Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä miten selviän kesän töissä!

Vierailija
10.06.2020 |

Olen kutakuinkin yksin 5viikkoa. Pitää tehdä suuri määrä hommia X, Y ja Z joita en oo aiemmin tehnyt. Ei ehdi harjoittelemaankaan. Tämän lisäksi päivittäiset rutiinit jotka vie suurimman osan päivästä. Tähän päälle vielä muut tuuraukset. Tuuraushommatkin eivät ole ihan kristallinkirkkaita.
Mun kanssa samoja hommia tekemässä on tekemässä toinen joka ei selviä ilman apuja edes päivittäisistä rutiinihommista, saati muista hommista. Apuja tarvii useamman kerran päivästä.
Valtaosa hommista kaatuu mun niskaan enkä tiedä miten selviän töissä koko kesän. Olen jo valmiiksi aika loppu johtuen pitkään jatkuneesta suuresta työmäärästä.

Kesähessuja ei ole laittettu meidän ryhmään lainkaan.

Olisiko vinkkejä miten selvitä 5 viikkoa? Muita vinkkejä miten ratkaista tilanne?

T. Yöunensa jo nyt menettänyt

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää kaikesta selvitä, jos se toinenkaan ei selviä?

Vierailija
2/8 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii keskustella asiasta esimiehen kanssa. Eikös hänen tehtävänsä ole huolehtia että te pärjäätte ja osaatte? Siitä hänelle maksetaan parempaa palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tällä hetkellä ole esimiestä vaan toimen tuuraa. Hän ei taas tiedä meidän töistä mitään. Omalle esimiehelle puhuttiin tilanteesta ennen kun hän lähti mut ei auttanut. Uusi esimies aloittaa joskus heinäkuussa.

Ap

Vierailija
4/8 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tällä hetkellä ole esimiestä vaan toimen tuuraa. Hän ei taas tiedä meidän töistä mitään. Omalle esimiehelle puhuttiin tilanteesta ennen kun hän lähti mut ei auttanut. Uusi esimies aloittaa joskus heinäkuussa.

Ap

No, heinäkuuhun ei ole kuin 3 viikkoa. Puhut sitten. Nyt teet sen minkä ehdit. Jos et ole lääkäri niin kukaan ei kuole jos et ehdi. Eli teet sen mitä ehdit tekemään ja kerrot sitten esimiehelle kun se saapuu. Nyt laitat viestit tuuraajalle kun et ehdi tekemään. T. Esimies

Vierailija
5/8 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies on vastuussa. Menee miten tahansa. Se on jo sen palkassa ja asemassa huomioitu Iisisti vaan.

Vierailija
6/8 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae saikkuu, älä ala tekemään monen hommia yhden palkalla.

Vierailija
7/8 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutte esimiehelle (eli sille tuuraajalla) ja sitten teette sen, mitä työajan aikana ehditte. Omat työt ensin ja sitten tuurauslisät sen mukaan mitä ehtii, ellei esimies määrää toista prioriteettijörjestystä.

Vierailija
8/8 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä. Jos esimiehen tuuraaja ei tiedä, mennään ja puhutaan askelta ylemmälle taholle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän