Onko joku tilannut kosmetiikkaa saarentaika nimisestä firmasta?
Siellä olisi mielenkiintoisen oloisia saippuoita mitä tekisi mieli tilata. Onko kenelläkään kokemusta esim. tyrnisaippuasta?
Kommentit (17)
Sama kiinnostaa! Tyttären akneen ajattelin Tea tree saippuaa tilata, mutta on niin kallis että olisi kiva kuulla jos kokemuksia jollain?
Vierailija kirjoitti:
Sama kiinnostaa! Tyttären akneen ajattelin Tea tree saippuaa tilata, mutta on niin kallis että olisi kiva kuulla jos kokemuksia jollain?
Sitäpä! Saippuoilla on melkoisesti hintaa.
Miten ihmiset menevät tällaisiin mukaan?
Kokeilin kerran suolasaippuaa, se oli hyvää. Mutta hinta on niin kallis, että lainasin kirjastosta Saara Kuhan saippuakirjan ja aloin tekemään sitä itse. Saippuan valmistus on helpompaa kuin luulisikaan. Kuhan kirja hyvä perusteos. (Tiedän, kaikkia ei kiehdo tehdä itse, mutta ehkä joku innostuu.)
Minäkin olen meinannut tilata. Sivuilla on paljon ihmisten tuotearvioita, mutta ovatko ne aitoja?
Tosi hyviähän ne saippuat on. Mutta aika kalliita. Esim. oululaiselta SOAPilta saa myös käsityönä tehtyjä saippuoita todella paljon edullisemmin.. Soap Tyrni-Satsuma 9,90 vs. Saaren taian Tyrni Luksus Spa 26,90.
Itse en myös tykkää oikein siitä markkinoinnista omistajan elämäntarinalla. Eikä sitä paitsi se edes erityisemmin herätä suurta luottamusta että on entinen vankilassa lusinut narkki. Hienoa toki hänelle, että ADHD:sta, huumemenneisyydetä, sosiaaliseta fobiasta jne huolimatta saanut elämänsä kuntoon ja yrityksen pyörimään. Mutta kyllähän tuolla menneisyydellä epäilee esim. arvostelujen väärentämistä yms vilunkia helpommin kuin sellaiselta jolla ei ole rikoshistoriaa.
Gy kirjoitti:
Ylihintaisia !Puolan tuotteita
Ne saippuat kyllä tehdään edelleen ihan Suomessa. Sitten heillä on näitä uudempia muovipurkeissa ja pulloissa olevia No. 1. Eco tuotteita, jotka tosiaan tehdään ulkomailla.
Eihän nuo kovn halpoja ole mutta itse olen tykännyt monesta. Esim. hyaluronihapposeerumi ja pullossa olevat shampoo ja hoitoaine kovasti mieleen. Ei se ulkomaisuus niin haittaa, ei mun kaikki kosmetiikka ennenkään ole suomalaista ollut. Esim. ennen käytin eteläafrikkalaista Esse merkkistä hyaluronihapposeerumia, ja se oli vielä kalliimpaakn kuin Saaren taian Euroopassa valmistettu.
Tokmannilta teepuusaippua samoilla aineosilla noin 6e!Nurmo merkkiä.
Kaikki tehdään nykyään Puolassa ja muualla ulkomailla. Jo vuosia niin.
Markkinointi hyvin harhaanjohtavaa.
Pakataan Suomessa
Olen tilannut sieltä muuta tavaraa, mutta yksi kaveri iho-ongelmaisine perheineen vannoo noiden saippuoiden nimeen.
Omat saippuat tilaan Osmiasta, tykkään niin etten halua kokeilla muuta.
Ylihintaisia. Tokmannin Nurme tai Citymarketin Urtektam ihan vastaavia. Akneen on pääasia, että tuote ei ole liian pesevä. Muuten oma talintuotanto vain ylikiihtyy. Cittareissa on nykyään oma hylly luonnonkosmetiikalle. Esim. Mossalla on hyvä geelimäinen pesuaine.
Halpaa kuin saippua. On tietysti ihmisen oma asia, mihin rahansa käyttää, ylihinnoiteltuun saippuaan vai johonkin muuhun. Ei nuo ole sen kummempia kuin muutkaan, mutta markkinointi on onnistunutta.
Vierailija kirjoitti:
Saarentaikasta en tiedä mitään, mutta tarjoan ilmaisen vinkin akneihon hoitoon.
Näitä kahta tuotetta nassuun illalla:
https://www.dermosil.fi/ihonhoito-tuotteet/kasvot/kasvoseerumit/3792-ku…
ja
https://www.dermosil.fi/ihonhoito-tuotteet/kasvot/3081-yövoide-retinol
Ainoat ihonhoitotuotteet, joilla olen saanut näkyviä tuloksia aikaan. Eikä ole edes sikahintaisia.
Ja näköjään linkit meni päin persettä D: "Kuoriva yöseerumi" ja "yövoide retinol" ovat nuo tuotteet. -edellinen
Kovia on mainosväittämät. Löysin Saaren taikan kommentin missä väittää siivoussaippuan desinfioivan. Saippuan eteeriset öljyt desinfioi. Joku kysyi tutkimustuloksia ja niitä ei sitten ilmeisesti ole kun Saaren taika ei vastaa.
Eikö kukaan ole kokeillut? Ajattelin, että varmaan täällä joku olisi ...