Mies esti minua ottamasta ruokaa uunista ja hoki että etkö hyvä ihminen näe, se on raakaa! nyt se ruoka sitten paloi ja mies raivoaa siitä(kin)
Sanoin että lähden lapsen kanssa mäkkärille, syökööt itse palaneen mössönsä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Keksitystä aloituksesta huolimatta: kaksi kokkia ei sovi samaan keittiöön, on kansanviisaus joka pätee aina ja kaikkialla.
Se joka tekee ruoan tekee sen tyylillään. Jos toinen pitää enemmän erilaisesta tyylistä niin tekee sitten omalla vuorollaan omalla tavallaan. Pääasia että ei ole kaksi kauhaa samaa soppaa hämmentämässä ja sössimässä mausteiden kanssa.
Tämä: Aloitus on provo, haisee tänne asti. Satun olemaan mies ja yhdeltä koulutukselta kokki. Ikinä en ole mennyt väliin kun joku muu tekee ruokaa. Se on ihan mukavaa kun edes joskus saa vain odottaa valmista. Sillain olen tehnyt että jos jossakin asiassa haluat neuvoja tai apua niin sanot vain.
Yhden kanssa meillä oli hyvä työnjako keittiössä kun piti vähän enemmän tehdä. Nainen teki kaikki makeat kuten kakut, pullat jne. Mä hoitelin loput. Siellä oli enimmäkseen naisen sukua ja kehuivat ruokia ja osa vähän ihmetteli koskas sinä xxxxx olet oppinut nuokin tekemään?
Myöhemmin kun saivat tietää kuka oli tehnyt eivät halunneet uskoa. En ollut mikään tykätty jätkä suurimmalle osalle niistä vieraista. Sen todella tunsi kun ollaan kohteliasta ja samalla jäätävää. Koko suvusta 2-3 ihmistä jutteli. Loput sanoi nihkeästi päivää.
Mäkin olisin mäkkärissä 7 minuutissa jos haluaisin. Hesessä vielä nopeammin. Ja voihan olla, että ap laittoi avauksensa, kun oli jo matkalla.