Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin mukaan orgioihin?

Vierailija
07.07.2006 |

Mieheni kanssa on kyllä seksiä mutta meidän yhteinen touhu on mulle pitkälti velvollisuuden hoitoa.

Salarakkaita on ollut kautta aikojen ja välillä niistä kärähtänytkin. Mutta aina olen haaveillut " 2 miestä ja minä" asetelmasta. Ja oma mies ei tietenkään ole siinä kuvassa mukana. Ja jos oisi 100% varmaa että en kiinni jäisi niin oisin heti valmis orgioihin vieraiden ihmisten kanssa.

Miten niitä järkätään vai onko mahdotonta päästä mukaan jos ei sieltä tunne ketään?

Siis musta oisi ihan fantastista olla usean kundin kanssa sikinsokin ja välillä leikit voisi olla naisenkin kanssa(vaikka en oo ikinä aiemmin kokeillut). Joten tietääkö joku???

-seksi paljon haluava-

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä varsin tyydyttävä seksielämä tällähetkellä. Varsinkin näin kesäisin tulee miehen kanssa kokeiltua kaikenlaista. Joskus on vähän sekstailtu kavereidenkin kanssa, mutta mieheni ei ole päässyt kunnolla painamaan ketään toista naista minun lisäksi. Haluaisin joskus hänelle antaa sellaisen kokemuksen, että sais nussia jotain toista naista ja samalla minä voisin olla joko sen naisen kanssa tai toisen miehen (se olisi ihanaa). Mutta siinäpä just pulma, että mistä tälläisia kavereita löytyy...meillä on lapsia ja emme voi käydä usein ravintolassa tai sopia määrättömästi treffejä netin kautta pariskuntiin sekstailumielessä.

Eli samoja ongelmia muillakin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan