Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessakin menty tähän jenkkityyliin että synttärikakun mausta viis, kunhan se näyttää joltain batmanilta, paloautolta tms?

Vierailija
10.06.2020 |

Ja tarkoitan myös aikuisten synttärikakkuja. Tilataan joku sahajauhokakku joka näyttää joltain mitä päivänsankari harrastaa.

Noloa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ikävä niitä perinteisempiä täytekakkuja. Enkä tarkoita pelkästään kermakakkuja.

Vierailija
22/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se siihen suuntaan on mennyt, ulkonakö on tärkeämpi. Kaulittavalla sokerikuorrutteella ja kreemillä saadaan upeita ja näyttäviä kakkuja joissa vain mielikuvitus on rajana. Itse en tykkää niin makeista kakuista ja kreemikin on aika tuhtia jo yhdessäkin ohuessa viipaleessa. Olen kermakakkujen ystävä. Mutta makunsa tietysti kaikilla ja onhan se ulkonäkö ainakin silmänruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia oletatte että näyttävä täytekakku maistuu pahalta?

Kakkuharrastajana minulle on tärkeää että kakku on SEKÄ hieno katsella että maultaan herkullinen. Tietenkin. 

Tämä! Olen tehnyt lapsilleni (ja sukulaislapsille) jos minkä näköisiä kakkuja (Angry Birds, Hello Kitty, moottoritie autoineen, vauva mönkimässä kakun päällä, Turtlesien Silppurin pään muotoisen, hymiöitä...) Tärkeää on todellakin se että kakku on hyvää!

Isojen muotoiltujen kakkujen tekeminen edellyttää napakkaa kakkupohjaa, sokerikakku on usein liian höttöistä raskaiden koristeiden alle. Olen löytänyt hyvänmakuiset pohjareseptit joilla saa tehtyä tarpeeksi napakan pohjan. Pohjat täytyy tietenkin kostuttaa hyvin. Täytteiden osalta olen todennut että esim kermavaahto yksin on liian liukasta jotta kakun kerrokset pysyvät kasassa. Toimivampia (ja maukkaampia) ovat erilaiset mousset ja rahkat.

Eli kyllä niitä upeita kakkuja saa tehtyä myös hyvän makuisina.

Vierailija
24/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tilata mieheni 40-v synttäreille kakun jossa on valtava Kim Kardashian -tyylinen perse.

Hyvä idea koska peppu on in ja tissit out :D

https://i.pinimg.com/originals/e1/30/62/e130626c2d2475e7e5898a396361401…

Vierailija
25/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jenkkien kakut on monesti styroksia sisältä ja sokerimassaa päältä. Tuli nähtyä aika monet kun siellä asuin.

Ne ostetaan vain koristeiksi, ja lesoillaan paljonko se hukkaan heitettävä taideteos tuli maksamaan. Kellä oli korttelin kallein kakku, josta sai parhaat kuvat. Haaskausta minun mielestäni.

Vierailija
26/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ei olee enää pitkään aikaan välittänyt ruoan mausta. Trendi ja ulkonäkö on tärkeintä.

Jos sinä teet jotain, älä sekota muita suomalaisia siihen.

Vierailija
27/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jenkkien kakut on monesti styroksia sisältä ja sokerimassaa päältä. Tuli nähtyä aika monet kun siellä asuin.

Ne ostetaan vain koristeiksi, ja lesoillaan paljonko se hukkaan heitettävä taideteos tuli maksamaan. Kellä oli korttelin kallein kakku, josta sai parhaat kuvat. Haaskausta minun mielestäni.

Kakku jota ei voi syödä on silkkaa järjen köyhyyttä.Tulee mieleen ihmiset jotka eivät osaa nauttia mistään asian itsensa vuoksi mutta kaikella on hintansa.

Vierailija
28/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen ihan oikeita suklaakakkuja ! Suklaa-kirsikka on lempparini.

Oi, jakaisitko ohjeen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan