Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin pellavamekko

Vierailija
11.06.2020 |

joka tuli tänään myyntiin, se valkoinen, 13 tai 14 euroa on ihan läpinäkyvä. Ja vaikka olen pienirintainen, koko 38 rinnan kohdalla oli liian pieni. Ei kannata ostaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koko vastasi muuten? Olen rintava, koko 40, kannattaako siis ottaa 42 vai 44? Eli oliko mielestäsi 1 vai 2 kokoa pienempi?

T. Kohta Litukkaan menossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavaa, Lidlistä? Liian ryppyinen ajatus minulle. Ja ap jo kertoikin, että tuote on huono.

Vierailija
4/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten koko OK. Mutta vaatii ehdottomasti alusmekkoa! Sanoisin 44, tuntui tosi pieneltä.

Vierailija
5/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten koko OK. Mutta vaatii ehdottomasti alusmekkoa! Sanoisin 44, tuntui tosi pieneltä.

Kiitos :). Täytyy katsoa jotain muuta väriä, taisi olla keltainen tai beige?

Vierailija
6/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa isoin mahdollinen

Vierailija
7/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin jo siitä telkkarimainoksesta, että ne on kaikki ihan läpinäkyvää materiaalia.

Vierailija
8/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pellavaa, Lidlistä? Liian ryppyinen ajatus minulle. Ja ap jo kertoikin, että tuote on huono.

Vai laittoiko ap aloituksen, että hänelle säästyisi mekko. 😁

Tuommoinen hittituotteelta kuulostava ostetaan normaalisti loppuun ekan puolituntisen aikana.

Onko muuten tarkoitus, että pellavainen asu saa ollakin vähän ryppyinen, siis kuuluuko asiaan? Jos pellavan on tarkoitus näyttää siistiltä ja sileältä, sehän on mahdottomuus, ainakin ilman tärkkiä tms.

Minulla on Vera Modan mekko, pellavaa 65/viskoosia 35. Kyllä sekin rypistyy istuessa peffan alta.

Vierailija
9/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavan kuuluu olla ryppyinen, mulla ihanat kerma/beige hellemekko ja Burberryn huivi, rypyistähän näkee että on pellavaa. Näin muuten siellä Lidlissä miten mummut haki kauheita pinoja noita pellavavaatteita! Miks Lidlissä ei ole sovituskoppeja. T. ap