Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persoonallisuushäiriötestissä tällainen kysymys - mitä vastaisit?

Vierailija
10.06.2020 |

Löysin netistä englanniksi testin, joka on psykologien ja psykiatrien laatima sekä ihan virallisesti käytössä. Siinä oli seuraava kohta.

"I'm pretty inflexible about matters of morality, ethics, and values."

Ja vastausvaihtoehdot:

"Disagree strongly (not at all me)
Disagree a little
Neither agree nor disagree
Agree a little
Agree strongly (this is very like me)"

Minkä vastausvaihtoehdon valitsisit?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriö on sitä miten oma persoonallisuus vaikuttaa MUIHIN, kukaan ei voi ketään hänen pelkistä ajatuksista tuomita.

Olet täysin väärässä! Persoonallisuushäiri on ihmisen oma persoonallisuus, ei liity muihin ihmisiin. Persoonallisuushäiriö ei ole tuomio. Se on diagnoosi

Viestisi perusteella vaikutat olevan joku joka kuvittelee olevansa "narsistin uhri", ja "tietosi" persoonallisuushäiriöistä pohjautuu iltalehden pariin artikkeliin.

Tiedän aiheesta paljon. Olen itsekin käynyt läpi laajan psykologisen testauksen.

Jos mietit asiaa hieman, ymmärrät logiikan. Kukaan ei voi toisen ajatuksia tuomita vääräksi, mutta käytöksen voi.

Minä olen käynyt neljästi laajat testaukset läpi. Sillä tarkoitetaan vaikuttaako konkreettisesti arkipäivän toimintaan ja käytökseen. Sinulla voi olla jokin tunne jostain asiasta ja se voi olla häiritseväkin, mutta näkyykö se siinä miten toimit, niin se on oleellista. 

Vierailija
22/23 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No diagnoosin voi saada yhdellä käynnillä ilman että vastaa tuohon testiin tai edes mihinkään vastaavista kysymyksistä. Osa psykiatreista on selvänäkijlitä omasta mielestään.

Ohis.

Mistä olet saanut diagnoosin?

Kun mulla diagnosoitiin ADHD kävin useaan otteeseen psykiatrin juttusilla. Ensin tehtiin se ADHD-testi ja sitten testailtiin kaikkia muita mielenterveysjuttuja, jotta ne voitaisiin sulkea pois. Sitten oli vielä lisää jotain ADHD-kyssäreitä. Äitikin haastateltiin jossain välissä. Mä kävin ihan julkisella puolella Helsingissä.

Oulussa. Erikoissairaanhoidossa, kirjaimellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin tulkinnallinen kysymys jossa sekä vastaaja että kysyjä voivat tulkita kysymyksen miten haluavat

--> Oli vastaus mikä tahansa, analyysin tieteellinen arvo 0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän