Perheen kissa lasten leikeissä mukana. Kerro kivoja juttuja mitä lapset on tehneet kissojen kanssa.
Kissahan suostuu tiettyyn pisteeseen asti olemaan mukana leikeissä.
Kommentit (13)
Itse kiskoin lapsena lankaa jonka perään oli kiinnitetty juuston- tai makkaranpalanen. Kissa sitten juoksi perässä ja söi kiinnisaadun herkun.
Vierailija kirjoitti:
ei kissat pidä lapsista jotka ei anna niille riittävää rauhaa. tulevat vanhempana vihaisiksi koska eivät saa nukkua tarpeeksi. ei lapsiperheisiin pitäisi kissaa ottaa.
Kissojakin on monenmoista persoonaa. Yksi tykkää olla rauhassa ja toinen taas haluaa olla kaikessa mukana. Minulla oli nuorempana kissa, joka tykkäsi lenkkeillä kanssani. Hän kipitti aina perässäni, ei kertaakaan lähtenyt omille teilleen.
Laservalo, sitä kissat rakastaa. Kunhan lapset eivät sohi sillä kissaa silmään. Kissalle voi myös tehdä temppuradan ja herkkujen avulla johdattaa.
Tämä on aivan ihana, vaikken itse ole kissaihminen lainkaan
Lasten ja kissan leikkejä on AINA vanhempien valvottava. Kissaa on kohdeltava hyvin.
Tässä myös kiva kissavideo, vaikkei liitykään lapsiin
Me siskon kanssa pienenä puettiin toiselle kissoista jokin nuken mekko päälle ja laitettiin nukenvaunuihin. Siellä se kehräsi tyytyväisenä. Tosin tykkäsi nukkua niiissä nuken vaunuissa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
ei kissat pidä lapsista jotka ei anna niille riittävää rauhaa. tulevat vanhempana vihaisiksi koska eivät saa nukkua tarpeeksi. ei lapsiperheisiin pitäisi kissaa ottaa.
Sehän on täysin aikuisista kiinni, mitä sallivat lastensa tekevän.
Meillä on ollut kissoja, lapsia ja jopa hoitolapsia. Kukaan ei kiusannut eikä edes häirinnyt kissoja, koska sellainen ei meillä ollut sallittua. Opetimme kaikki kunniottamaan kissoja ja niiden oikeuksia.
Laittoivat kyllä yhden kissoistamme (sen, joka oikein mielellään hakeutui lasten seuraan ja syleihin, aina sinne, missä lapset olivat) -nukenrattaisiin, peittelivät nätisti ja työntelivät. Kissa tykkäsi kovasti, kuten lapsetkin.
Toinen lapsista tykkäävä kissamme lähti mukaan pulkkamäkeen. Hyppäsi pulkan kyytiin ja juoksi lasten kanssa mäen ylös ja taas uudestaan pulkan kyytiin.
Piilosta leikkivät myös yhdessä. Lapset piiloutuivat, kissa etsi.
Kaikki kissamme eivät ole pitäneet lapsista. Niissä on eroja, kuten meissä ihmisisssäkin. Sellaiset kissat jätettiin rauhaan lasten taholta. Minä aikuisena vahdin, että niin tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Me siskon kanssa pienenä puettiin toiselle kissoista jokin nuken mekko päälle ja laitettiin nukenvaunuihin. Siellä se kehräsi tyytyväisenä. Tosin tykkäsi nukkua niiissä nuken vaunuissa muutenkin.
Ihanaa, kun löytyy joku muukin ❤
Puin myös nuken mekon kissalle.
Tein rukkaset. Ja kallosta snapsilasin.
Vierailija kirjoitti:
Toinen lapsista tykkäävä kissamme lähti mukaan pulkkamäkeen. Hyppäsi pulkan kyytiin ja juoksi lasten kanssa mäen ylös ja taas uudestaan pulkan kyytiin.
Piilosta leikkivät myös yhdessä. Lapset piiloutuivat, kissa etsi.
Ihana!