Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erimielisyyttä lapsi luvusta ja

Vierailija
10.06.2020 |

koen, että en myöskään halua enää läheisyyttä tämän vuoksi. Onko tämä mitenkään normaalia?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset ristiriidat parisuhteessa usein heijastuvat läheisyyteen. Eikö lapsiluvusta päätä aina se, joka haluaa niitä vähemmän?

Vierailija
2/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat lisää lapsia ja mies ei, etkä voi elää asian kanssa niin eron paikkahan se on. Jos mies haluaa lisää ja sinä et, eikä voi elää asian kanssa; sama homma.

Muuten kyllä suosittelen kysymään itseltä, että onko asia todella niin suuri että haluat hajottaa perheenne sen takia? Jääkö jompikumpi katkeraksi? Olisiko tulevaisuudessa mahdollisuus alkaa sijaisperheeksi kun omat lapset kasvaa? Miksi asia vaivaa sinua niin, että koet läheisyyden ahdistavana (kun et nyt yhtään avaa onko susta lapsiluku täynnä vai ei)? Mitään äkillistä päätöstä ei kannata tehdä. Ei myöskään painostaa toista päättämään millään omalla ylioikeudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin ja mies ei halua enää lasta. Olen tätä pohtinut ja keskusteltu on paljon. Se tässä lähinnä mietityttää kun koen, että intiimielämä liittyy tähän nyt kovin vahvasti. Tulee huono olo kun tiedän, että se läheisyys ei tuo sitä lasta itselleni jota haluaisin. Eli pelkään, että tämä asia profiloituu liikaa tuohon läheisyyteen. Ja olen huolissani kun tuntuu, että monet ihmiset osaavat erotella nämä asiat erillisiksi, itsellä ei sitä taitoa nyt ole. Ap

Vierailija
4/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemusta?

Vierailija
5/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittajallekin mies on vain siitoskone ja lompakko. Ei mitään uutta

Vierailija
6/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse asiassa päättelin, että ap on mies. Käy sääliksi.

Vierailija
7/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lasta teillä jo on?

Kuinka paljon haluaisit?

Vierailija
8/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä säälit?

Vierailija
9/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta jo on ja kuinka monta haluaisit lisää? Kolme on sellainen, mihin on hyvä "tyytyä".

Vierailija
10/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta on nyt, kuka haluaa lisää, missä suhteessa tällä hetkellä maksatte talouden asumis- ja käyttökulut, missä suhteessa tällä hetkellä käytätte vapaa-aikaanne lasten ja taloudenhoitoon?

Vahvin syys toki on se mitä kukin haluaa ja tuntee sydämessään. Lisäksi monasti jos jo aiemmin on selvää epäsuhtaa sen suhteen kuka maksaa ja kuka käyttää aikaansa, niin lisää ei ainakaan tee mieli hankkia yhtään. Siinähän ajaa itsensä vain yhä pahempaan umpikujaan.

Vierailija
11/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä säälit?

Aloittajaa. Kirjoittaa tänne kykyjensä mukaan ongelmastaan.

Vierailija
13/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis lähinnä koen, että tämä asia tulee niin iholle. Ja se on se suurin ongelma. Talous ei ole se mitä mietitään tässä. Ap

Vierailija
14/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siis lähinnä koen, että tämä asia tulee niin iholle. Ja se on se suurin ongelma. Talous ei ole se mitä mietitään tässä. Ap

Niin, oletko mies vai nainen? Sitä täällä mietitään.

Vierailija
15/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ottaa kantaa lapsilukuun kun on eriasia haluta lasta jos niitä on ennestään esim neljä kuin jos niitä on vain yksi.Siis mikä on lapsiluku nyt?

Vierailija
16/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua vain jos teillä on vasta 1 lapsi ja haluaisit sisaruksen. Mut jos on jo enemmän kuin 1, niin koita kestää. Ne vauvakuumeet ei lopu kuitenkaan..

Vierailija
17/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin toisen lapsen, mies ei. Joten meidän lapsiluvuksi jäi yksi.

Vierailija
18/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Ja se suurin ongelma ei tosiaan ole muu kuin tuo, että tosiaan haluaisin lapsen ja mies ei halua. Ja tämän seurauksena minua ahdistaa läheisyys, koska alan siinä miettiä, että hän ei sitä lasta halua ja se ei nyt ole seurausta tästä... Tuo olisi kolmas ja ikää on sen verran, että sekin tekee olon tukalaksi kun ei voi enää odotella asian kanssa.

Vierailija
19/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin ja mies ei halua enää lasta. Olen tätä pohtinut ja keskusteltu on paljon. Se tässä lähinnä mietityttää kun koen, että intiimielämä liittyy tähän nyt kovin vahvasti. Tulee huono olo kun tiedän, että se läheisyys ei tuo sitä lasta itselleni jota haluaisin. Eli pelkään, että tämä asia profiloituu liikaa tuohon läheisyyteen. Ja olen huolissani kun tuntuu, että monet ihmiset osaavat erotella nämä asiat erillisiksi, itsellä ei sitä taitoa nyt ole. Ap

Siis oikeasti olet ihmisen kanssa, jonka näet oikeasti vain lastentekovälineenä, etkä romanttisessa mielessä rakkaana ja haluttavana, tuntevana olentona? Oksettavaa.

Vierailija
20/40 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Ja se suurin ongelma ei tosiaan ole muu kuin tuo, että tosiaan haluaisin lapsen ja mies ei halua. Ja tämän seurauksena minua ahdistaa läheisyys, koska alan siinä miettiä, että hän ei sitä lasta halua ja se ei nyt ole seurausta tästä... Tuo olisi kolmas ja ikää on sen verran, että sekin tekee olon tukalaksi kun ei voi enää odotella asian kanssa.

Sulla on jo 2 lasta mun mieheni suostui vsin yhteen lapseen. Olisit onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä