Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies esti minua ottamasta ruokaa uunista ja hoki että etkö hyvä ihminen näe, se on raakaa! nyt se ruoka sitten paloi ja mies raivoaa siitä(kin)

Vierailija
10.06.2020 |

Sanoin että lähden lapsen kanssa mäkkärille, syökööt itse palaneen mössönsä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I live with fools"

Vierailija
2/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onneksi mä olen sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähde.

Vierailija
4/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paista se sikamies ylikypsäksi!

Vierailija
5/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kakara toi miehesi. Ota lapset ja lähde ihan pariksi viikoksi johonkin ja annan mieslapsen velloa yksin.

Vierailija
6/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö uunissa porvoonlatikkoa

Vierailija
7/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi raivoajan kanssa, oli syy mikä hyvänsä.

Vierailija
8/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiehellä on jokin ihmeellinen pätemisen ja holhoamisen tarve joka nyt kesälomalla korostuu. Päätin, että leikitään sitten  mukana enkä puutu uunista nousevaan savuun kun kerran olen ääliö, joka ei näe että ruoka on vielä kylmää ja raakaa. Ollaan nyt täällä hampurilaisella pojan kanssa ja mies syö kotonamme mustaa koppuraista lasagnea. Tiedän että syö, koska ei salli ruuan heittämistä roskiin eikä varmaan edes halua myöntää mokaansa. Savu siis alkoi nousta uunista noin 15 min sen jälkeen kun olin koettanut ruuan pelastaa.

Niin ja mies on ollut töissä ravintolakokkina :D

Aloittaja

Vierailija
9/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS

Vierailija
10/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa exältäni. Kohteli minua kuin osaamatonta lasta ja sitten itse mokaili:

"Sä poltat ne popcornit kuitenkin, anna mä teen (ja kohta huutaa palovaroitin)

"Ei noin laihaa kahvia, lisää puruja!" (ja lopputulos mustaa tervaa jota ei juonut pirukaan)

jne jne. Kerran oli vetää päin näköä kaveriaan, joka erehtyi sanomaan että olisit antanut Annen tehdä.

Vierailija
11/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KatsokaaYhdessä valmistusohje ja uunin lämpötila ja aika.

Jos uunissa ei vikaa ,pitää ohje paikkansa.

Kaikilla asioilla on totuus.

Vierailija
12/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti toimittu! Yritän muistaa tän tyylin seuraavan kerran kun mies kiukkukomenteleee. Meen ite liian usein mukaan vääntämään ja se ei auta miestä huomaamaan omaa kakaramaisuuttaan.

Vierailija
13/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystikö se ukko siinä uunin edessä niin kauan, että ruoka ennätti palaa? Vai miten se pääsi pilalle asti palamaan?

Harva ruoka kuitenkaan pilalle asti palaa, jos on pari minuuttia ylimääräistä uunissa.

Vastaisuuden varalle, eli jos tulee uudestaan tilanne, että olette miehesi kanssa eri mieltä siitä, onko ruoka kypsää: Sanot hänelle, että otat sen uunista ja tarkistat, onko se kypsää, ja jos ei ole, laitat takaisin uuniin.

Toinen vaihtoehto: Sanot, että se ruoka on sinulle riittävän kypsää, joten otat siitä oman (ja lapsen) annoksen, ja laitat takaisin uuniin jatkamaan kypsymistä, kunnes on miehelle riittävän kypsää. Ja miehen tehtäväksi jää sitten huolehtia, että ottaa ruoan pois uunista silloin kun se on hänelle kypsää.

Vierailija
14/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasagne voi palaa 15 minuutin takia? Ravintolakokki ei osaa säätää lämpötilaa? En usko.

Vierailija
15/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää sitten ,jos kokkina ollut.

En minäkään heitä ruokaa hukkaan.Vai mikä on lopputulos?

Vierailija
16/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 7 minuutissa aloituksesta oletkin jo mäkkärissä...

Vierailija
17/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun nykyaikana pariskunta voi kokata yhdessä.

Vierailija
18/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai 7 minuutissa aloituksesta oletkin jo mäkkärissä...

Porvoossa on mäkkäri lähellä ja lentävällä matolla pääsee nopeasti.

Vierailija
19/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitystä aloituksesta huolimatta: kaksi kokkia ei sovi samaan keittiöön, on kansanviisaus joka pätee aina ja kaikkialla.

Se joka tekee ruoan tekee sen tyylillään. Jos toinen pitää enemmän erilaisesta tyylistä niin tekee sitten omalla vuorollaan omalla tavallaan. Pääasia että ei ole kaksi kauhaa samaa soppaa hämmentämässä ja sössimässä mausteiden kanssa.

Vierailija
20/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne ei kyllä meine koppuraiseksi muuta kuin siitä päältä. Vai oliko se 270 asteessa uunissa? Usein teen Lasagnen niin, että se on 45 minuuttia uunissa, sitten uuni pois päältä ja vielä 15 minuuttia uunissa. Kiva tarina kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi