Mitä järkeä siivoojana työskentelemisessä, kun saman saa työttömänäkin?
Kommentit (151)
No, konkarille käteen jää 2200 15 vuorolla kuussa. Tes ratkaisee ja tili tehdään rahavuoroilla.
niinpa Suomi ajaa karille juuri tasta syysta. Suurin osa kansalaisista saa tulonsiirtoja ja aanestaa sen mukaan
Sitten ihmetellään miksi sosialismi ei toimi. Kukaan ei tee oikeassa elämässä enempää kuin on hyödyllistä.
Siivouksesta voisi firma maksaa kunnon palkan, ettei työnantaja vie liikaa. Osa tilaajista kilpailuttaa siivouksen ilmeisesti ja se laskee hintaa. Osassa kilpailutus on kai pakko, jos ei ole rahakas tilaaja. Mutta toki voi olla paikkoja joissa se ei olisi välttämätöntä.
Olen menossa työhaastatteluun ja toiveena on päästä juuri siivoojaksi, koska omalta alalta on työt loppu. Mielelläni menen, paljon mieluummin kuin alan työkkärin pompoteltavaksi.
Koska on epäeettistä elää toisten elätettävänä. Jotain arvokkuutta ihmisellä pitää olla. Että ansaitsee leipänsä.
Töissä on kivaa. Tosin olen jo eläkkeellä, mutta teen keikkaa sen verran, että voin tehdä sitten kaikkea sellaista, mihin muuten ei olisi varaa.
Senkun laiskottelette ja kituutatte tuilla kotona, mä kerään massit.
No ei saa samaa. Sain laitoshuoltajana 2000e ja nyt työttömänä 500e.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä olet työtön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä olet työtön?
No ihan siksi kun sairastuin.
Ilmaista liikuntaa samalla