Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset naiset mekoissa ovat upea näky, monin verroin parempi kuin perus farkku+toppi setit

Vierailija
11.06.2020 |

Tavalliset suomalaiset naiset ovat tyrmäävän kauniita mekoissa. Jokin vain naiseudessa tulee esiin paremmin mekoissa. Vaikka olisi kasvoiltaan aika tavallinen, niin mekossa oleva tavisnainen on 10x upeampi kuin joku kaunotar farkuissa ja topissa.

Kesämekossa oleva nainen on alkukantaisen viehättävä näky miehille.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko 180 cm naiselle mekko jos on painoltaan normaali?

Sopiihan se, jos ei ole liian pieni tai liian iso.

Vierailija
22/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en mekkpja käytäkkään vaan farkkuja ja riittävän säkkejä tunikoita. En halua yhtään enempää ahdistelijoita kimppuuni.

Salli mun huutonauraa sinulle ja kaltaisillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pukeutua mekkoihin, mutta ahdistun kun toisinaan suomalaiset miehet mitään sanomattomana tuijottaa. Ja jos katson takaisin, ne näyttää tuijottavan vartaloa häpeämättöminä. En tiedä miks pitää töllätä, miksei vois olla kiva. Jos haluaa jatkossakin nähdä naisia mekoissa.

Vierailija
24/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö shortseja mekkojen alla? Mulla hankaa reidet yhteen. En ole lihava.

Vierailija
25/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää tuo ap:n kommentti. Naisellisia...pyh.

Mekot on rumia kaapuja mielestäni ja vielä jollakin tyhmällä kuviolla, kuten ne aina ovat. En voi sietää ajatustakaan, että pukeutuisin tuommoisiin liehukkeisiin.

Sinulla ei vain ole silmää miellyttävää vartaloa siinä tapauksessa.

Eiköhän tässä aloituksessa ole se huomioitu, että ne mekkonaiset ovat myös hyväkroppaisia. Joku siideri valas kaaapumekossa ei tietenkään näytä hyvältä.

Vierailija
26/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään pukeutua mekkoihin, mutta ahdistun kun toisinaan suomalaiset miehet mitään sanomattomana tuijottaa. Ja jos katson takaisin, ne näyttää tuijottavan vartaloa häpeämättöminä. En tiedä miks pitää töllätä, miksei vois olla kiva. Jos haluaa jatkossakin nähdä naisia mekoissa.

Vanhat miehet etenkin

Aivan häpeilemättä mulkkaa! Eilen nua kyllä tapitti joku varattu 40 v mies, koko ajan vaikka pudistin sille päätäni. Sit vasta lopetti ku mun mies tuli siihen

Vierailija
27/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset tietää tämän. Pitkä tukka, punahuulet, vähän korkoa ja hymyä niin saa miesten huomion.

Ja silti juuri kukaan meistä ei pukeudu noin, eikös olekin kutkuttavan ärsyttävää ;)

Vierailija
28/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten idioottien takia kannattaa välttää mekkoja ja hameita.

Mitä idioottia aloituksessa mielestäsi oli? Se että ihailee naisia mekoissaan? Mikään ei viitannut ahdisteluun tms. 

N39

Se johtaa kuitenkin ahdisteluun. Kokemusta on. Kannattaa pukeutua mahdollisimman mitäänsanomattomasti ja pitää tasaisen vttuuntunut ilme kokoajan. Näin saa olla rauhassa.

Ei saa sillonkaan, kun joku setis tulee aina kertomaan kuinka näyttäisit nätimmältä, jos hymyilisit vähän!

Vierailija
29/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, taidanki vetää päälle mekon ja lähteä nelikymppisten miesten töllisteltäväksi!

Vierailija
30/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
31/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko 180 cm naiselle mekko jos on painoltaan normaali?

Todellakin sopii! Vielä jos on polvipituinen korostaa kauniisti sun pitkiä jalkoja.

Olen myös nainen ja katson kadehtien teitä pitkiä gasellijalkoja. Mekolla vain korostat kauniita piirteitäsi. Mä oon tämmönen persjalkanen tappi, mut ei se mitään. Sopii se mekko minullekin.

Vierailija
32/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Kahdesta syystä;

1. Reidet hankaa. Mun luusto on semmoinen, että ne hankasi silloinkin kun olin alipainoinen. Shortsit siis tekevät mekkoon pukeutumisesta mukavampaa.

2. Tuuli. Eli pikkuhousut ei näy missään tilanteessa vaikka tulis yllättäen tuulenpuuska ja nostaa helman.

Vierailija
33/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli housut, ja saa olla rauhassa miesten alkukantaisuudelta.

Hassua sikäli, että aikoinaan naiset itse nimenomaan paheksuivat housuja käyttäviä naisia, koska takapuoli näkyy.

Aikoinaan. Siihen aikakauteen mahtuu monenlaista.

Vierailija
34/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset tietää tämän. Pitkä tukka, punahuulet, vähän korkoa ja hymyä niin saa miesten huomion.

Ja silti juuri kukaan meistä ei pukeudu noin, eikös olekin kutkuttavan ärsyttävää ;)

Aivan. Tuohon alentuu vain epätoivoiset tyrkyt ja muut ho€rot. Normaalit kunnolliset ihmiset huomio tämän pukeutuessaan.

Ja ne naiset saavat parhaat miehet.

Vierailija
35/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko imartelee monenlaista kroppaa. Itsekin tykkään eniten mekoista tai hameista.

Shortsit ja toppi yhdistelmän kanssa tunnen itseni ihan itäsaksalaiseksi kuulantyöntäjäksi vaikka hoikka olenkin :'D

Vierailija
36/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Tuohon alentuu vain epätoivoiset tyrkyt ja muut ho€rot. Normaalit kunnolliset ihmiset huomio tämän pukeutuessaan.

No, tai sellaiset joita se itseään miellyttää. Sellaisten kannalta sääli, että kylkiäisinä tulee lauma ukkeleita jotka luulee naisen olevan olemassa ja pukeutuneen Heitä Varten.

Vierailija
37/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten idioottien takia kannattaa välttää mekkoja ja hameita.

Mitä idioottia aloituksessa mielestäsi oli? Se että ihailee naisia mekoissaan? Mikään ei viitannut ahdisteluun tms. 

N39

Se johtaa kuitenkin ahdisteluun. Kokemusta on. Kannattaa pukeutua mahdollisimman mitäänsanomattomasti ja pitää tasaisen vttuuntunut ilme kokoajan. Näin saa olla rauhassa.

Ei saa sillonkaan, kun joku setis tulee aina kertomaan kuinka näyttäisit nätimmältä, jos hymyilisit vähän!

Et ole tarpeeksi myrkyllisen näköinen sitten. Meikäläisen edestä tajuaa tyhmempikin vetäytyä syrjään.

Vierailija
38/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän. Olen hoikka, eikä reidet hankaa yhteen mutta tunnen oloni varmemmaksi jos on shortsit alla. Ei haittaa jos tuuli heittää helmaa tms.

Vierailija
39/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Käytän aina mekkoja ja hameita, mutta saan olla ihan rauhassa. Ei tarvi rumana naisena pelätä iskuyrityksiä :D "naiset ovat kauniita kesämekoissa", eikö pikemminkin mene niin että "kauniit naiset ovat kauniita kesämekoissa"? Ette te miehet edes huomaa meitä rumia, korkeintaan huudatte jotain "hyi v----!" -kaltaista kommentaaria.

Vierailija
40/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne naiset saavat parhaat miehet.

Päinvastoin. Vetoaa erityisesti typeriin tyhjäntoimittajiin.