Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille kaupataan niin paljon kaikkia naamakemikaaleja, joita ilman iho mukamas menee huonoksi jne?

Vierailija
11.06.2020 |

Ei miehille kaupustella miljoonia eri komeudenhoitotuotteita. Miksi naiset aivopestään uskomaan, että kauniina pysymiseen vaaditaan sata eri purnukkaa? Miehillä on yleisesti ottaen iho paljon paremmassa kunnossa kuin naisilla, eivätkä he edes käytä mitään voiteita siinä määrin kuin naiset.

Itse huomasin, että ihoni on paljon paremmassa kunnossa, kun en käytä naamarasvaa. Minut on vain jo nuoresta asti aivopesty siihen, että ihoni tarvitsee sitä ja tätä kemikaalia. Käytin vielä 20-vuotiaana silmänympärysvoiteita ja silmieni ympärillä oleva iho oli todella huonossa kunnossa. Jossain vaiheessa päätin että nyt loppuu rahan tuhlaaminen johonkin pikkuputeliin, ja päätin että menköön huonommaksi jos on mennäkseen, tämä päätös pitää. Olen nyt yli 10 vuotta ollut käyttämättä voiteita silmien ympärillä ja silmänympärysihoni on todella sileä ja kaunis!

Nyt olen päättänyt lopettaa myös kasvovoiteiden käytön. Ei miehenikään ole koskaan käyttänyt (ikää 40v) ja ihonsa on tosi hyvässä kunnossa, ei rypyn ryppyä. Hän ei halua tunkea kemikaaleja naamaansa.

Oletteko te havainneet tällaisia? Uskotteko te, että on vain kosmetiikkateollisuuden salajuoni, että tarvitsisimme kemikaaleja näyttääksemme hyvältä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Oikeasti niillä kemikaaleilla iho menee  huonoksi. Käytän vain puhdistusgeeliä ja kosteusvoidetta ja iho voi hyvin.

Vierailija
2/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan kemikalion myyjä on tajunnut tämän, että ilman on parempi, ja silti joutuu kaupustelemaan ja pitämään palopuheita kaikista tuotteista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissahan on yleensä se juju, että kun iho tottuu niihin kemikaaleihin niin lopetettaessa iho näyttää huonolta. Sitten ajatellaan, että se olisi se normaali iho ilman kyseistä tuotetta. Näin saadaan luotua ostokierre. Tosiasiassa iholla menee jonkin aikaan palautua ja hoitaa itseään, jonka jälkeen se on taas normaalin näköinen.

Vierailija
4/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hölmöt naiset ostaa

Vierailija
5/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi juuri naisille? Kyllähän miehiltäkin voisi yrittää riistää rahaa? Tämä kiinnostaa että miksi juuri naiset on valittu kohteeksi.

Vierailija
6/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Onneksi tajusin tämän jo parikymppisenä: vedenjuonnilla ja muutenkin ruokavaliolla on ihon kuntoon paljon suurempi vaikutus kuin millään voiteilla.

Vierailija
7/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne myy? Eikös jo jostain faaraoiden haudoista ole löydetty jotain kauneusvoiteita.

Vierailija
8/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt samaa. En usko monenkaan noista tuotteista olevan mitenkään välttämättömän tarpeellinen. Vaikea kuvitella, että ero niitä käyttämällä olisi mitenkään merkittävä verrattuna siihen ettei käyttäisi, ainakaan parempaan suuntaan. Enemmänkin luotan elämäntapojen vaikutukseen, erityisesti oikeanlaiseen ravintoon ihonhoidossa. Omat ihonhoitotuotteeni rajoittuvat veteen ja puhdistusvaahtoon.

Vierailija
9/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos käyttää meikkiä niin se on toki pakko putsata pois ja sitten on kosteutettava koska ihon luonnollinen rasva lähtee samalla pois. Mutta kun itse en juurikaan meikkiä käytä, ripsaria ja huulipunaa ehkä joskus niin en juurikaan käytä kosteusvoiteita, seerumeita tms.

Ainoa mitä ostan säännöllisesti on ihon kemiallinen kuorinta-aine ja naamio sen jälkeen käytettäväksi. Mekaanista ihoni ei kestä, muuten käyttäisin kahvinporoni siihen :D Ainiin ja tehokas aurinkovoide kesällä niihin hetkiin kun ei voi välttää suoraa auringonpaistetta.

Mutta siis KYLLÄ, jollei ole ihan diagnosoitu ihosairaus niin ihan turhaan lotraa kaiken maailman litkuilla naamaansa.

Vierailija
10/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisia yleisesti kiinnostaa enemmän kauniina pysyminen ja hyvä iho. Kysyntää on ja markkinointi toimii.

Ihmiset tuppaa myös menemään lankaan aina kun luvataan jotain mahtavaa juttua mikä korjaa vikasi helposti. Helpompi turvautua voiteilla läträykseen kuin harrastaa liikuntaa tai pistää ruokavalio uusiksi, lopettaa alkoholin käyttö ja muu kiva. Sitä voi olla vähän skeptinen, mutta jos nyt kuitenkin kokeilisi kun se purnukka maksaa vain muutaman kympin ja joku meikkiguru sanoi, että se tuntui toimivan hänellä...

Vierailija
11/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi juuri naisille? Kyllähän miehiltäkin voisi yrittää riistää rahaa? Tämä kiinnostaa että miksi juuri naiset on valittu kohteeksi.

Voihan sitä yrittää. Ja yritetäänhän sitä vähän väliä jotain markkinoida miehille. Harvemmin vaan onnistuu.

Parhaiten onnistuneita kampanjoita lienee että pippeli kasvaa mitä kalliimpi auto.

Vierailija
12/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on omat juttunsa mihin haaskaavat rahaa. Ei niitä yleensä kiinnosta onko iho heleä ja pehmeä tai mitä lie.

Vierailija
13/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tulee myös kamala määrä muoviroskaa. Ne purkit ja tuubit on jotenkin onnistuneesti huijattu mukamas välttämättömiksi hankinnoiksi naisille. Ihan ylihintaisia ja tarpeettomia. Juo vettä, syö hyvin ja nuku kunnon yöunet ja vääntele naamaa, eiköhän sillä pysy kuontalo kunnossa.

Vierailija
14/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän klassisesti hyvä myyjä myy vaikka hiekkaa Saharaan ja jäätä eskimoille. Tarvitsevatko ostajat sitten tuotteita aidosti on merkityksetöntä, kunhan kokevat tarvitsevansa.

Vierailija
15/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille myydään kelloja jotka ovat vesitiiviitä 100m syvyyteen asti. Huomattavasti parempia kuin 50m syvyyteen asti vesitiiviit - siksi kannattaa maksaa.

Vierailija
16/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun akneen taipuvainen ihoni on kyllä parantunut voiteilla ja hoidoilla. Käytän siis kosteusvoidetta, retinolia ja kemiallista kuorintaa. Helppo hyväihoisten on sanoa, että iho ei tarvitse mitään ylimääräistä. 

Vierailija
17/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ostavat niitä. Kyllä miehillekin yritetään myydä mutta ei käy kaupaksi.

Vierailija
18/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takia. Itse en käytä joten säästyy pitkä penni. Laskin, että jos kaveri säästäisi kaikki kemikaaleihin menevät rahansa, hän pääsisi lomalle... ja ihmettelee miksi minulla on varaa..

Vierailija
19/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takia.

Kaikki kosmetiikka on pelkkää ongelmajätettä.

Kunpa hölmöt tajuaisivat tämän.

Kun astun tavarataloon jossa joudun kävelemään kosmetiikkaosaston läpi, jossa purnukoita ja törkyä on kymmeniä metrejä, totean tulleeni ongelmajäteosastolle.

Vierailija
20/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan. Minä olen koko ikäni omannut huonon ihon, koska vain pesen ja laitan kosteusvoidetta. Kuukaudessa sain hyvän ihon, mutta se vaatii 200e edestä aineita. Mahtaako edes riittää ja tunnin ihonhoitorutiinit päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi