Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille kaupataan niin paljon kaikkia naamakemikaaleja, joita ilman iho mukamas menee huonoksi jne?

Vierailija
11.06.2020 |

Ei miehille kaupustella miljoonia eri komeudenhoitotuotteita. Miksi naiset aivopestään uskomaan, että kauniina pysymiseen vaaditaan sata eri purnukkaa? Miehillä on yleisesti ottaen iho paljon paremmassa kunnossa kuin naisilla, eivätkä he edes käytä mitään voiteita siinä määrin kuin naiset.

Itse huomasin, että ihoni on paljon paremmassa kunnossa, kun en käytä naamarasvaa. Minut on vain jo nuoresta asti aivopesty siihen, että ihoni tarvitsee sitä ja tätä kemikaalia. Käytin vielä 20-vuotiaana silmänympärysvoiteita ja silmieni ympärillä oleva iho oli todella huonossa kunnossa. Jossain vaiheessa päätin että nyt loppuu rahan tuhlaaminen johonkin pikkuputeliin, ja päätin että menköön huonommaksi jos on mennäkseen, tämä päätös pitää. Olen nyt yli 10 vuotta ollut käyttämättä voiteita silmien ympärillä ja silmänympärysihoni on todella sileä ja kaunis!

Nyt olen päättänyt lopettaa myös kasvovoiteiden käytön. Ei miehenikään ole koskaan käyttänyt (ikää 40v) ja ihonsa on tosi hyvässä kunnossa, ei rypyn ryppyä. Hän ei halua tunkea kemikaaleja naamaansa.

Oletteko te havainneet tällaisia? Uskotteko te, että on vain kosmetiikkateollisuuden salajuoni, että tarvitsisimme kemikaaleja näyttääksemme hyvältä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voisi kysyä mm. markkinointimannekiineilta, kemikaaliklovneilta, esim. Ostolakossa ja Karkkipäivä jne purkkipirkoilta, joiden blogeissa kohkataan mikä ripsiväri pysyisi ja pitäisi ripsissä taivutukset 360º 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan