua?
Mä aloitan
Kreikka
Portugali
Uusi-Seelanti
Australia
Singapore
Kommentit (33)
Oikein mielelläni asuisin suurimmassa osassa maailman maista vaikka puolen vuoden verran kunhan kyseessä on turvallinen maa. Pysyvästi haluaisin muuttaa Jenkkeihin.
Hollanti
Kreikka
Suomi
Espanja
Kanada
Tosin riippuu, että millä ehdoilla. Työssäkäyvänä ihmisenä, kreikkaa osaamattomana sieltä tuskin kummoisia töitä löytyisi. Voisin paskia turismin parissa 24/7 ja koittaa pärjätä.
Mutta jos siis saisi viettää oloneuvoksen päiviä, niin tuo lista.
Vierailija kirjoitti:
Suomi
Ruotsi
Australia
Kanada
Norja
Kaikki järkeviä maita, joissa ei ole jotain typerää asekulttuuria, terveydenhuolto pelaa ja tietotekniikka on huippuluokkaa.
Olen asunut Saksassa ja Sveitsissä enkä sinne lähtisi enää uudestaan. Sveitsiin ehkä, mutta Saksa kannattaa kiertää kaukaa.
Myöskään Afrikka tai Aasian maat eivät kiinnosta. Intiassa olen käynyt ja on aivan kamala maa.
Mikä tekee Saksasta kamalan vaikka hyvä elintaso?
Kuuba
Vietnam
Kiina
Valko-Venäjä
Iran
Australia
Sveitsi
Saksa
Tanska
Kanada (eteläosa)
USA (pohjoisemmat länsiosavaltiot)
Ei järjestyksessä
- Viro
- Latvia
- Kanada
- Sveitsi
- Pietari
Selitys: kiinnostaa turvallisuus ja vakaus, toisaalta taas toiseen suuntaan vetää ns sopiva mielenmaisema ja kulttuuri.
Italia
Britannia
Singapore
Dominikaaninen tasavalta
Portugali
1. Australia 2. Amerikka esim. Florida 3. Ranska 4. Kreikka 5. Portugali
Syyria
Egypti
Jemen
Suomi
Pohjois-Korea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi
Ruotsi
Australia
Kanada
Norja
Kaikki järkeviä maita, joissa ei ole jotain typerää asekulttuuria, terveydenhuolto pelaa ja tietotekniikka on huippuluokkaa.
Olen asunut Saksassa ja Sveitsissä enkä sinne lähtisi enää uudestaan. Sveitsiin ehkä, mutta Saksa kannattaa kiertää kaukaa.
Myöskään Afrikka tai Aasian maat eivät kiinnosta. Intiassa olen käynyt ja on aivan kamala maa.
Mikä tekee Saksasta kamalan vaikka hyvä elintaso?
Kaikki käytännön jutut aivan kamalan vanhanaikaisia. Esim. nettipankkeihin ei luoteta, sähköiset palvelut minimissään. En voinut uskoa, että sivistysvaltiossa voi vielä olla tuollaista.
Alaska, Islanti, Suomi, Norja, Venäjä.
Sveitsi
Uusi-Seelanti
Englanti
Kanada
Hollanti