Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni yli tämä mässäilyn kanssa! Olen lihonnut 6 kiloa 3 viikossa. Nyt äkkiä ruokavalio ehdotuksia millä saan painon nopeasti entiselleen.

Vierailija
10.06.2020 |

Mulla on yleensä ihan ok ruokavalio enkä liho, nyt kyllä tähän tylsyyteen olen alkanut ahmia ruokia ja lihonut hurjasti.

Nyt tänne ruokavalio millä saan painon alas. Syön kaikkea.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se juttu onkin siinä että älä syö kaikkea!

Vähennä ensin annoskokoja.

Netti on pullollaan terveellisiä ruokia, aloita niistä.

Vierailija
2/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät ne ruoat pois millä olet lihonut.

Annoskokoa kannattaa pienentää.

Kasvispainoitteista, puolet lautasesta kasviksia 1/4 proteiinilähdettä ja 1/4 osa päälisäkettä (peruna/riisi/pasta/moniviljaseos)

Vältä sokeria ja käytä vain vähän kovia rasvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen nestettä ja lähtee nopeasti kun kevennät. Kolmessa viikossa et vielä merkittävää määrää läskiä ehdi kerryttää.

Vierailija
4/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sama ruokavalio millä olet pysynyt tähän asti samassa painossa, siirryt vain takaisin entisiin annoskokoihin. Jos olet alkanut mässätä karkkia, sipsejä yms. niin ne jätät pois. Jos liikunta on jäänyt, ala taas liikkua. Jopa puolet noista kuudesta kilosta saattaa olla pelkkää nestettä ja turvotusta, eli tilanne ei ole toivoton, vaan hoitunee ihan pienellä korjausliikkeellä.

Vierailija
5/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos aluksi lopettaisit sen tylsyyteen ahmimisen?

Vierailija
6/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivät ja hötöt pois. Ainoat sopivat viljat ovat kaura ja riisi, niitä kohtuudella. Paljon kasviksia. Vähintään puoli kiloa, mielellään kilo päivässä. Ja mieluusti nimenomaan kasviksia ja vihanneksia, vähemmän hedelmiä. Aamu- ja iltapalaksi smoothie, munakas runsailla kasviksilla, puuro marjoilla. Lounaaksi ja päivälliseksi proteiininlähde+kasvikset, esim kana ja wokkivihannekset, kasvissosekeitto paahdetuilla kikherneillä, salaatti. Välipalana esim. pähkinöitä + hedelmä. Napostelu pois ja tarkat ruoka-ajat 4-5krt/päivä. 

Mahdollisimman puhdasta ruokaa lautasmallin mukaisesti.

Vierailija
7/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekaksi kaikki alkoholijuomat pois, koska niiden nauttimisen jälkeen tulee hiukkis ja on pakko syödä.

Vierailija
8/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro! Aina kun tekee mieli mässyttää tai on epämääräinen "nälkä" (ei siis oikea ruuan nälkä vaan sellainen olo että "jotain tekisi mieli"), niin syöt veteen keitettyä, kevyesti suolattua kaurapuuroa. Jotain marjoja tms. korkeintaan saa olla päällä. Sillä ei liho, eikä sitä loputtomiin jaksa syödäkään. Tämä on siis oma keinoni iltamässytyksen hillintään. Antaa luvan itselleen että kaurapuuroa saa syödä niin paljon kuin sielu sietää, mutta eipä sitä loputtomasti mieli tee.

Vierailija
9/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivässä laihdutuskyselijöitä.

Vierailija
10/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvenna ostoskertoja, kerran kuussa on sopiva kesällä. 

Vierailija
11/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä ja vehnä pois. Kun tämä onnistuu, annoskoot kuriin.

Vierailija
12/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö mitään herkkuja koskaan.

Vierailija
13/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jatkuvasti kommentteja siitä, että ihmiset ovat laihtuneet korona-aikana.

Vierailija
14/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliolla ei ole väliä laihdutuksen kannalta. Syö vähemmän niin laihdut. Se on yksinkertaista termodynamiikkaa. Laihtua voi vaikka pelkkiä Big Maceja syömällä, kunhan kalorit jää kulutuksen alle.

Vierailija
15/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jatkuvasti kommentteja siitä, että ihmiset ovat laihtuneet korona-aikana.

Mä oon laihduttanut normaalipainon sisällä.

Oon ollut lomautettuna ja kotona laihduttaminen on ollut helpompaa, kuin töissä ollessa.

Oon jaksanut kokata joka päivä ja kaupassa ei oo tullut tehtyä herkkuostoksia (toisin kuin kauppareissulla töiden jälkeen väsyneenä.)

Itsekuria tämäkin on vaatinut, mutta koronakaranteeni on tehnyt tästä kyllä helpompaa.

Vierailija
16/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukapula ja paljon jeesusteippiä auttaa.

Vierailija
17/17 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavaliolla ei ole väliä laihdutuksen kannalta. Syö vähemmän niin laihdut. Se on yksinkertaista termodynamiikkaa. Laihtua voi vaikka pelkkiä Big Maceja syömällä, kunhan kalorit jää kulutuksen alle.

Älä jaksa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi