Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinotaan löysämoraalisimmat työkaverit!

Vierailija
07.07.2006 |

Jostain syystä en saa tekstiäni läpi. Jos tämä lähtee. Seuraa itse jatko perästä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärtänyt työnsä päämääräksi itsensä viihdyttämisen. Työpaikkana on sosiaalilalan yksikkö, jossa tärkeää on olla läsnä. Tätä tapausta harvemmin työpisteestään tapaa, sillä hän jättää asiakkaat ammattitaidottoman työllistetyn sekä vajaakuntoisen työntekijän vastuulle. Itse nainen on yhtenään tupakalla tai vaan jossain käymässä. Jos hänet työpisteestään tapaa, hän voi leikata siellä tuttaviensa hiuksia, lueskella jalat pöydällä naisten lehtiä, lakkailla kynsiään, puida sekavia ihmissuhdesotkujaan omaan puhelimeensa, sovitella työajalla ostamiaan vaatteita, jaella työkavereille ilmaisia meikkaus- ja kampausvinkkejä tai huudattaa lempimusiikkiaan soittimesta.

ap

Vierailija
2/19 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa hyvät puheenlahjat. Puheitten perusteella häntä voisi pitää ammattitaitoisena, aktiivisena ja kehitysmyönteisenä ihmisenä. Puheissaan kova tekemään, käytännössä ei. Jotenkin kummassa löytää aina niitä ihmisiä, joille saa lykättyä omat työnsä tehtäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin laittaa pitkän pätkän tekstiä, mutten saanut sitä läpi, joten siksi nyt takkuaa.

Tämä työkaveri on myös kovasti huomionkipeä. Hän kiukuttelee ja tiuskii, jos jonkun toisen ehdotus menee läpi esim. pomolle. Kaipaa myös kovasti miesten huomiota ja haukkuu miehet, jotka eivät häntä mitenkään noteeraa. Hänelle ei voi antaa minkäänlaisista asioista palautetta niin, ettei hän asiasta loukkaantuisi. Kaikesta seuraa ainakin päivän mykkäkoulu. Ei tee työtään, vaan jättää lähes kaiken työkavereiden vastuulle. Kovaan ääneen kuuluttaa kuinka vaativaa hänen työnsä on.

Vierailija
4/19 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin laittaa pitkän pätkän tekstiä, mutten saanut sitä läpi, joten siksi nyt takkuaa.

Tämä työkaveri on myös kovasti huomionkipeä. Hän kiukuttelee ja tiuskii, jos jonkun toisen ehdotus menee läpi esim. pomolle. Kaipaa myös kovasti miesten huomiota ja haukkuu miehet, jotka eivät häntä mitenkään noteeraa. Hänelle ei voi antaa minkäänlaisista asioista palautetta niin, ettei hän asiasta loukkaantuisi. Kaikesta seuraa ainakin päivän mykkäkoulu. Ei tee työtään, vaan jättää lähes kaiken työkavereiden vastuulle. Kovaan ääneen kuuluttaa kuinka vaativaa hänen työnsä on.

Vierailija
5/19 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia tapauksia olen vuosien mittaan tavannut, mutta kaikista kipeimmät niistä juuri sosiaalialalla ja työkavereina. Välillä ihmetyttää kuinka kajahtaneita mahtavat olla ne, jotka eivät ole psykologisista testeistä päässeet läpi, kun katsoo millaiset tapaukset on hyväksytty opiskelmaan sosiaalialaa.

Vierailija
6/19 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkui yöt, vaikka olisi pitänyt valvoa. Oli paasannut niin kovaan ääneen kaverinsa kanssa puhelimessa nauraa hekottaen, että asiakkaat aamulla valittivat yöuniensa häiriintyneen yökön vuoksi. Heh! Oli aika koominen tapaus kaikenkaikkiaan.

Vierailija
7/19 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosti ihan entiseltä työ" kamultani" :D. Edellisten lisäksi (oli pitkäaikainen sijainen) kipaisi heti esinaisen luo mielistelemään ja puhumaan puolestaan, jos lyhyemmän ajan talossa ollut keikkalainen oli vähällä saada tuottoisan keikkasijaisuuden vaikka työtiimin toinen työntekijä (saivat valita itse sijaiset) pätkää keikkalaiselle lupaili. Tämä naikkonen puhui siis ylimääräiset vuorot itselleen, teki ylityötunteja pomon suostumuksella.

Vierailija
8/19 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen joskus miten tekevät niin topakasti töitä, kunnes selviää, että pomo onkin paikalla. Sitten kun pomo on poissa, istutaan kahvilla koko ajan, rupatellaan keskenään ja ollaan vain. Ja kaiken lisäksi puhutaan muista paskaa selän takana. Ja tietysti sosiaalialalla.

Vierailija
9/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
10/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän puhui koko ajan puhelimessa. Toiminnan tarkoituksena oli ohjata asiakkaita tekemään itse. Tämä hlö teki kaiken itse että pääsi helpommalla. Lisäksi kertoili henkilökohtaisia asioitaan asiakkaiden kuullen, vaikka hänelle useasti asiasta huomautettiin. Pyysi mihensä sisälle yksikköön iltavuoron päätteeksi ja antoi rapsaa asiakkaista tämän miehen kuullen.

Vierailija
11/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi päivääkään tuollaisia pelikuvioita.

Vierailija
12/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri vei koiransa mukaan siivotessaan asiakkaan huoneistoa. Koira oli kiinni eteisessä ovenkahvassa siivouksen ajan. Työkaveri ihmetteli kun asiakas oli valittanut tapahtuneesta toimistoon ja hän sai esimieheltä puhuttelun.

Tämä nyt ei varsinaisesti ollut löysää työmoraalia, mutta aika erikoinen ajatuksenjuoksu tällä ihmisellä joka tapauksessa oli.

Vierailija
13/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies tiesi tilanteen, mutta kun keikkalaisia on niin vaikea saada. Asiakkaat ovat välillä arvaamattomia. Ihmettelen myös kumpia hoisi enemmän työaikanaan, lastaan vai asiakkaita.

Vierailija
14/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti heittämään keikkaa muualle.

Tietenkin kuittasi rahat sekä vakipaikastaan, että sieltä, jonne teki keikkaa.

Aika hävytöntä touhua.

Ja tämähän tapahtui sosiaalialalla.

Vierailija
15/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran viikossa julmetussa krapulassa töissä, jos on edes töissä, ettei ole kännäämässä. Ei vastaa puhelimeen ja mulla on välillä helvetti valloillaan... Yrittää lykätä mulle kaikki hommansa, siinä kuitenkaan onnistumatta :)

Vierailija
16/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oppilas ei kuulu erityisopetuksen piiriin. Ei käy opettajainhuoneessa tai jos käy, ei pidä päiväkirjaa mukana eli ei voi sopia kenenkään oppilaan tulosta opetukseensa. Ei ota oppilaita klo 8-10 tai klo 14-15, koska on silloin työmatkalla. Joskus lupaa ottaa oppilaan erityisopetukseen mutta ei itse ole paikalla luokassaaan.

Vierailija
18/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleinen käytäntö:

kaikkien hoidettavien soittokellojen rimputteluihin ei vastailla, erityisesti pariin tuntiin päivällä, kun pidetään rapsaa. Jotkut hoitajat irroittavat kellot seinästä, ettei tarvitsisi tehdä töitä.

Vierailija
19/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uppista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi