Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun on pakko maskuliinisena ihmisenä sanoa että Jussi Halla-ahon parta on tyylikäs vaikka en kannata persuja.

Vierailija
11.06.2020 |

Kyllä vähän myötätuntoakin pitää olla.
Juha Sipilän SOTE-parta oli myös tyylikäs.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuva?

Vierailija
2/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kuva?

Eilen Yle 20:30 uutislähetyksessä.

Ota vaikka screenshotkuvan tästä niin voit perehtyä lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten puolueen kannatus liittyy siihen tykkääkö jonkun ulkonäköön liittyvästä asiasta? Ihminen se Halla-ahokin on.

Itse äänestin persuja, en pidä silti Huhtasaaresta, minusta Huhtasaari on silti kaunis nainen ulkoisesti.

Vierailija
4/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly ja itsevarmuus näkyvät tyylikkyytenä ja arvovaltaisuutena. Tätä tietä edelleen!

Vierailija
5/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten puolueen kannatus liittyy siihen tykkääkö jonkun ulkonäköön liittyvästä asiasta? Ihminen se Halla-ahokin on.

Itse äänestin persuja, en pidä silti Huhtasaaresta, minusta Huhtasaari on silti kaunis nainen ulkoisesti.

Miten sinun suhtautuminen tähän aloitukseen oli yhtään sen lojaalisempaa kuin mitä sössötit tähän?

En ole persuli.

Vierailija
6/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka hyvin myös.

Vierailija
7/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumppikin näyttäisi oikealta jumalahahmolta, jos hän kasvattaisi koko leukaperät parran peittoon.

Jossain onkin kuvamanipulaatio Trumpi parrakkaana. Olisi suositumpi niin takuulla.

Vierailija
8/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hyvin sanottiinkin jo että ei puolueen kannatus näy jos kehuu tietyn puolueen edustajan vaate, hius- tai partatyyliä. Ainoastaa uunot ehkä ajattelee niin että jos sattuu kehumaan vaikka Laura Huhtasaaren huivia tai mekkoa niin on sitten puolueen tai tietyn ihmisen kannattaja...Kokemusta on: en kannata persuja mutta kerran mielestäni Huhtasaarella oli hieno vaatetus. Heti kun sanoin siitä, tuttava oletti että äänestän heitä... Ihmisiä hekin ovat, joilla voi olla tyylitajua, mutta ei ehkä omaan maailmankuvaan sopivia ajatuksia.

Vierailija
9/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut tykkäämään halla-ahosta jotenkin, kymmenen vuotta sitten inhosin.

Molemmat olemme kasvaneet ja parantaneet tapojamme.

Partaa en ole nähnyt, mutta parta sopii kaikille miehille.